1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ben nieuw hier en ook nieuw wat betreft PES....
    Was een verstokte Fifalijer maar ben van mijn geloof agevallen nadat ik PES een keer gespeeld had....Heb inmiddels PES4 op de pc en op de Xbox

    Maar heb nog wat onduidelijkheden over PES....
    - Kan iemand me msschn vertellen hoe het precies werkt met de aanvalsinstellingen voor je speler, je kan aangeven middels pijltjes welke kant je een speler wilt laten bewegen....hoe werkt dit precies?

    - Verder merkte ik dat je op de pc de ML in kan richten naar je eigen smaak, ik had bv. 1 league gemaakt met alleen italiaanse clubs, 1 met alleen HCE clubs en 1 met allen spaanse.....Nu maakte ik een ML aan op de Xbox en toen kon ik nergens de knop 'Edit' vinden om de ML-indeling aan te passen....weet iemand hier iets over?

    Verder heb ik deze hele thread doorgelezen en ben een heleboel wijzer geworden...thnx hiervoor, alleen over de tactiek zijn veel vraagtekens
    Mandekking of niet? ZN, CV????
    Het team? Linedefence, Zonepress????
    Snap ik allemaal nog niet zo goed maar dat komt wel.....

    Mijn mening is dat Fifa echt niet kan tippen aan PES qua gameplay en spelplezier
    Fifa is na een paar maanden echt iedere keer hetzelfde, een aanval die altijd hetzelfde verloopt.....PES daarin tegen is altijd anders....Superspel!
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel toch wel mee? Over Davids ging dat toch?

    Oh, en Technotic: 1-0 ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    welke van de 3 :p
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Messo, dat van die instellingen is een heel verhaal en vaker hier geplaatst.
    Ik raad je aan op 'attacking attitude' te zoeken op dit forum (en de forums deel 1 t/m 5 ;) ).
    Welkom bij de PES-club :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, gisteren tegen Cyrax gespeeld. Wat was hij beroerd slecht bezig! En nog won ik niet van 'm! :'-(
    Kwam een keer na 7 minuten al met 2-0 voor, verlies ik 'm nog |:-

    Maja, dat is de kracht van Cyrax, slecht spelen en tóch nog winnen! :+
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov vanavond tijd voor wat potjes?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet vanavond weer werken, als ik op tijd thuis ben zie je me vanzelf online verschijnen! :)
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook en ik ben tevreden _O_
    Ik dacht dat ik de game wel een beetje door had maar als je dan al die soorten passen en dribbles ziet valt dat nog vies tegen. Ik ben een masterleaque begonnen met Arsenal, alleen die lelijk shirts zijn zo gaar..Iemand een idee hoe ik dit goed kan veranderen zonder dat ik een max drive nodig heb.
     
  9. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke...ga ik eens ff zoeken, had niet in de gaten dat er meerdere forums waren
    Heb net deze helemaal doorgelezen...dagtaak ;)
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zie je dan wel verschijnen

    ga misschien ook tegen cyrax spelen, dus wil ff wat info over zijn speelstijl :+


    voordat Cyrax zo weer reageer, ben niet bang :+
     
  11. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wel gelijk 2 andere vragen......
    - Je kan bij het kiezen van de spelers ook 2 dingen kiezen die te maken hebben met de cursor
    1. GK cursor - On / Off
    2. Cursor speed - kan je instellen tussen 0 en 8 streepjes

    1 is voor mij onduidelijk, 2 denk ik dat de snelheid is waarmee de cursor van mannetje veranderd...klopt dit?
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij, dus ;)


    1 is of je ook de keeper kan besturen, 2 heb je inderdaad gelijk in. De snelheid waarmee de cursor automatisch van mannetje veranderd. Je hebt ook nog Manual (eigenlijk 0), dan kies je het zelf wie de cursor krijgt (tenzij je de bal tegen je aangeschoten krijgt, etc. Online is dit nog niet te gebruiken, de meeste spelers gebruiken het liefst deze stand. Dan heb je ook nog Fix (blijven drukken op L, en je komt er wel). Fix is een soort extraatje, dan bestuur je maar één speler van je team. Erg leuk om af en toe te doen, maar het wordt vanzelf saai. Je kunt de camera zo instellen dat hij jouw speler blijft volgen, of dat de bal gevolgd wordt.

    Andere vragen weet ik allemaal niet zo precies.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  13. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.....heb ik gelijk wel weer een vraag
    Weet niet of je het weet maar ik speel altijd met 2 kameraden, met zn 3e dus....
    Wat is daar het beste voor om te kiezen? Manual, Auto of iets anders?
    We zijn allemaal Fifa gewend en daar is het deels drukken tot je een mannetje word of afwachten tot de bal in de buurt is dan switch ie vanzelf
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Ik voelde me bijna schuldig. Alleen in de laatste wedstrijd was ik echt de betere ploeg. Toen had je geen kans om te winnen, het werd "maar" 3-1 voor mij maar ik had geen moment het gevoel dat die voorsprong in gevaar was, ik had hem zelfs moeten uitbreiden. Ik pakte zelfs een penalty van je in de linkerbenedenhoek... Was wel een mooie redding haha..

    In die andere wedstrijden kreeg je ongelovelijk veel kansen, ik werd er helemaal gek van. Voordeel daarvan was wel dat je steeds meer ging geloven in de overwinning maar je fixeerde je vooral op nog een goal maken waardoor ik ontzettend veel ruimte kreeg en daar maak ik dan wel gebruik van. Het waren wel leuke wedstrijden vond ik. Dit keer maakte ik mijn kansen wel beter af, behalve dan in de laatste wedstrijd haha. Na jou heb ik nog een tweetal wedstrijden gespeeld en die gingen alweer wat beter, 3-1 en 4-1 gewonnen zonder veel weg te geven. Een eigen goal en een penalty waren de goals die ik tegen kreeg. Dat vond ik wel jammer.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Da's dan knap stom :cool: ... Zou je wel moeten zijn haha..


    Nee hoor, hoeft niet.... Maar ik verwacht dat ik erg geprikkeld zal zijn en ik hoop dat ik je dan goed partij kan bieden. En mijn speelstijl ken je toch? We hebben vorige week nog tegen elkaar gespeeld en daarvoor ook een aantal potjes!
     
  16. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan wel degelijk. Je moet als je een ML begint op een gegeven moment de League kiezen waarin je zult gaan spelen. Als je goed kijkt zie je rechtsboven in het scherm, links van het knopje OK, een knopje EDIT. Hier kun je doen wat jij zei ;)
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Aanvallend kan het ene beter zijn, verdedigend juist weer het andere.

    Probeer het gewoon een keer met alle drie op manual, en het volgende potje op vol-automatisch ( 8 ). Daarna weer 4 ofzo. Dan weet je wat het beste speelt voor jullie. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    We zullen er maar nooit meer over praten! :+
     
  19. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn formatie ook nog een keer uploaden :) Ik speel een hele aparte:
    4-3-3 met AC Milan.
    Verdedigers: De backs komen op, voor de rest niet veel bijzonders
    Middenveld: Pirlo staat verdedigende middenvelder, Gattuso centraal aan de rechterkant, en Kaka OMF.
    Aanval: Serghino speelt aan de linkerkant als buitenspeler, Shevchenko is de diepe centrum spits en Crespo of Thomasson speelt daar achter en er een beetje omheen. Vooral aanvallend is dit rare opstelling maar het gaat wel goed. Ik kan veel gevaar stichten aan de buitenkant, maar ook snelle combinaties door het midden.
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    JIj bent idd moeilijk te bespelen Homer, had wel ff de tijd nodig voor ik er aan gewent was. Gelukkig mistte je in die tijd veel kansen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina