1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Han heb je nog geprobeerd met de rechterstick..een speler van de bal te zetten?
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, nog niet, straks effe proberen als ik tegen HomerJ ga spelen ;)
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie allemaal de namen veranderd?
    Willen jullie uitleggenw elke ik moet verandreen...
    http://www.winning-eleven.com/pes4/pes4.htm
    Op die site staan alemaal dingen maar heel van die die namen kloppen al...
    Hebben jullie een link met clubs die veranderd moetn uds niet met clubs er tussen die al goed ingevuld zijn...
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieamdn heeft in die zes topics zijn teams geedit?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het Nederlands elftal geëdit. Maar niet naar het team van nu. Ik heb gewoon de namen kloppend gemaakt. En ik heb de Engelse teams de originele namen gegeven, en ik heb 90% van de stadionnamen kloppend gemaakt. (die ik uit m'n hoofd wist)
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al klaar met aanpassen v/d namen enzo, alleen heb ik bij het NL-elftal het probleem dat ik daar de kop niet goed kan krijgen. Van der Vaart ziet er bij Ajax namelijk anders uit dan bij het Nederlands Elftal.
     
  7. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kopen jullie voor jullie ML-team?
    Het 1e seizoen heb ik wat goedkope Aziaten gekocht: Seol, Nakata; Cha Du Ri en Takahara. In het tussenseizoen heb ik dan Fortune, Ono en 2 jeugdspelers gekocht.
    Tijdens het 2e seizoen nog een paar: Farfan, Vonlanthen, Utaka en een aziatische verdediger gekocht.
    Na het 2e seizoen was ik kampioen en bekerwinnaar in 2e klasse.
    Ik dacht dat ik dus eindelijk wat grote namen zou kunnen aantrekken, maar er wilt NIEMAND komen...
    Zelfs de 17-jarige Zola wilt niet komen. Kompany vraagt 600 loon ofzo. Zelfs wanneer ik 1500 geeft, komt hij niet...
    Wanneer willen die mannen wel komen? En wie zijn aanraders?
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ono, Takahara en Nakata heb ik ook. Ik heb nog een spits gekocht voor relatief weinig geld, is heel goed ben alleen de naam ff kwijt. Gelukkig heb ik nu op elke positie (ook keeper want ie bakte er niks van) iemand gehaald. Je kan het beste ruilen. Jij geeft dan zon knakworst aan hen en dan daalt automatisch de transfer en natuurlijk je loonkosten.

    Bij de eerste transferper. ging ik ook meteen voor Robben en rio Ferdinand van Man U. maar gek genoeg wilde ze niet :+
     
  9. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkel het nl elftal veranderd :p
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alle clubs geedit...een paar landen en een paar unlockable players...romario,batistuta enzo
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Hey slimmerd... je kunt natuurlijk ipv al die fictieve ventjes in het nederlands elftal handmatig aanpassen, ook gewoon die fictieve eruitgooien en de ECHTE spelers 'oproepen' of importeren of hoe je het ook wilt noemen... ;)
    Dan pak je dus gewoon de ECHTE Van der Vaart, van Ajax... :)
    En de echte Van Nistelrooy ipv NistelBaum helemaal aan gaan passen en editen etc...
     
  12. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt dat dus echt niet want als ik REGISTER PLAYER doet, moet ik kiezen tussen national en clubs....hoe moet et dan weL?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad! Dat had ik dus ook, hoe moet dat dan? :confused:
     
  14. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan et nie.....maar je kan wel bv naar ajax gaan, en dan vd vaart kijken naar SET FACE (ofzoiets), en dan dat nummer onthouden en dan weer naar NL elftal gaan, en dan bij SET FACE moet je dan dat nummer neerzetten....snappie? dus het gezicht klopt wel, alleen het haar lukt nie altijd helemaal
    maja, als er een makkelijkere manier is.......;)
     
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die trianing tussen een seizoen door in de ML wel belangrijk...

    Je kan dan op corners...attack/defence dribbling....short pass....etc trainen...

    Na de training zie je dan precies wat voor progressie je gemaakt hebt..

    Ik vind het alleen niet zo leuk om te doen..

    Ik train bijna alles voor bijna alle spelers....behalve dribbling want dan duurt het mij te alng...
     
  16. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt allemaal vrij saai inderdaad. :{
     
  17. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb PES 4 nu een poosje voor de xbox en had een vraagje over de multiplayer offline. Heb nu een poosje de masterleague gespeeld met 2 spelers, nu kan ik opeens met de 2de speler niet meer het team joinen. Het zelfde heb ik als ik de african cup opstart, is dit bij jullie ook?

    Wordt er trouwens nog een 2 tegen 2 online mode verwacht voor pes 4?

    Alvast Bedankt!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Guys, het komt dichterbij!
    Nog 's met m'n vader over gehad, en ik heb 'm voor 99% zover! Ik moet even opmeten hoelang de UTP kabel moet worden, en dan boort hij een gat in het plafond om de kabel naar boven te laten gaan! _O_

    Xbox Live, here i (finally) come! :cool:
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik heb nu vandaag van de sin.... ehh bol.com mijn programeerbare gamepad ontvangen! ik kan nu us ook de linker trigger gebruiken.

    Ik heb een paar vragen hoe kan ik handmatig de keeper selecteren volgens het boekje is het geel +linker trigger maar wanneer kan ik de keeper dan gebruiken?

    en wat is het verschil tussen de cursor manual en als je hem S-auto hebt staan? (ik merk geen verschil eigenlijk!)

    Alvast bedankt!
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Rivanov, geweldig nieuws, ben echt blij voor je! :) Wanneer gaat het gebeuren?

    -->Appie, óók geweldig nieuws :) Je kan de keeper inderdaad sturen zoals je zegt en dan doet hij gewoon dezelfde dingen als wanneer je een spelertje selecteert, dus je kan hem zelfs een 'vliegende keep' maken, al heb ik daar nooit gebruik van gemaakt. Daarom weet ik er het fijne ook niet van...
    Gaat het spelen nu ook makkelijker voor je?
    EDIT: Vergat een deel te beantwoorden:
    Bij cursor manual maakt de cpu niet uit wanneer hij naar een nieuw spelertje verspringt; dat moet je helemaal zelf doen. Het voordeel is dat je je verdedigers beter kan organiseren door ze handmatig naar de goede plaatsen te dirigeren. Dus na verloop van tijd (oefening!) zal je je verdediging beter leren organiseren.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina