1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ff op de site van codejunkies of zoiets, weet niet uit m`n hoofd

    probeer google > maxdrive software
     
  2. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn daar kan ik de software ook niet vinden, wel die voor PS2 en GameCube, zou iemand me de software kunnen mailen of jearjear@gmail.com? Thanks
     
  3. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx Messo voor de info.
    Je begint de ML toch met onbekende spelers die je allemaal zelf kan samenstellen?
    Slaan jullie meteen aan het kopen om een topteam samen te stellen?

    Ik zelf speel tot op heden eigenlijk alleen seizoenen met verschillende teams. Als je een seizoen bent geeindigd als koploper bijv. , speel je dan het volgend seizoen champions league?? Of eindigt dan je game?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  4. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon heleboel seizoenen achter elkaar doorspelen. En je kunt bij ML uit 3 dingen kiezen:

    - Default players - dan krijg je dus allemaal neppe spelers geloof ik.. zitten verder wel de echte spelers bij de andere clubs dacht ik (maar heb dit nog nooit gedaan omdat ik de echte spelers wil)

    - Match Mode Players - dan krijg je dus de officiele teams, zoals ze in het spel zitten.

    - Create A Team - de naam zegt het al, je kunt een eigen team maken. Snap alleen geen reet van het maken van logos e.d. Weet iemand of het mogelijk is om een logo van de PC te gebruiken (met Maxdrive ofzo).

    edit: je speelt dat idd een soort van CL of UEFA Cup. Ligt er natuurlijk aan hoeveelste je bent geworden, staat btw ook allemaal uitgelegd als je ML begint.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begint ML met een team naar keuze (met de spelers uit dat team), of met een zelfgemaakt team (met random spelers). Het beschikbare geldbudget is maar beperkt, dus je zult eerst wedstrijden moeten winnen om goede spelers, en dus een topteam, te kunnen samenstellen.

    Wanneer je een ML spel begint, zul je eerst hoog in de D2 Cup moeten eindigen. Als je dit is gelukt, dan zul je doorstromen naar de D1 Cup en zul je de D1 Championship spelen. Weer een jaar later stroom je ook door naar de WEFA Cup en ten slotte ook de WEFA Masters Cup.

    Bovenstaande staat allemaal helder in de handleiding beschreven. Lees deze dus eens een keer rustig door.
     
  6. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wat problemen met ballen meenemen. Als ik vanaf het dieptepass geef kan mijn aanvaller hem vaak niet goed meenemen. Hoe moet je dit goed doen?
    En hoe kom je goed voor de man? Gewoon met de analoge stick of gebruiken jullie ook de zwarte knop?
     
  7. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zwarte knopf gebruiken en over die aanname: laat R los voordat je hem aanneemt, scheelt heel wat.
     
  8. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, bedankt. Ik heb R zo ongeveer altijd ingedrukt.
    Ik ga het eens proberen.
     
  9. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    Hierboven staat 2x uitgelegd hoe je een ML op kan starten.....zijn dus 3 mogelijkheden voor
    Persoonlijk begin ik altijd met een minder goed team, maar wel met echte spelers.....(anders krijg je niet bestaande spelers en moet je daar eerst presteren voordat je echt bestaande spelers kan kopen)
    Ik kies dus een minder team en ga dat gaandeweg uitbouwen tot een topteam met veel jong talent

    Als je in de top van de competitie eindigd dan 'verdien' je europees voetbal...dit geldt trouwens wel alleen als je in de hoogste divisie speelt
    Speel je nog in divisie2 dan promoveer je naar divisie1.....


    Wat ik me trouwens wel afvraag....als je bv. 5 seizoenen ML hebt gespeeld kan je dan ook overstappen naar een andere club? Of moet je dan gewoon een hele nieuwe ML kiezen/aanmaken met een andere club?
     
  10. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vraag ik me ook af.
     
  11. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een hele nieuwe aanmaken. Je kan niet overstappen naar een andere club.
     
  12. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik dan wel weer beter aan FIFA 2005, dat je van club kunt wisselen...
     
  13. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook muziek luisteren onder het spelen? Lijkt me wel leuk
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zit in-game muziek in het spel. Dan moet je niet aan bijvoorbeeld EA Trax denken die in de Fifa spellen zit, maar gewoon een simpele achtergrond muziek. Je kunt niet je eigen soundtrack invoeren.
     
  15. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoel onder het spelen van een wedstrijd in plaats van commentaar zegmaar.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, het is commentaar of niets! :)
     
  17. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er niemand een zipje van z'n max drive setup sturen naar mij :'-(. Krijg het ding niet aan de praat...
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb OMF die alle stats 80+ (op keeperskill na) dus eigenlijk een allrounder is die net zo goed als CBT zou kunnen spellen.

    Nu mijn vraag als ik dus een speler die OMF is als CBT laat spelen krijgt hij dan aftrek in zijn skills (net als bij form-pijltje naar benenden) of maakt dat niets uit
     
  19. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
  20. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina