1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog nooit last gehad van extreme buitenspel doelpunten. Soms wel eens op het randje maar nooit een meter of 8.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind dat ze altijd zo láát fluiten! Dan sta je ruim buitenspel, mag je eerst de bal aannemen, stuk lopen en dán fluit ie pas. Grr daar irriteer ik me soms wel aan. Vooral op Live, omdat je dan ook nog 's die replay krijgt en je die niet kunt wegdrukken.
     
  3. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind dat juist wel leuk.Vaak scoor ik of de tegenstander en dan wordt de goal toch niet gegeven omdat het buitenspel is. Dit vind ik juist mooi en ook wel realistisch omdat je het in het echt ook wel vaak ziet

    @dwaalgast:er zijn ook gewoon spelers die niet naar je club willen komen ongeacht hoeveel geld je biedt
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Komt nog bij dat je de bal kan laten lopen voor iemand die niet buitenspel loopt.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is wel realistisch, maar ik zit me soms dan te ergeren vooral op Live! :+ Dan denk je doorgebroken te zijn, dus bent helemaal blij...fluit ie! Grr, en vooral als je dan je tegenstander hoort gniffelen in je oor! ;)
     
  7. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja frustrerend is het als je een speler graag wilt hebben, ik speel altijd met Barcelona en wie wilt er in godsnaam nu niet bij Barcelona voetballen :9.

    Een nadeel vind ik het commentaar, het is totaal niet spannend, als ik de 16 inkom begint het publiek wel te juichen, en als ik hem dan op de paal/lat schiet vertelt de commentator rustig verder.
    Ik speel op 3 sterren, en ik stond met 1-0 voor toen in een strafschop tegen kreeg, ik stop hem met de keeper, maar niemand blij, en de commentator gaat rustig door met z'n verhaaltje :confused: .

    Hoe kan ik trouwens het beste voor de man uitkomen bij corners? Ik wordt altijd gedekt door 2 man die voorkomen dat ik hem fatsoenlijk erin kan koppen.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je de zwarte knop indrukt kun je vrij lopen en zo kom je het beste voor je man.Het kost wel een beetje oefening om het goed te doen
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    pcies. Eerst mag je de bal aannemen, hoekje uitzoeken en je schiet....en dat fluit de scheids:mad: vet irritant. net al dat commentaar. Hij spreekt van een grote kans als de bal zo'n 10 metertjes naast is |:-
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja of als de bal rechtstreeks op de keeper afkomt hebben ze het over een worldclass save |:-
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  11. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, dat maar eens proberen dan. Want ik vind het echt een verslavend spel, al kom ik moeilijk tot scoren, van de 10 wedstrijden in de ML heb ik er 2 gewonnen (met 1-0) of zo, en de rest alles gelijk (0-0 of 1-1).

    Soms schiet ik een bal, de keeper maakt redding maar ligt ergens achter de lijn maar geen doelpunt _0/
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat gevoel heb ik ook soms maar las je dan op replay drukt en helemaal inzoomt kun je zien dat de bal nog net niet helemaal over de achterlijn is(de bal moet met volle omvang over de achterlijn zijn)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pff, dat commentaar. Soms is het goed, maar af en toe is het huilen met de pet op! Ik vind het jammer dat je het op Live niet af kunt zetten (tenminste, ik zou niet weten hoe), want daar klopt er helemaal niets van. Dan blijft ie weer hangen, zegt ie 10 keer achterelkaar dezelfde spelersnaam.

    Nee, dat commentaar mag beter!
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, het commentaar van PES is echt bedroevend. In de SP-mode heb ik het daarom ook gelijk uitgezet....
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    De keepers animaties vind ik nog niet helemaal perfect. Vooral bij die acties waar jij het over hebt. Dan komt de keeper heel abrupt tot stilstand op de doellijn en dat ziet er redelijk fake uit.
    (Beetje hetzelfde als bij FIFA, als de keeper de bal van de grond af graait en dan door een mysterieuze kracht zonder zijn voeten te bewegen naar voren zweeft)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zonder comentaar mist er gewoon iets. persoonlijk speel ik liever met slecht comentaar dan zonder comentaar. Heb het even geprobeert maar het is gewoon niet wat zonder comentaar.
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet wanneer er nou eindelijk is wat info over de patch komt.
    ZOu toch de 1ste week van jan. zijn???? |:-
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Dan is het zo 'stil'. Ik heb ook nog eens de rare gewoonte zelf commentaar te geven als ik aan het spelen ben _0/
     
  19. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Soryy, het zal waarschijnlijk al heel vaak gevraagd zijn, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met die conditie van de spelers? Ik begrijp die pijlen wel, namelijk rood is het beste. Maar er is ook nog een groen balkje dat naarmate de wedstrijd vordert steeds minder vol wordt. En daaronder staat nog een blauw/grijs balkje dat soms een stukje een andere kleur heeft.

    Wie kan mij uitleggen wat dat allemaal inhoudt?

    BVD,
     
  20. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ander vraagje... Ik wil master league doen met villareal.... Een heel vet team alleen er missen 2 spelers, Sorin en figuruea of zoiets :confused:

    Maarjah hoe kan ik die er in krijgen ???
    Thnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina