1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt bij mij altijd zodra er een eigen doelpunt wordt gemaakt. Heel irritant! :{
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. hebbik nooit last van :) Maar zal vast wel irri zijn. Vooral in het geval dat qlimaxter noemde, zwaar irritant.
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ooit met NL tegen een Fransman, die Frankrijk koos. Hij scoorde en het geluid was echt oorverdovend. Ik weet dat Fransman patriottisten zijn, maar dit was wel heel overdreven.
     
  4. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie tips om van start te gaan met de ML? Dit heb ik nog nooit gedaan en het lijkt me best lastig als je ziet hoeveel opties er zijn.

    Dus wat moet je als eerste doen (en hoe) en waar moet je op letten?
     
  5. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah bij mij was het ook bij een eigen doelpunt, maar ik heb dat niet iedere keer
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk ook gewoon even de handleiding doorlezen, want daar staat alles perfect in uitgelegt. Bovendien is het nog een Nederlandstalige handleiding, dus je zou alles moeten begrijpen. :)
     
  7. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik dacht dat daar niet zo veel in stond...Zal hem nog wel eens openslaan. Staat daar trouwens ook in wat die balkjes van je spelers inhouden? (groene balk, grijsachtige balk)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Álles staat daarin! Waarom zou het anders handleiding heten? :+
    En dacht je dat er niet zoveel instond? Het is niet voor niets zo'n dik boekwerk! :cool:
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor.. deel zeventje is weer aangebroken...
    Jullie snappen wel dat ik na de release niet de kans kreeg om te posten in het pes4 topic omdat ik natuurlijk met het toppertje zelf bezig was! :D
    Nu ik dit spel binnen heb is het wachten geblazen voor niets minder GTA San Andreas. :9
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, dat is lang geleden dat we jou hier hebben gezien! :cool:
     
  11. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo veel? Het is een pil van een handleiding :9 , denk dat als je het aardig vraagt aan je leraar Nederlands dat je het op je lijst mag zetten 8)
     
  12. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat allemaal in de handleiding maar wil t je ook wel vertellen... ;)
    De pijltjes staan voor de vorm van je spelers, rood is in vorm en zo loopt het af....als een speler een wit pijltje heeft dat naar beneden wijst, dan is deze uit vorm

    Die balkjes die jij bedoelt, hebben te maken met de fitheid van een speler.....het groene balkje geeft de fitheid van de dag aan
    Het grijze balkje de overall fitheid......
    Hoe leger het balkje, hoe minder fit je speler is dus

    Verder kan je tussen de wedstrijd door 'Regulate condition' kiezen
    Dit is een korte training om je spelers fit te krijgen, ik doe dit zelf om de 4 a 5 wedstrijden een keer
    Het is bij deze training wel zo dat als je met een speler goed traint hij daarna waarschijnlijk ook een rood pijltje heeft.......je speelt tijdens deze training met je basiselftal tegen je bank en kan zo dus spelers in vorm trainen
    Als je bv. een paar keer op goal schiet en je reservekeeper houdt ze tegen dan is de kans groot dat die keeper na de training een rood pijltje heeft....

    Hoop dat je er wat aan hebt.....als je nog meer wilt weten dan hoor ik het wel
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Regulate condition moet je gewoon naar elke wedstrijd doen omdat de conditie en de vorm van de speler er beter van wordt.En je hebt er hooguit 1 minuut voor nodig tot het scherm "Training completed" in beeld komt
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah.. ik ben nu kampioen met 4 sterren met de eerste divisie , maar ik blijf nog steeds op dezelfde plek (51 ste) in de Wefa ranking terwijl hij nu weer is vernieuwd. Ik denk dat ik in de champion's leaque goed ver moet komen om in de Wefa ranking veel te stijgen.

    Net weer een paar nieuwe spelers gekocht en hard getraind..



    ps. 100 ste post *)
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    DE WEFA ranking die na de laatste seizoenswedstrijd komt heeft nooit zo veel verandering (zelfs als je kampioen bent geworden)maar na ongeveer 5-8 League wedstrijden in het nieuwe seizoen komt een nieuwe ranking waar je eigenlijk wel een stuk moet gaan stijgen.

    Het heeft mij ook 5 seizoenen geduurd (3 x kampioen , 3 x WEFA league winnen) om op nummer 1 te komen
     
  16. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk m'n max drive binnen, maar het kleine software cd'tje past niet in mijn laptop :mad:. Is het ook mogelijk zonder cd?
    Ik heb net geprobeerd met m'n usb-stick/mp3-speler, maar hij lijkt hem niet te herkennen.
    Ik heb de option file als zip bestand op de stick gezet, of moet ik hem eerst unzippen?

    Thanks
     
  17. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    yeah mn option file is damaged :mad:
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb nu ook eindelijk pas mijn max-drive binnen na meer dan een maand!!!! Zit nu alleen op mijn werk~!!!!
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem als zip in het maxdrive menu slepen, als je de cd niet hebt kan het ook op de site downloaden volgens mij
     
  20. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar ik de software voor de max drive kan vinden, zonder lijkt hij niet te werken bij mij.
    XP installeert de max drive wel, maar daarna kan ik hem niet meer terugvinden, als bijvoorbeeld E: schijf of zo....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina