1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    0-0? 0-1?
    Je speeld met Psv zeker? :D
    Probeer es gevarieert te voetballen, dus door het centrum gaan en bijv. volgende aanval langs te zijkant en dan voor geven. Dan gewoon kijken wat het effectiefst is.

    Ik ga meestal voor het Centrum en ik won altijd met 3-0 ofzo op 3 Sterren dus weer een ster omhoog :)
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon veel afwisselen. Ik doe het met ontzettend veel tikken. De hele tijd passen. Soms langs de zijkanten rushen, maar vooral tikken. En dan gewoon zo veel mogelijk oefenen. Uiteindelijk zie je wel waar je mannetjes vrijlopen en wanneer je steekballen kan geven. Gewoon oefenen. Ik had er op 3* eerst ook last van en nu speel ik ook 5* of 6* en win ik ook wel.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Speel altijd standaard 4-3-3 of 3-4-3. en dan gewoon lekker counteren via de vleugels, balletje voortrekken pats goal. Kan alleen nog niet echt helemaal wennen aan die xbox controller. Gebruik het zwarte knopje veelste weinig.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    w00t, net voor de 2de keer een hoekschop in 1 keer de ingeschoten _O_ , maar ben al weer vergeten de replay te saven |:-
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Een maat van me had dit op een ander forum gepost.

    Heb het zelf nog niet geprobeerd.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Cole Trickle: Daar zitten zeker een aantal handigheidjes in, ik ga ze straks ff proberen.

    Is de training-mode voor 1-1 bij een keeper. Ik ben er nog niet achter hoe je het truukje precies doet, maar het is me nu al een aantal keren gelukt.
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    gravesen: everton -> real madrid

    heb je nog meer te editten ;)
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    offtopic:

    Die transfer had ik echt nooit verwacht, hij heeft wel goed gepresteerd op het EK en voor everton was ie ook belangrijk... maar real madrid?

    Mooi voor hem iig.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Staat er allang bij ;) Alles update ik elke dag.
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ging net online en kreeg een update bij pes4, is dit de update die belooft was?

    Edit: Volgens mij is de update er net want ik kan met geen enkel ander persoon connecten. Volgens mij hebben de andere allemaal nog de oude versie lopen en moeten ze eerst van live af.

    edit 2: volgens mij heb ik ineens veel minder lag
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tweetal vragen:

    1) Is er een lijst op internet te verkrijgen waarin alle spelersnamen staan die bewerkt moeten worden? Zo ja, waar? Ik doel hier vooral op de spelers uit de "Classic Teams".

    2) Hoe kan het dat ik mijn spelers maar niet kwijt raak wanneer ik ze te koop zet tijdens het spelen van de Master League? Maakt niet uit hoe hoog de statistieken zijn en hoe lang ik ze te koop zet. :confused:

    Alvast bedankt voor je hulp. :)
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, de patch is er... eindelijk! _O_
    Dacht dat ie nooit zou komen :+

    Zie jullie op Live _0/

    Edit: Het valt mij nu pas opdat het Bernabeau stadion niet in PES4 is (unlockable?) en komt scheidsrechter Collina ook in de game voor? Heb hem nog nooit gezien maar hij staat wel op het doosje van PES4 te pronken...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    2) Wat vaag, ik stond in de schulden met Ajax nadat ik Rapaic kocht maar toen meteen Soetaers en De Mul te koop gezet en ook paar dagen erna gewoon verkocht voor een goed bedrag.
    Vraag je misschien teveel?
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en als ik een bod krijg, wijst het programma het vanzelf af. Ik weet ook niet waar ik dat kan wijzigen.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je

    http://www.winning-eleven.com/pes4/pes4.htm
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Collina zit niet in de game.
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Firedog

    Firedog Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    heyy misschien domme vraag maar kan het nergens vinden...hoe neem je nou goed een bal aan.?
    en weet toevallig iemand of rozales van ajax in en spel zit zoja bij welk team?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Probeer de bal aan te nemen zonder L in te drukken en Rosales zit niet in het spel en Babel ook niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina