1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren begonnen met ML (met PSV uiteraard), en ik moet zeggen dat dat echt heel gaaf is.
    Alleen zit ik met een paar vraagtekens waar jullie vast wel antwoord op hebben ;) :
    - na een wedstrijd worden de balkjes van sommige spelers gevuld (ze worden beter). Nu valt mij op dat dit vnl. gebeurt bij erg jonge spelers. Bijv. Farfan, die heeft na 1 wedstrijd al veel balkjes flink gevuld en Cocu ging zelfs na een gemiste penalty in skills achteruit! KLopt dit dat het met leeftijd te maken heeft? Ik heb nl. nu al bijna alle jonge reservespelers een vaste plek gegeven (Leandro, Vonlanthen enz.).
    Die jonge spelers worden wel sneller moe (ook dat grijze balkje vult sneller) heb ik ontdekt.

    - Na een aantal wedstrijden gespeeld te hebben, kwam er in beeld: 'negatiations round 1'. Was me niet helemaal duidelijk hoe dit werkt. Getallen achter een speler is het verdiende salaris? En wat betekenen die sterretjes (1-3 ) achter de naam van een aan te kopen speler?

    - Ok, dus als ik het goed begrijp, kun je pas champions league spelen als je in de beste competitie bent beland?

    THX weer!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet 100% duidelijkheid over, maar wat ik begreep is dat als je iemand op een plaats zet waar die oorspronkelijk niet kan spelen, moet je het zien als een extra blauw pijltje. En dat houdt weer in dat die punten aftrek krijgt op veel gebieden
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV uiteraard? Niks PSV! AJAX!!! :+ O-)
    Heb je de handleiding nu al eens een keer doorgelezen? _0/
    Ja, hoe jonger een speler is, des te meer ervaring deze speler zal krijgen tijdens het spelen van een wedstrijd. Dit loopt bij de gemiddelde speler door tot zijn 25e levensjaar. Daarna gaan de skills omlaag. Houd hier dus rekening mee met het maken van je aankopen. Er zijn echter wel een paar spelers die nog wel in ervaring stijgen na hun 25e levensjaar. Bijvoorbeeld Ronaldo of Zidane, maar dat wordt nog even doorsparen (en hoger in de WEFA ranglijst rijken).
    De getallen achter de spelersnaam houden idd het salaris in. Hoe meer sterren er achter zijn naam staan, hoe makkelijker het is om deze speler voor een (relatief) laag bedrag in je team te krijgen. Spelers met 0 of 1 ster zullen dus alleen je team vergezellen als je (ver) boven de vraagprijs gaat zitten. Spelers met 2 of 3 sterren kun je in principe onder de vraagprijs krijgen. Het houdt dus in hoe "graag" die spelers je team willen vergezellen.
    1e Jaar: D2 League
    2e Jaar: D1 League & D1 Champions Cup
    3e Jaar: D1 League & D1 Champions Cup & WEFA Cup
    4e of 5e Jaar: D1 League & D1 Champions Cup & WEFA Cup & WEFA Masters Cup
    Aub weer.
     
  4. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard met PSV :) ........zijn er andere clubs dan ;)
    -Heeft idd met leeftijd te maken...jonge spelers worden nog beter en de echt jonge spelers worden heel snel beter
    Zijn spelers boven een bepaalde leeftijd dan worden ze niet meer beter en zijn ze echt 'oud' dan worden ze zelfs slechter
    Bv. Farfan word snel en veel beter maar C. Ronaldo word maar even beter en op zijn 22e ongeveer stopt die met groeien....weer andere worden beter tot ongeveer hun 25e en daarna niet meer, zijn ze boven de 30 dan worden ze over het algemeen slechter

    -'negatiations round 1' krijg je een keer tijdens het seizoen en daarna na het seizoen....je kunt nu spelers kopen
    Getal achter de speler is idd wat die verdient...als je een speler selecteert
    zie je wat de speler moet kosten en wat je de club moet betalen voor de speler......
    Die sterren hebben te maken met hoe graag een speler weg wil bij zijn club....heeft hij geen ster dan wil hij niet weg bij zijn club, 1 ster heb je een kansje, 2 sterrren een betere kans en 3 sterren dan zal hij wel komen
    Je zal dus een aanbod voor het salaris moeten doen en de speler een aanbod moeten doen
    Als je dit gedaan hebt en je gaat een week verder dan zie je of de transfer gelukt of mislukt is....

    -Je moet idd in de beste competitie komen maar daar moet je dan ook weer eerst in de top eindigen.....bijna net als in het echt dus
    Kampioen is CL, 4e ofzo is uefa.....

    Grtz...zie wel dat ik net te laat ben met mijn reactie maar ja
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uhh ja...Juventus! :cool:
     
  6. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja...das die oude dame die zo'n amsterdamse club ooit uit de finale heeft geschopt, niet? :D ;)
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    waar psv nooit in is geweest toch?;)
     
  8. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek naar een site waar ik spelers kan zien die buiten Europa spelen, dus in Brazillie, Argentinie, Japan en Amerika. Weet iemand een goede (want de beste spelers daarvan wil ik graag maken in pes)
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Even googlen. Met zoekwoorden als "South American Cup" of "Brazilian Cup Players" moet het je wel lukken.
     
  10. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha....die is dan ook weer waar ja, wel een keer de EC1 trouwens *)

    Op vi.nl staan ook de competities van Argentinie en Brazilie.....
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik zat me ook altijd af te vragen wat die sterren betekenen.Bedankt qlimaxter _O_
     
  12. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan vaak je linkerpookje indrukken om de help te openen. Heel handig in de Master League. Dan had je dat al gevonden.:)
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik een wedstrijd begin, dan staat er : ball: Roteiro. Maar die kan ik niet selecteren of veranderen ofzo. Is daar iets aan te doen?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je moet eerst in de PES-shop nieuwe ballen kopen en dan kun je in een menu de ballen veranderen.Dit moet je dus al voor dat je een wedstrijd speelt doen :)
     
  15. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  16. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wil ook wel zo'n maxdrive hebben, lijkt me echt ideaal! Maar voor welke spellen issie nog meer te gebruiken?
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    alle xbox spellen
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om dit te veranderen. Iedere speler die nieuw binnenkomt start met een leeftijd van 17 jaar. Ongeacht zijn echte leeftijd. Dit zal ook gebeuren wanneer je spelers in de PES Shop koopt die dus nieuw binnenkomen in de ML.

    Eenmaal je de speler hebt gekocht en in je team hebt gezet zie je wel de echte leeftijd staan door een Exhibition game te spelen. Daar staan de echte leeftijden van de spelers (of de leeftijd die jij hebt ingevoerd bij create player).
     
  19. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die spelers kan je toch niet buiten de ml in je team zetten (de create, niet de shop bedoel ik)?
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens, eergister had ik dus de 2e OPTION file schijnbaar naar de klote gebracht...:mad:
    kheb Mn edited teams, eigen spelers, stadion en league name veranderingen en dan OOK nog mijn PES points kwijt (dit is dus AL de 2e keer) (kheb trrouwens gewoon legale PES 4 gehaalt uit de winkel...):mad:
    echt shit, heeft iemand dit ooik??? ga maar mayb een mem. card kopen, zet hij dan altijd daar alle saves op??? zou zo'n Max drive of gewone Xbox mem. stick goed zijn voor de hele option file???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina