1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee ik ga wel een keer een trial proberen maar dan moet ik mn pc en mn xbox linken enzo. Bovendien komt de toetsweek er aan. Als je het voor het eerst speelt verschilt het trouwens niet zo heel veel van fifa vind ik. Misschien komt het omdat ik fifa ook altijd over vrij veel schijven speel (dus niet met de lange halen)
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    @Rivanov, ik had gisteren ook niet echt veel problemen met je in dat potje wat we speelde... Misschien had je je dag gisteren gewoon niet.. (had ik zondag last van)
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ships je hebt me door
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Net de WEFA Championship fianle van Real Madrid met 9-2 :eek: gewonnen (10 minuten 4* )Wat een wedstrijd was dat. 6 Keer met mijn spits gescoord krijgt hij nog maar een 7,5 terwijl Ronaldo niet gescoord heeft voor Real en ook een 7,5 krijgt :mad: :confused:
     
  5. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit wat heb jij dan voor beestig elftal :cool:
    Ik moet al moeite doen om te winnen van Real op 3 sterren.
    Wie is die spits? :9
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Louis Saha, mijn elftal is aardig goed maar niet te verglijken met het serren team van bijvoorbeeld Real Madrid.Normaal scoor ik ook niet zoveel maar ik benutte echt al mijn kansen
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    In welk jaar beginnende wefa's dan?
     
  8. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou knap gedaan in ieder geval _O_
    Ik heb net met Barcelona verloren van NEC, hoe triest :D
     
  9. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe zit dat met die WEFA Championships etc.? En is er zeg maar een verschil tussen Champions League (oke het heet dan miss anders) en UEF Cup of is er maar 1 WEFA Championship?

    En hoe kun je punten verdienen voor de WEFA ranglijst, dat is me ook niet helemaal duidelijk ;)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, het klinkt mischien als een slap excuus maar het was toen m'n eerste potje van de dag. En die gaat áltijd slecht! Vraag maar aan Technotic of Cyrax, m'n eerste potje gaat super slecht en het 2de potje gaat meteen stukken beter. Ik moet er echt een wedstrijdje inkomen wil ik goed gaan spelen. Ik kon helaas geen rematch spelen tegen je omdat ik wegmoest, maar die spelen we zeker nog een keer! :)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je hebt WEFA Championship (is het zelfde als de Champions League in het echt), hier plaats je je voor als je 1ste of 2de wordt, als je 3de of 4de wordt moet je nog een voorronde spelen.Als je de D1 cup wint kom je in de WEFA Masters Cup (tenzij je al in WEFA Championship speelt)

    punten voor de WEFA ranglijst krijg je simpel door wedstrijden te winnen, maar vraag me niet hoe ze die punten nou precies berekenen
     
  12. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    En de WEFA Masters is zeg maar UEFA Cup?
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja,
    een soort van Cupwinners Cup.Er spelen ook maar 8 teams mee volgens mij
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het nog met die patch?

    En ik heb nu net een optionfile gekregen van iemand, als ik nooit een formatie opsla, dan is er toch geen risico dat ik mijn optionfile verlies hé?
    Of mag ik zowieso niet online gaan & toch geen match spelen?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het veiligst is gewoon dat je je data opslaat op een memorycard. Heb je deze niet dan moet je op de gok online gaan spelen :) Weet niet precies waar en wanneer de problemen zich voor gaan doen.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Patch komt midden januari, deze week of volgende week dus!
     
  17. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    wou net die vraag stellen .. thnx _O_

    (stopt PES4 in zn xbox)

    _0/
     
  18. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee problemen met pes 4 op dit moment. Vandaag heeft het spel voor de tweede keer aangegeven dat de harde schijf beschadigt is. Daardoor verlies ik al mn optie gegevens en ook alles wat ik had veranderd aan spelers en teams in edit mode. Ik ga me er nu wel aan ergeren omdat een uurtje editen niet mn favo bezigheid is.
    Wat ik ook vreemd vind is dat ik alleen de gegevens van pes 4 niet op mn memorycard kan zetten, terwijl andere games er zo op kunnen. Dus vraag ik me af: ligt het nou aan het spel of mn harde schijf????
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je moet bij PES4 naar options gaan, Data Control (of zoiets),dan Copy Saved data.Hier moet je je optionfile selecteren en deze wordt dan gekopieerd.Als dit gebeurt is moet je boven aan kijken.Daar staat change en als je daar op klikt moet eigen lijk je mem. card zichtbaar worden.

    Zo kun je je optionfile kopieeren
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax ik wilde gisteren echt niet tegen je spelen, vorm was als sneeuw in de zon verdwenen, hoe goed en lekker ik de afgelopen dagen speelde, hoe slecht ik gisteren speelde

    speelde meer tegen mezelf dan tegen een tegenstander, maar ja nog wel 4x een 1-0 er uit gehaald

    hopen dat het vandaag weer wat beter gaat

    maar wil dus tegen je spelen wanneer ik me goed krijg, anders verlies ik weer en moet ik het hier weer aanhoren :p

    kan iemand trouwens op peslive?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina