1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een antwoord |:-

Ja, een gewone mem. card heeft genoeg plek om je optionfile op te slaan.Als je toch van plan bent om er een kopen raad ik je aan om idd een Max Drive/Action Replay te kopen omdat je dan ook optionfiles van het internet kunt gebruiken(waar alle namen goed zijn + alle teams de goede logo's hebben)

Een Max Drive of Action Replay kun je bestellen bij www.bol.com of www.play.com .In de winkel zijn ze moeilijk te verkrijgen

3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al iemand gelukt om een indraaiende corner te produceren :)
    Het moet kunnen want ik kreeg me er vandaag één om de oren die hem er zo indraaide in de verre hoek.

En ik snap nog steeds niet hoe ik het beste mijn spelers moet verkopen en wat houd het eigenlijk in als ik ze op de lijst zet?
    Wat is de functie ervan?
    En compare wat is dat precies?

Elp

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met compare houd je simpelweg één speler vast aan de linkerkant, en als je dan doorscrollt naar een volgende, komt die er réchts naast te staan. Op die manier kan je dus de spelers vergelijken.

5. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    compare houd in dat je gewoon 2 personen naast elkaar kan zetten, zodat je ze kunt vergelijken, niks meer. Gewoon handig als je uit 2 spelers moet kiezen

6. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ohzo en wat houd nou precies de lijst in dan?

Elp

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mij is het al 2 keer gelukt met een corner direct te scoren, al moet ik zeggen dat het meer geluk dan verstand was.

Je spelers verkoop je door zie via Nagotions-My team op de lijst te zetten.Mocht er dan in de nagotion weeks interesse zijn krijg je een melding.Als je dan weer naar My team gaat zie je een groen blokje voor de spelers staan.Dan kun je ondehandelen door de speler te selecteren en op A te drukken.

Maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er weinig interesse van computer clubs voor je spelers is

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    blaat....
    yo mensen...
    ik ben nieuw op dit forum maarre ik speel dus ook pes4 8)
    maar af en toe... na een wedstrijd... worden alle spelers beoordeeld met een cijfer... en soms zijn ze dan allemaal 1.5?!?! Is dit een bug ofzo?

En dan nog een vraag? hoe kan je heel hard op doel schieten? wat voor een manier moet je daarvoor gebruiken? en hoe zit dat nou precies met vrije trappen? al hou ik [R] ingedrukt en (X) dan is er niet veel verschil tussen gewoon met (X) schieten?!?!
    en heeft iemand verder nog tips? [newb] speel pas met 4 sterren en verlies als nog [/newb]

laterz

boss

9. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    1,5 ?? dat is wel heel laag! ben je uberhaupt wel aan de bal ;)
    heb nog nooit gezien dat mijn spelers zo slecht beoordeeld werden..

4 sterren is behoorlijk hoog voor een newbie big boss, de enige tip die ik je kan geven is veel oefenen!

Waar ik hier nog niks over gelezen heb is het curven van de bal na een schot (niet bij een vrije trap), weet iemand hoe je dit flikt? Heb op andere fora gelezen dat je na je schot op zwart moet drukken maar heb nog geen verschil gemerkt..

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jah de laagste was bij mij in elk geval 4,5.

11. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel vaak een 1.5 voor iedereen, zelfs als ik op 6* met 7-3 win (dat was echt een monster wedstrijd), om die reden heb ik ook nooit de beste speler van het seizoen (en dat is best jammer:mad:)

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ik denk dan het dan een bug is. Als je met 6 sterren met 7-3 wint...

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is idd een bug.Meer mensen hebben hier al last van gehad, ik zelf gelukkig nog niet.Geen idee waar aan dat ligt :mad:

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    al na 7 minuten een reactie!! woot :p

dit is wel een goede site www.pesmoves.com
    leuke filmpjes en goede uitleg etc....

maar er blijven dingen toch onduidelijk... het is waarschijnlijk de timing van de knopjes indrukken maar voor de zekerheid vraag ik jullie het nog even een keer...

als ik een sidestep wil maken lukt het me niet altijd waardoor ik dan gewoon recht in de handen van de tegenspeler loop/ren... soms erg frustrerend...

en ook wat lostboyz zegt.. hoe curve je nou zo'n vrije trap?

mzzl

boss

15. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Curve bij vrije trap is zodra je de knop hebt losgelaten voor te schieten de rechter stick naar de desgewenste richting duwen.

16. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Tim, wie is btw die omf van je die alles 80+ heeft, of is het een classic player?

17. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0

Zal dat eens proberen!
    Maar hoe curve ik als ik van afstand op goal schiet? Niet vanuit een vrije trap..

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  18. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het dan niet. Je bedoelt gewoon in een normale wedstrijdsituatie dus niet bij een dood spelmoment. Dan kan het niet zover ik weet. Ik heb het iig nog nooit met opzet gedaan.

19. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat je volgens mij wel kan doen is via pesfan.com forum de editor downloaden en dan je option file editen en de leeftijd aanpassen. Moet je dus wel een maxdrive of action replay hebben. En volgens mij moet je je Master League ook pas na het editen starten en kan het niet bij een reeds bestaande League (maar dat weet ik niet zeker).

20. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: speelt er iemand van jullie OSM??

on topic: hoe maak je zo'n lobje over keepr heen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina