1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat zwarte knopje ook gebruiken om voor je man te komen als de computer aanvalt? Dat is eigenlijk een probleem wat ik heb: de aanvallers van de (computer-)tegenstanders krijgen zo ontzettend veel ruimte van mijn verdedigers.....ik heb wel ontdekt dat als je "A" ingedrukt houdt, je mannetje richting de bal rent (die dan in het bezit is van de tegenstander).

    Een ander raar punt vind ik dat ik voor de gein met de graafschap ben begonnen. En ik sta gewoon na 7 wedstrijden bovenaan, terwijl ik met PSV met veel moeite wedstrijden win. Met de graafschap win ik de eerste wedstrijd tegen feyenoord met 3-0. (moeilijkheid trouwens 3 sterren).

    Kan je de zwarte knop ook gebruiken voor niet-dode spelmomenten?
     
  2. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, hij bedoelt dat zwarte knopje tijdens de vrije trappen. Ik weet niet precies waar het voor is, maar op de manier zoals ik op de vorige pagina uitlegde, ging hij er bij mij 3x in.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hmm op 6* lukt je dat denk ik niet meer. Dacht gister even Brazilie in te maken met de graafschap op 6* Na de 1e helft stond het 4-1 :eek: Toen maar gestopt :9 Dan van "A" knop ingedrukt houden klopt idd. Dan rennen ze richting speler die de bal heeft. Helaas wordt er vaak gevloten voor overtredingen die dat eigenlijk niet zijn. Bijv. ik maak slijding richting de bal, en dan loopt de tegenstander tegen het been. Dan wordt er gevloten voor overtreding :{
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, soms is dat zo. Wel een beetje irritant. Maar eerlijk gezegd maak ik weinig slidings. Ik denk gewoon heel kort op de man en pak het af met A, of laat een medespeelr dat doen met X. Wel vind ik het rottig dat des scheidsrechter pas vrij laat fluit voor buitenspel.
     
  5. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ingooi en de keeper vrij irritant.
    Ik had laatst een goal tegen Juventus dat ik de bal slecht raakte en met een slakkengangetje de bal naar de keeper ging.
    De bal ging echt HEEEEL erg langzaam richting keeper op de paal zonder dat de keeper ook maar wat deed daarna probeerde een verdediger de bal uit de goal te schieten waardoor hij op de keeper schoot en zo de bal erin rolde :mad:
    Vrij teleurstellend en dit is niet realistisch zoals andere mensen beweerden dat de keeper niets dood als de bal richting paal gaat.

    Elp
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt. Ik raak vaak ook gefrustreed door dit soort acties van de keeper. Keeper staat overigens vaker niets te doen. Ook als je schoten uit de 2e linie tegen krijgt. Probereen eens met de "y" knop de keeper erop af te laten gaan. Soms wil dat wel werken.
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat werkt bij de tegenstander niet :p

    Elp
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak dat soort ballen ook altijd op met de keeper, gewoon Y indrukken opvangen en gelijk weer door
     
  9. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 7 alweer :)

    Maar Elpresidente, zo erg is 't toch niet als je zo een goal meekrijgt? ;)
     
  10. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet erg maar het mag niet gebeuren natuurlijk.

    Elp
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, speel nu op niveua 3, maar in niveau 2 krijgt je tegenstander noooooit een gele kaart bij mij (bij jullie ook) en Kvind het zo leuk dat mensen van het veld moeten!!:p

    Ja maar je kan je keeper pas besturen als je iets IN het menu hebt omgeschakelt, dus zommigen moeten dat nog doen, anders is het totaal NUTTELOOS!!!:)

    wat ik wel leuk vind aan niveua 3 is de pressie die door beide partijen word gecreeerd, zodat losers uit het andere team niet gewoon 100 meter kunnen lopen!!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft niet veel met het niveau te maken, tegenstanders krijgen toch weinig gele kaarten.Ik heb zelf nog nooit gehad dat ik of de tegenstander een roode kaart kreeg vanwege een gevaarlijke sliding, alleen van wege het neer halen van een door gebroken speler
     
  13. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    als je dat al moeilijk vind op 3 sterren zou ik nog maar ff oefenen voor je 6 sterren gaat spelen :p
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb juist vaak dat de tegenpartij geel krijgt?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    het is wat je vaak noemt, maar ik denk dat de tegenstander bij mij 1 gele kaart krijgt op 3 wedstrijden

    Maar het zal wel aan mij manier van spelen liggen dat ze mij weinig tackelen of zo (veel en snel passen)
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je geen opstelling opslaat, kan er dan iets foutlopen met je optionfile?
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had laatst een keer gepost dat ik maar niet kon scoren. Maar dat kwam omdat ik gewoon kut spitse had die helemaal niks ervan bakte. Ik heb nu Tomasson gekocht en hupla ik win voor het eerst wedstrijden.

    Nadelen van dit spel vind ik
    - Het commentaar
    - Het ingooien. Dit slaat gewoon nergens op bij fifa vond ik dit beter (ook één van het enigste wat beter is
    - Het automatisch verwisselen van de man die je speelt. Hierdoor al meerdere doelpunten tegen me gekregen. Ook dit was in Fifa beter.
    - En het aannemen van de bal door je eigen spelers is kut. De bal springt gewoon van hun voeten. Ook al komt de bal langzaam aan ofzo. Zelfs Real Madrid heeft hier moeite mee..

    Voor de rest een Fifa beater. De Master League is vet!!!
     
  18. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer zwarte knopje voor aannemen. Het vereist een beetje leerwerk, maar daarna werkt het erg goed.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat bedoel je precies?
     
  20. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem bij player-settings op manual zetten. Kan je zelf bepalen welk mannetje je bent en wisselt ie niet autom. naar de dichtsbijzijnde.

    Wat is er dan beter aan de ingooien bij Fifa? Ik heb de nieuwere Fifa's nog nooit gespeeld (vanaf Fifa 2001 ofzo)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina