1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in de Master League kun je transfers voor het team doen waarmee jij speelt. Dat is juist één van de leukste aspecten van de Master League imo. :)

    Dit kun je vinden onder de knop "Negotiations" in het hoofdmenu van de Master League mode. De knop met de handschuddende handen.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je bedoelt als je gewoon een keer de Premier League of HCE wilt spelen?Nee daar kan je geen transfers doen
     
  3. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met as roma in de ml begonnen (gewoon voor de lol, ben geen fan), maar die hebben echt een f*** jong team. Meer dan de helft is 22 of lager, erg handig dus. En chivu is echt de bomb op linksmid
     
  4. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Chivu links mid?
     
  5. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,zoveel threads voor 1 spel :|
     
  6. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah....het is nou eenmaal een ontzettend gaaf spel..... _O_
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou Konami dat ook helemaal hebben berekend hoe goed spelers maximaal kunnen worden? Ik heb bijvoorbeeld C. Ronaldo gekocht toen die 19 of 20 was en die groeide al niet meer :eek: Toch een beetje vreemd moet ik zeggen. Ik heb het vooral met de 'bekende' jonge spelers (Vd Vaart, C. Ronaldo, Rooney en Robben) dat ze niet echt lang doorgroeien. Rooney groeide wel erg snel, maar tot z'n 24e.
    Btw ik zie dat jullie vaak Kompany hebben in je team (heb ik ook), maar hebben jullie nooit aan Pique gedacht? Deze groeit namelijk als een gek en groeit bij mij nog steeds. Echt een topspeler. Nog zo'n gouden vangst is Kaebi (SB, speelt bij mij op SMF) en Lewis (GK). Vooral Lewis begon als een redelijke speler van 17 en is nou echt extreem goed.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je hebt zo genaamde shortterm-,midterm- en longtermplayers. Hier is een faq van Gamefaqs waarin dat een beetje uitgelegd wordt
     
  9. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    zo kan je ook als de bal naar je word gespeeld met rechter trigger en zwarte knopje inhouden om de man heen lopen met de d-pad of analoge stick.

    en aan degene die de corner zo moeilijk vond, je kan ook gewoon een lage voorzet doen, en als je man bij de 1e paal niet lekker staat, maar achter hem staat nog een teamgenoot, kan je ook de bal laten lopen >> rechter trigger inhouden.
    maar dit wist je denk ik al wel
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel logisch dat Konami dat berekend heeft. Die jonge spelers die je noemde vond ik alleen in het begin goed (als je net met de ML begint dus). Daarna wordt de tegenstand sterker en zijn deze spelers eigenlijk niet goed genoeg meer. Daarom speel ik nu met spelers als Maradona, Cruijf, Van Basten, Ronaldo, Ferdinand en nog veel meer toppers.
     
  11. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het ergens in dit forum staat maar kan het niet vinden.
    Maar als je naar de Condition van je spelers kijkt staan er pijltjes (groen,rood,blauw enz.)
    Kunnen jullie mij vertellen waar die voor staan?
    Bij voorbaat dank
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hoe hun vorm is

    Blauw is slecht
    Groen is normaal
    Geel is boven gemiddeld
    Rood is topvorm
     
  13. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Wit is superslecht...
     
  14. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja klopt. en de staats bij wit en rood gaan ongeveer 10 omhoog/laag las ik op een forum, die van blauw en geel gaan ongeveer 5 omhoog/laag. Groen is de huidige stats. Als je een hoge consistency hebt krijg je vaker rood en geel.
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Lewis ook gekocht en die wordt echt goed.
    Ook heb ik Martins gekocht speed 99 hij is 22 jaar maar groeit helemaal niet meer. :mad:

    Elp
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is wel met meer spelers

    offtopic: Woehoe 100ste post. Ik wil niemand bedanken behalve mezelf want ik heb het natuurlijk gepost.
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. kzit nu in 2008 en heb een topteam samengesteld. Ik liep alleen enkele dagen geleden tegen het probleem dat Henry (jaja, m'n CF) ouder wordt en dus ook slechter. Na een paar jaar zijn ze echt veel slechter geworden. Aan de ene kant wel goed; de spelers die eerst bagger waren (jonge spelers wel te verstaan), zijn nu goed. Wel irritant is soms wanneer je tussen de generatie inzit.. ik bedoel dan dat de jonge spelers nog niet echt goed zijn geworden maar de oude spelers al wel een stuk slechter.

    Die raddraaier van een Saviola wil maar niet komen, ondanks dat ie 2 sterren heeft. Hij verdient 1075 ofzo.. iemand een redelijk bod waarmee ik grote kans heb dat ik em krijg?
     
  18. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruilen met Henry!
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    kotarii is een goede speler(centrale verdediger en groeit redelijk snel)..

    Ik heb nu in de PES- Shop gekocht dat je kan kiezen welke ballen je hebt en dat is wel vet!! ik vind het die 3000 punten meer dan waard
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja, dat is veel leuker dan bijv. het nieuwe stadion of training ground.Ik heb de ballen ook altijd op randon staan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina