1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja schoot zo'n turkse speler tegen het bovenbeen van rivaldo aan. grijpt hij naar zn hoofd |:-
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een keer gehad dat ik buitenspel werd gevlagt ongeveer ter hoogte van de middellijn terwijl er echt een speler van de tegenstander ter hoogte van de 16 stond. Mega bug dus.
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik heb iedere keer als er een eigen doelpunt wordt gemaakt, dat het publiek door blijft juigen zoals ze dat doen vlak nadat je hebt gescoord. Dit stopt wanneer er weer een doelpunt is gevallen

    Een andere bug die ik ben tegengekomen is dat je de muziek niet blijvend uit kunt zetten. Iedere keer als je het spel opnieuw opstart hoor je weer muziek.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat was niet de keeper? ;)

    welke club is trouwens crisisbless uit engeland
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Crystal Palace
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    gronkjear is naar atletico madrid ja
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Tenzij de keeper heel snel kan wisselen van shirtje en ze broer erbij heeft geroepen niet nee
     
  9. Ronnieboy

    Ronnieboy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo kenners,

    deze vraag heb ik eerder geplaatst, wie helpt me:

    Ik krijg in de masterleague na afloop van de wedstrijd voor alle spelers een 1,5.
    Soms krijg ik wel gewone cijfers maar meestal de hatelijke 1,5. Ook voor de tegenstanders!

    Wie o wie?
     
  10. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook, je moet er gewoon niet op letten (meestal aan het begin van het jaar haal ik nog wel 7's en 7,5 en
     
  11. stinger

    stinger Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heb na lang zoeken oplossing gevonden!!!!!!!!!!!
    start de gesavede ML op en ga daarna naar 'regulate condition'. ga daarna naar player settings (in de regulate condition mode). nu kun je de 2de speler selecteren.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben dus ook al last van die bug van de cijfers na afloop van een wedstrijd. K maar denken: Leest m'n xbox het verkeerd ofzo :) Maargoed, k heb redelijk vaak last van 'overtredingen' die mijn inziens helemaal geen overtreding is, maarja, de scheids beslist. Ook vaak last van buitenspel, terwijl het geen buitenspel is. In het strafschopgebied is, welke overtreding dan ook bij koppen e.d., altijd in het nadeel van de aanvaller. Wel realistisch, maar daar kun je vraagtekens bij zetten.
     
  13. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat soort dingen zijn niet echt leuk. Want hoe snel er altijd vrije trappen en penalty's worden gegeven, is niet realistisch. Maar leer ermee omgaan, en doe er je voordeel mee.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Zal maybe aan mij liggen, maar ik heb niet echt vaak last dat ik de tegenstander in het strafschopgebied omverloop en een penalty veroorzaak. En andersom krijg ik af en toe wel eens een penalty waarvan ik denk; 'nou...', maar niet dusdanig vaak dat het storend wordt.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    1. Charisteas - Werder Bremen -> Ajax
    2. Jesper Gronkjaer - ? -> ?
    3. Lizarazu -> OL -> Bayern Munchen
    4. wapenaar - Portsmouth -> vitesse
    5. Forsell - Birmingham -> chelsea
    6. jevric - vitesse ->ankaraspor
    7: Soetaers - Belgische club
    8: Vermealen - RKC

    Btw, ik speel nu de hele tijd met Tsjechie echt een goed land, vooral in de,ucht (Baros en Koller) en in de aanval links (Nedved en Baros).

    Btw2: Ik was gister in de aanval, haal prachtig uit, baalst de scheids af, terwijl mijn bal schiteerend in de kruising verdween :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die bug met de cijfer heb ik nog nooit gehad gelukkig.Verkeerd buitnspel heb ik nog nooit gezien.Het is wel zo dat ik in het strafshop gebied getackeld worden waarbij ze mij bijna niet raken en ik krijg toch een panelty(maar dat gebeurt hooguit 2-3 keer per seizoen)
     
  17. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Soetaers is naar RC Genk
    Gronkjear naar Atletico Madrid
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    En Sonck gaat misschien naar Borussia Gladbach _O_ . Btw, het gebeurt redelijk vaak dat er wordt gefloten voor buitenspel terwijl het het niet is (staan ze meestal op 1 lijn). De commentator zegt het dan ook van ' He wasn't in an offside position'
     
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, hebben jullie wel is een corner erin gekopt??? bij mij koppen de aanvallers meters over (ook als ze bij hun stats hebben dat ze goed kunnen koppen...)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je de linker thumbstick tijdens het koppen schuin naar beneden drukt dan moeten ze normaal gesproken op het doel koppen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina