1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie allemaal ook last van het ingooien?
    Ik schop hem uit het veld en mag ingooien ook nog dat klopt voor geen meter.

    Elp
     
  2. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL had ik dat maar ;)
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    En tegelijkertijd verhuizen = helemaal geweldig ;)

    Het is soms moeilijk te zien voor wie de ingooi is.

    Ik heb het wel een paar gehad, dat de bal door de lucht buiten het veld lijkt te gaan vliegen na een hoge bal van de tegenstander. Mijn rechtsback (bijvoorbeeld) neemt al op de lijn de bal staande met zijn borst naar binnen mee. Of de bal over de lijn is weet ik niet, maar het kan in zo'n geval nooit zo zijn dat ik een ingooi tegen krijg. Of mee, of gewoon door laten spelen. Maar keer op keer krijg ik hem toch tegen :{

    Na een keer of tien ben ik er uiteraard mee opgehouden. Het is niet zo dat ik de 50e keer nog helemaal verwonderd naar de XBOX schreeuw: dat is toch geen ingooi man! ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  4. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat heb ik nou ook. Ik dacht dat ik goed zat met de ingooi, niet dus. Mijn speler gooide way to go de andere kant op. Beetje zuur. Maar voor de rest is het spel top, realistisch en speelt lekker. Vel commentaar heb ik dan ook niet op het spel (wel op o.a. de KNVB die weer eens teveel geld wil voor de namen van het Nederlandse elftal).
     
  5. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat alleen Cohen...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Huh? :confused:
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov gisteren was ik eerst met Mgwlee aan het spelen en daarna stopte ik toen ik zag dat je online was, maar toen was je zelf aan het spelen

    daarna invite je me toen ik in wolfie zat, maar je was redelijk snel ofline daarna
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja klopt, ik was tegen Cyrax aan het spelen. Toen hij naar bed ging zag ik jou in RTCW online, dus ik had je invite gestuurd. Maar ik was eigenlijk ook vrij moe en toen ben ik maar naar bed gegaan! :eek:
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht al dat je tegen Cyrax speelde, hoe is z`n vorm?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij was gisteren weer vrij sterk, miste paar open kansjes maar dat kan iedereen overkomen. Hij was weer zeer in vorm! :cool:
    Ik had m'n handen er in ieder geval vol aan! :eek:
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmzzz het wordt tijd dat ik hem eens versla, maar dan moet ik hem wel op een mindere dag treffen :p
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op een héle slechte dag! ;)

    :cool:
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik gisteren tegen Mgwlee speelde maak ik een kans, zeker als we op mijn server spelen

    de week

    28 games
    17 wins
    5 gelijk
    6 verlies

    goed dus
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, 5 gelijk waaronder 1 tegen mij van gisteren! :+
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammergenoeg wel ja :p

    maar had die wedstrijd ook zo maar kunenn verliezen, moest echt in m`n ritme weer komen

    op het einde kwamen de vloeiende aanvallen weer :)
     
  16. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de zeikerds bij de KNVB niet aan EA zelf. Misschien zien de hoge heren eindelijk in dat de toevoeging van de Nederlandse competitie ook als promotie geldt. Vorig jaar betaalde EA de KNVB al meer dan zij voor de Premier League neertelde.

    Nu De Boer is gestopt bij het Nederlands Elftal is de kans ook groter dat Oranje de officiele namen krijgt, want de grote dwarsligger was schoonvader en zaakwaarnemer ROB COHEN, die meer geld moest vangen voor het portretrecht en anders een zaak aan zou spannen. Hierdoor zit gamend Nederland al jaren zonder Oranje in elk voetbalspel.

    KNVB gaat dus over NL competitie en de afzonderlijke spelersrechten zijn in handen van Cohen ofzo. Ik snap het ook niet helemaal. Maar goed, veel van de spelers die in het NL elftal zitten, zitten bijvoorbeeld wel met hun goede namen in hun eigen club.
    Dus het zijn wel 2 verschillende organen neem ik aan die deze beslissingen nemen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat heeft EA (bah vies woord icm voetbal) hier nou weer mee te maken??
     
  18. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat EA dezelfde obstakels tegenkomt als Konami bij het verwerfen van de rechten...
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hmhm.. dat van de KNVB vind k dan wel bijzonder triest zeg, als k dat zo hoor. En EA moest nog meer voor de eredivisie neertellen dan voor de Premier League? :{
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja maar dat gezeik met de KNVB is al veel langer. Sinds Fifa 2003 was dit al volgens mij. Toen zat de NL competitie er ook niet in, want die was te duur. Maar die rechten hebben ze nu wel kunnen kopen. Achja, ik heb m'n Nederlands Elftal gewoon netjes ge-edit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina