1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het een Ghanees was?
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen is het alweer tijd geworden voor deeltje 7 :eek:
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wordt er nog meer zo agressief wanneer je in de laatste min. een tegen doelpunt krijgt en dat ie Jan dan 'and the fans go wild' zegt 8) :mad: |:- :mad:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    hij heeft het ook niet over Obodai maar dat Barry 1.20 is (wat in het echt nog niet kan
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.20 meter is idd wel heel extreem klein. Het lijkt me erg sterk. Zo gewoon even kijken.
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik heb net een speler gemaakt en nu wil ik die in een team zetten maar hoe doe ik dat dan? Want bij register player kan ik hem niet vinden.
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, vandaag een bug ontdekt. Ik scoorde in c.a 32ste minuut en het was een mooi doelpunt. Dus ik kijk in de replay en de commentators houden een heel lul verhaal over dat het nog gelijkspel is, en dat er nog niet gescoord is enzo:confused:
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bug heb ik ook al 2x gehad. Sta je 1-0 voor zeggen ze steeds dat je de voorsprong probeert te pakken :{ Zitten wel redelijk wat bugs in de game :'-(
     
  9. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.... zijn jullie nou zo dom dat jullie zo serieus op de 1.20 ingaan? Moet ik zo een opmerking begeleiden met knipoogjes en lachebekjes omdat ik anders bang moet zijn dat jullie denken dat ik denk dat die profvoetballer echt 1.20 is?!?

    Als ik zeg 1.20 ofzo, kan die jongen best 1.30 zijn namelijk >>>>;)<<<<
     
  10. Youngster

    Youngster Guest

    Ik heb ook veel bugs in het spel :mad: ik weet niet of deze veel voorkomen maar ik heb vaak last van de volgende bugs :

    - Als het introfilmpje komt voor de wedstrijd en de spelers staan in de catacombe dan staan er 2 precies dezelfde teams tegen over elkaar, zelfde shirts enzo. dit vind ik niet erg want het beinvloed het spel niet.

    -Ik heb al 2 keer gescoord op een rare manier, ik scoot de bal op goal, kwam overduidelijk in het zijnet maar werd wel als goal geteld , de 2e keer ging precies hetzelfde, ik schoot in het zijnet , de keeper raakte de bal met zijn hand door het net, maar de bal was allang achter, weer een goal :mad:

    -Als Ik de bal gewoon met A in iemand zijn voet pass heb ik al vaak gehad dat als de speler de bal aanneemt , de bal fokking hard het standion uit vliegt :confused:
     
  11. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, weet iemand dit!?
     
  12. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch vind ik het een über goede game :D
     
  13. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    nog meer bugs.

    - De Keeper blijft staan als hij de paal raakt.. dus ook bij binnenkant paal.. en dat ziet er behoorlijk knullig uit.

    - vrije trappen raken kan gewoon bijna niet.. ook niet van 16.1 meter.

    ik moet dus een memory card kopen? :mad: daar heb ik geen zin in...
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    niet moet, alles mag _0/

    Keeper zou je zelf kunnen doen door L+Y maar dat is 1 van de bugs waar ik me ook gruwelijk aan erger. Ook komen er soms schoten uit de 2e lijn waar de keeper helemaal niets op reageert. Dan zie je hem erin vliegen en de keeper staat daar helemaal niets te doen. Als deze game bugloos zou zijn (bugs die gameplay beinvloeden) zou het perfectie zijn :)
     
  15. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel vet
    als keeper heb je soms de vermoeden dat die bal naast gaat
    dat had ik vroeger ook stond ik erbij en keek ernaar
    dus de keeper verwacht dat ie naast gaat wat niet zo is
    kijk maar op tv
    zie je het soms ook
     
  16. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    maar niet als ie met 5 km/pu binnenkant paal gaat :/
     
  17. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou?...
     
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste had ik in het begin ook. Echt super frustrerend. Na een tijdje ging ik maar y gebruiken en heb geen 1 knullig doelpunt meer tegen gehad. Ook als er 1 speler op je keeper afkomt zonder dat er 1 verdediger is moet je gewoon met y op hem af rennen. 9 van de 10 keer gaat het goed.

    En het best is om een heel klein tikkie met b te geven. Bij mij, als je het goed doet tenminste (ff kijken hoe hard je het op welke afstand moet doen) gaat ie er 1 op 2 in.
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    damn, heb een paar potjes op live gespeeld maar niemand zegt iets. Werkt die mic nog wel bij PES 4?

    Ben nog een beginner daarom vind ik het fijn om af en toe wat dingen te vragen.
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, nu wil ik dus weten hoe je een custom player in een team kan plaatsen. Bij register player lijkt mij, maar waar staan dan de custom players?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina