1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, maar is het niet zo dat je dit doet met de 'register player' functie en hiermee dus de speler verplaatst van het ene team naar het andere? Dus dat dan Stam niet meer bij AC Milan speelt en alleen bij je eigen elftal? Het liefst hou ik de bestaande teams gewoon origineel..
     
  2. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe je inderdaad met de registerplayer.
    Tja dan speelt hij niet meer bij Milan, dat is wel jammer.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even een toevoeging op mijn aanbieding voor de optionfile, want anders heb ik zometeen me PM helemaal vol staan!!

    Heb je geen maxdrive:'-( en je wilt de juiste namen en shirts, dan wil ik je aan de juiste optionfile helpen:). Ik wil hier verder niks aan verdienen!!

    1. Je stuurt een geheugenmodule naar mij toe incl 3 postzegels en €50 voor een envelope. Deze stuur ik weer terug met de optionfile erop!

    2. Stuur een lege envelope met 3 postzegels en €50 erin. Ik stuur vervolgens een geheugenmodule op met de juiste optionfile. Zodra je deze hebt gekopieerd stuur je hem weer terug! Ik bepaal zelf of ik je daarin vertrouw of niet en zal dit van te voren aangeven!!! Tevens geef ik aan wanneer je de envelope kunt sturen, dit aangezien al mijn geheugenmodules onderweg kunnen zijn.

    Het is niet mijn bedoeling om hier een dagtaak van te gaan maken, vandaar ook dat optie 1 zowiezo de voorkeur biedt. Mochten er te veel reacties komen dan kan het zijn dat ik zelfs optie 2 schrap. Verder zijn geheugenmodules al voor €5 en zelfs minder te koop.

    Hopelijk kan ik zo weer een paar mensen blij maken. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  4. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je met de xbox dit spel een schwalbe kan maken? Ik weet niet welke knopjes ik moet gebruiken.
    bij voorbaat dank.
     
  5. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nu gelukt de option file op de max drive te zetten... Nu lukt het me alleen niet om de option file van mijzelf te vervangen voor de nieuwe... Ik kan hem niet kopieren van de max drive naar de Xbox... weet iemand hoe dit meot?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voila

     
  7. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    en? Hoe was ie?
    Bij mij is ie ondertussen al een pittig spelertje geworden! Kopsterk, explosief en niet uit balans te krijgen!
    Kan schieten en is ook nog technisch.

    Hij is dus behalve het koppen alles wat Charisteas niet is in het echt!
     
  8. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet met em gespeeld, maar hij lijkt in veel opzichten op Babel, dus ik ga ff kijken hoe ik hem een beetje goed eruit kan laten zien.
     
  9. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleur klopt al :) Babel is alleen vrij lang. Kan je dat ook aanpassen? Rachmane Barry (Het is een ghanees geloof ik, dus Obodai heeft ook weer gezelschap) is 1.20 ofzo

    Zijn jump skill heerst wel de pan uit! Dus op zich is het niet zo een probleem!
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    1.20??dan zou hij een dwerg zijn en dat lijkt me sterk :)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Peynenburg Ontbytkoek gegeten zeker :p
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje..
    Als je optimatch doet zoekt die dan altijd mensen met de zlefde ranking op ofzo?
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zelf invullen of je je eigen ranking wil, iemand die hoger is of gewoon willekeurige ranking
     
  14. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, serieus. Het was serieus, het is echt een dwerg. De enige in het spel.
     
  15. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan appearance veranderen, en special abbility. Dus het kan idd. Ik ga proberen hem zo goed mogelijk eruit laten zien (boukhari en rosales zien er goed uit, maar die had ik van i-net), ik post wel een foto als ik hem af heb. Maar ik kan geen goede pasfoto's ofzo van hem vinden op internet.
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: *^*&%# |:- %*(#& |:- (*%#& |:- (*!#@(*#@^%& :mad:

    Wat houd ''option file corrupted'' in? Ik ben mijn option file kwijt. Na uuuren alles ge-edit te hebben (o.a transfers, spelers, team names) ben ik het kwijt |:- |:-
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Al tig maal gezegd. Je bent fucked ;) Koop een memory stick om daar je files op op te slaan. Heb je een backup voor dit soort momenten :)
     
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe komt het dan? btw, ik kan hem toch ook op een maxdrive zetten (dan heb ik 2 vliegen in 1 klap)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is een bug (fout,en je kunt hem op je Max Drive zetten (,et de corrupted file zal dat wel niet meer lukken)
     
  20. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Rachmane Barry editten. Ik weet dat hij een senegalees is maar hij speelt niet in het nationaal elftal. Dus register ik hem in het nationaal elftal voor iemand onbelangrijk. Dan ga ik naar edit player maar daar staat hij dan niet. weet iemand hoe ik hem dan wel kan vinden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina