Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die patch puur is om de fouten uit Live te halen, niet de singleplayer....

    Wie kan me helpen? Ik word een beetje gefrustreerd van het feit dat ik geen bal erin gekopt krijg bij voorzet/corner. De bal wordt altijd weggekopt door de verdediger omdat die mijn spits goed dekken. Ik heb vanalles geprobeerd met de zwarte knop, maar ik kom niet ervoor.
    Moet ik de zwarte knop een keer klikken of moet ik hem inhouden en dan de speler bewegen?
    Bij het verdedigen hetzelfde liedje, als ik eindelijk eens voorsta met 1-0, en de tegenpartij krijgt een hoekschop, dan is die 9 van de 10 keer raak. Mijn verdedigers dekken het mannetje niet genoeg?
    Wat kan ik het beste doen? Want ik word er een beetje moe van dat ik geen een wedstrijd m'n voorsprong kan behouden....
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het licht er ook aan je je kopballen time't.Als je te vroeg op A/B drukt spring je ook iets te vroeg en zo komt je tegenstander aan de bal
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand die mijn de Max Drive software even wil mailen? Kan et niet vinden :confused:

    Email adres is: dirk.vd.vaart@gmail.com

    Alvast Bedankt! :)
     
  4. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik probeer vanalles, maar het lukt niet echt. Net tegen Juve lukte het me een keer, maar die was vol op de lat. Gelukkig kwam Ibrahimovic met een lekkere volley in de kruising :D (gekocht voor Barca).
     
  5. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, ik weet niet wat het was. Net tegen Technotic deed ie het weer gewoon. Dus het "probleem" is opgelost!
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het wel een leuk spel. Alleen kan ik me soms aan een paar dingen ergeren. Ik weet ook maar niet te scoren :mad: Ben nu eigenlijk elke wedstrijd 0-0 aant maken of net 1-0 verliezen. Heb in een seizoen van 6 wedstrijden nog maar 1 doelpunt gemaakt :). Ik weet niet wat het is maar mijn mannetjes word so snel omgelopen door de tegenstanders terwijl ik maar de hele tijd A moet in houden (of x) om de bal misschien na een uur af te pakken. Ik doe denk ik wel iets fout maar voor de rest top spel.
     
  9. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen moet je in de verdediging niet continue domweg a+l.trigger ofzo inhouden. Op 1* werkt het wrs wel maar je moet gewoon net als in het echte voetbal verdedigen. Dus zorgen dat niet heel je verdediging achter 1 mannetje aanloopt enzo.
    In de aanval werkt het vaak erg goed wanneer je in een counter bent om dan niet rechtstreeks naar de goal te lopen. Als je ong. midden op het veld loopt kun je beter even naar boven of beneden lopen zodat je heel die vedediging meetrekt en op die manier gaten komen voor je andere spelers. Deze hoeven hem dan zomaar binnen te schuiven met een beetje geluk
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, idd. Ik hoorde jou niet.... Ik was echt stomverbaasd. Vandaar dat je dus stopte. Ik wist natuurlijk niet disconnecte zonder reden hoor, maar ik was je plotseling kwijt. En dan kom je terug en dan laat je je helemaal wegspelen :confused: !!! Wat was er nou aan de hand met je joh.....
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik was meer bezig met mn headset te fixen dan met de wedstrijd! :eek: Vandaar dat je me zo wegspeelde...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En ik maar denken dat ik zo goed was haha |:-
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat ben je ook! :+
    Maar ik was er ook niet met m'n concentratie bij! ;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay, dat dacht ik al hoor. Ik win wel vaker van je maar met dubbele cijfers :confused: ..... Dan is de overwinning toch wat minder glansrijk haha...
     
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag het niet mailen van Gmail, omdat er een executable file in het zip-bestand zit. Leuk, zo'n programma wat meedenkt. :'-(
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    kun je het niet zippen!?
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov vanavond een rematch?

    Ik weer niet wat er met me is, maar dit is de grootste vormcrisis tot nu toe. Elke keer vlak voor tijd een tegen goal, is gewoon concentratieprobleem

    moet op ten duur wel weer beter gaan, althans hoop ik :-(
     
  18. XForce1

    XForce1 Guest

    Weet iemand wanneer die patch nou eindelijk uitkomt?
    Ik word echt gek van die kutlag

    En heb laatste tijd best vaak dat de connectie ineens wordt verbroken, is dat ook iets waar meerdere mensen last van hebben??
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn gewoon disconnectors, niks nieuws

    ik heb stille hoop dat vandaag de patch komt (voel het aan me water :p ), maar ben bang voor volgende week
     
  20. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De patch kan ieder moment komen, volgens konami-italie.
    Konami-italie


    Free translation


    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina