1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team (FC Barcelona natuurlijk ;))

    Victor Valdes
    Puyol / Chivu / Kompany / van Bronckhorst
    Deco
    Giuly / C. Ronaldo / Aimar / Ronaldinho
    Eto'o

    OP DE BANK (wissel wel heel vaak ---conditie---)
    Mexes
    Gerrard
    Robinho
    Adu
    Djibril Cissé
    en mezelf ;)
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is rechtstreeks zo gepoort van de PS2 met zijn miezerige memorycards. _O_
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Verdiend dat nu goed op de bank zitten ? :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Waarom gebruik je deze _O_ smilie en niet deze :mad: ?

    Dat is best kut dat je maar 36 plekken hebt om te saven.Ik heb dan ten minste nog een mem. card zodat ik 72 keer iets kan saven
     
  5. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waarom ik online niet "manual cursor switch"( kan je bij playersetttings veranderen met de triggers) kan toepassen? Offline allemaal geen probleem, maar zodra ik dan weer online kom dan wisselt de computer weer de spelers voor me. Erg frustrerend!!!!!!!!
    Of geld deze optie alleen voor offline, dat zou namelijk kut zijn????
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn team Ajax

    Stekelenburg

    Irtein (irwin) Heitinga Ronald Koeman Maxwell

    Davids

    Sneijder

    V/d Vaart


    Joaquin Martins

    Crujiff
     
  7. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met die ML. Is daar een beetje fun aan te beleven of dat net zoals fifa career? ( and now don't spank me)
    Hoop namelijk op wat meer diepgang...
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou als ik heel eerlijk ben vind ik de opzet van fifa career van 2005 niet eens zo heel slecht. Dat je per seizoen een nieuwe club mag uitzoeken enzo. En dat je je staff punten kunt geven.
     
  9. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook niet echt slecht ofzo, maar je kon zo weinig met je spelers doen snap je. Het ging daar meer om je coach experience. Ik weet niet hoe dat met pes zit. Heb het spel al vanaf het uit is maar heb nog steeds niet gekeken naar die ML.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij pes is het meer spelers gericht. Na iedere wedstrijd krijgen je spelers automatisch punten bij hun skills. alleen de jonger spelers tot 24 of 25 ofzo. En tijdens het off-seizoen kan je heel uitgebreid trainen op passen en verdedigen enzo.
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx man. Dit klinkt idd wel leuk. Denk dat ik zo maar eens ga kijken hoe of wat. Eens wat ik met AZ kan bereiken. Ik zeg altijd maar wat Co kan, kan ik beter..
     
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist geeneens dat je met pele en gullit enzovoorts kan spelen in ML.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ben met Vitesse de ML begonnen. Eerste seizoen stond ik zowat laatste en toen heb ik Tomasson gekocht (die wou wel naar Vitesse) en dus het 2e seizoen kon ik scoren en ben ik eerste geworden met de cup en de league. Zit nu in het derde seizoen en het word wat moeilijker. Ik heb mijn middenveld versterkt met Ono, Nakata en Danin Stankovic en moet nu alleen nog maar mijn achterhoede versterken want die is zo slecht :mad:.. Het enigste probleem is dat ik niemand kan kopen voor in mijn achterhoede die een beetje goed is.. NIEMAND WIL.. dus word ik nu denk ik 2nde in de league. Weet iemand een beetje een goeie verdediger die wat makkelijker (zoals tomasson) overstapt.

    Ow ja na wedstrijden zie je wie er beter is geworden. Bij mij worden Castolo en Ono altijd wat beter maar Stankovic en nog 2 ofzo worden nooit beter. Na het seizoen zie je altijd dat hun slechter zijn geworden. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen zonder de training na het seizoen te doen, dus gewoon in wedstrijden ze beter laten worden?
     
  14. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    als je quick search doet zie je allemaal spelers die makkelijk te krijgen zijn;)
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem. Je kan een aantal dingen doen:

    1 ) Meer geld bieden.
    2 ) Blijven bieden totdat de speler met je instemt. Verander bijvoorbeeld niet het aantal contractjaren.
    3 ) Zorgen dat je hoger in de WEFA ranglijst komt te staan. Dit is de beste methode, maar duurt wel het langst.

    2 namen van verdedigers die goed zijn en voor een laag bedrag zullen spelen: Sensini en O'Shea.

    Dit kun je nauwelijks voorkomen. De meeste spelers worden slechter nadat ze een leeftijd van 25 jaar hebben bereikt. Zoek dus vooral jonge spelers. Deze kun je makkelijk vinden mbv de "Advanced Search" knop. Hierin kun je statistieken veranderen, zoals leeftijd en salaris, maar ook hoe hoog de defence of attack van een speler minimaal / maximaal moet zijn.

    Zelf zoek ik bijna altijd spelers door op "Select by team" te klikken. En dan vervolgens rechtsonderin bij de spelers zonder team. Over het algemeen willen deze spelers graag in je team spelen en hoef je geen transferkosten te betalen. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het echt onzin dat spelers na hun 25ste niet meer beter worden. dat is niet echt realistisch ofzo.
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Zidane werd immers ook beter na zijn 25ste...
     
  18. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wordt Zidane op z' n 33e nog beter *)
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle spelers worden slechter na hun 25e. Zoals Crispin hierboven al vermeldt stijgen de statistieken van Zidane nog steeds en ook bij Ronaldo is dat ook het geval. Dus alleen de echte topspelers blijven stijgen of gelijk in hun statistieken.
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat van dat 25e dacht ik eerst ook. Maar das natuurlijk omdat je masterleague spelers dat allemaal toevallig hebben (en Ikedia ook) behalve Castolo.

    FF een vraagje. Kun je in de League mode ook transfers doen enzo? Ik ben eigelijk meteen met de MasterLiek aan de slag gegaan en ik vroeg het me gewoon af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina