1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha das een mooie overwinning Rivanov! Ik heb nog geen live, erg jammer moet ik snel aanschaffen.
    Maar op welk niveau spelen jullie allemaal in de SP en welk team en speleris jullie favoriet?

    Ik vind Barca erg lekker, wel met Saviola terwijl hij er eigelijk niet bij hoort, Ronaldinho en Guly, erg lekker om mee te spelen. Weet bijvoorbeeld precies hoe lang schieten in te drukken om te scoren enz. :D
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    speel singleplayer alleen om m`n formations te testen en dat doe ik op 5 sterren, moet eigenlijk 6 sterren ff kopen, want 5 sterren is eigenlijk al te makkelijk :confused:
     
  3. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net twee weken, ik speel nog op 3*, heb ik wel onder de knie inmiddels, maar ik scoor nog wel te weinig
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel net zoals Technotic nooit meer Single Player. Over Live is het gewoon veel leuker. Meestal doe ik 1 wedstrijdje offline voordat ik online ga. Om even in het ritme te komen.
     
  5. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Snik, ik moet ook Live gaan aanschaffen...
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft die fokking review nou!!!!!!!!!!?????????? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je hebt de game toch al? Ik begrijp niet waarom er nog een review moet komen? De game is toch zoals ie is :)

    Weinig scoren is juist vet. In de laatste minuut de 1-0 scoren geeft echt een gevoel van voldoening :9
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sorry Cyrax!!!!

    Ik snap er helemaal NIETS van. Ik kon niet meer praten, m'n headset stond gewoon aan maar je hoorde me maar niet. Ik vond het écht heel raar. De eerste wedstrijd ging ik even weg omdat ik dacht dat ik mischien opnieuw in moest loggen. Maar ook dat hielp niet...wil je het nog een keer proberen?
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat soort situaties helpt het om je headset er uit te halen en er opnieuw in te doen

    moet je dan beide doen
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm er wel 1000x opnieuw ingedaan..maar het mocht niet baten. Ik snapte er niets van! :mad:
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moest Cyrax het misschien doen ;)
     
  12. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is wel zo, maar zo komt het dus ook vaak voor dat het 0-0 is of 1-1. Gaat wel steeds beter hoor, maar in het begin erg vaak 0-0 gespeeld.
    Op welk niveau speel jij dan? En scoor je vaak?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Speel 6* Scoor niet vaak. Het blijven vaak eerlijke wedstrijden 3-2 ofzo. Ligt er ook een beetje aan welke teams ik kies.
     
  14. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahok, ik moet nog ff verder oefenen :9. En ben zowieso al me PES punten kwijt doordat option file damaged is. Kan je die option file überhaupt terugkrijgen? Weet iemand dat? Of hebben jullie allemaal Max Drive of Memory Card?

    En die updat is die ook beschikbaar voor Xbox versie (m.b.v. Max Drive neem ik aan)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hem hoorde ik wel! Dat was het probleem, ik hoorde hem...maar hij mij niet. Want ik hoorde hem steeds zeggen: "Rivanov ben je er?" "Wat is er toch met 'm aan de hand?"

    Dus zijn headset deed het wel, en ik hoorde 'm ook...maar hij hoorde mij gewoon niet!
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er komt een update voor xbox versie maar die is alleen verkrijgbaar via xbox live.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik had gisteren ook zoiets Rivanov en toen zat de communicator niet goed in zijn socket... misschien heb je dan half kontakt. Kan je ook nakijken.
     
  18. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0

    Lekker is dat! De gamers zonder Live betalen toch zeker ook €49! En wij blijven met een spel met verschillende foutjes zitten! :mad:

    Maja, op wat kleine dingen na, een TOPSPEL! _O_
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is bagger als er wel een patch komt die enkel via Live te halen is. Zorg dan dat de game bugloos in de winkel komt, dan is er niks aan de hand.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De foutjes die er uitgehaald worden zijn alleen op live (disconecters en lag), dus zonder live heb je toch niet wat aan de patch :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina