1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het groene balkje is zeg maar de dag conditie,dus als het groene balkje vol is heeft hij een goede conditie.Het blauw/grijs balkje is de conditie op lange termijn.Als dat balkje vol is is de speler dood op
     
  2. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus je bedoelt dat als dat blauw/grijze balkje helemaal die andere kleur (soort bruin ofzo?) heeft dat ie dan heel moe is?

    [EDIT] Sorin zit bij Cruzeiro en waar die andere zit weet ik niet. Dan moet je dus naar de EDIT mode voordat je je ML begint en dan REGISTER PLAYER. Vervolgens Sorin kiezen en hem in Villareal zetten.

    PS Kan zijn dat je een andere bedoelt maar toen ik ML aan het spelen was zag ik een Sorin bij Cruzeiro.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja,

    ik laat zelf het blauw/grijze balkje niet verder oplopen tot ongeveer een derde.Als je een speler een of twee wedstrijden dan helemaal niet laat spelen is het balkje zo weer leeg

    edit//namelijk hoe voller het blauw/grijze balkje is hoe sneller ook het groene balkje leeg wordt
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  4. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu gepromoveerd, en er kwamen ineens allemaal nieuwe 17-jarigen vrij in de transferperiode.
    Spelers met een heleboel rode skills, maar ook veel HELE lage skills. Zoals bijvoorbeeld Cobos.
    Heeft iemand ervaring met deze spelers? Ik heb die Cobos en nog 1 gekocht, en hij heeft superbalans, reaction, jump en topspeed bijvoorbeeld, maar zijn dribble accuracy zuigt echt hard.
    Die bal schiet meters voor zijn voeten uit. Is er nog wat te maken van deze spelers?
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    half januari, was een officieel bericht van Konami duitsland
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ligt er op aan waar ze spelen.Ik had een zelfde soort speler gekocht als SB (dus verdediging), en hiervoor zijn ze wel goed omdat ze zich echt abnormaal goed ontwikkelen op de andere skills.Zo had die verdediger van mij maar 40 voor het aanvallen en naar 1,5 seizoenen heeft ie al 79.
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nog een paar daagjes wachten dus, dan is het al zover en kan het echte PES fesst pas losbarsten over Live _O_

    Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw deel van deze thread? :+
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, ik verwacht volgende week. Ik heb op dit moment geen last van lag, ligt echt puur aan de mensen tegen wie je speelt. En je eigen verbinding natuurlijk, ik heb Chello Classic en die is de laatste tijd uitstekend.

    Maargoed, ik wil ook gewoon dat die patch zo snel mogelijk komt, want dan komt er (hopelijk) ook een einde aan de disconnectors.
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov wanneer meten we onze krachten weer??
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nu? :+
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    zit op m`n werk :+

    kan je vanavond?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weet ik nog niet zeker..
    Ik laat het je dan wel even via PM weten! :)
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed :)
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als het goed is, ligt de patch nu bij Microsoft om te testen....
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het zou dan deze week moeten zijn, in principe woensdag want testen kostte 2dgn wat ik nog weet
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar als ze bugs vinden, moet het weer terug naar Konami, die dan weer de bugs moeten verwijderen en zo kom je eerder op 17 januari uit. (18e is ook niet slecht; dan is het een verjaardagskadootje voor mij ;) )
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik gok gewoon op volgende week, dan zal hij wel verschijnen. Net tegen een Spanjaard gespeelt, en ja hoor...lag! :mad:
     
  18. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt !
     
  19. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat de NIKE shirtjes in de optionfile-patch er nog steeds niet erg mooi uit zien (met een paar uitzonderingen natuurlijk). Ik zag op sites wel prachtige NIKE-shirts voor de PC, maar ik kan ze nergens voor de xbox vinden. Weet iemand of hier een patch of iets anders voor is?

    BVD
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je zegt dat de Nike shirtjes er nóg niet mooi uit zien met de patch, ik neem dus aan dat je de originele Nike shirtjes die in het spel zitten ook niet mooi vind? Ik vind die persoonlijk wel heel mooi, lijken echt sprekend! Maar dat is natuurlijk mijn mening :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina