1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Curve is toch ook gewoon de linker stick, die gebruik ik iig. Wat ik wil weten is hoe je de bal met een vrije trap laat zakken. Op pesfan.com heb ik zoiets gelezen dat dit mogelijk was.

@booster: Druk op X en net voor dat je X loslaat druk je op de rechter trigger.

2. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    1. [L] ingedrukt houden en dan (X) indrukken
    2. (X) indrukken en dan gelijk nadat je (X) los laat [R] indrukken
    3. Met je rechter analoge stick omlaag -> omhoog in 1 beweging

mzzl

boss

3. Capuera

Capuera PES4 ownage _0_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PES4 echt de meestergame, alleen te makkelijk :'-(.
    *heeft alle cups gehaald op 6 sterren*
    Ok ok, ik mag dan freak zijn, en ik speel al vanaf deel 2 ( 8) ) maar toch.....

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb er zelfs meer die alles 80+ hebben.Het zijn Muntari,Barreto,Kim Do Hoen en Baker. Bij Baker weet ik het niet zeker maar de andere 3 zijn geen classic spelers

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel vnaf deeltje 4...:p maar het is wel masterlijke game, alleen vind ik het irri om zoms op te stellen (zo als je net 5 spellen achter mekaar hebt gespeeld, en voor de 6e gaat...:))
    leveltje 2 vind ik echt vet man, je hakt zo Real Madrid en Man U met Espanyol in mekaar, volgend ML zeisoen 3 sterren proberen, dan zal ik vast geen 1e in de tussenstand staan hehe!!:p

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee dat denk ik ook niet omdat het verschil tussen 2 sterren en 3 sterren het grootste is. Tussen 3 sterren en 5 sterren is het verschil lang niet meer zo groot dan tussen 3 en 2 :)

7. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder al gezegd is PES4 volgens mij ook wat makkelijker geworden. In PES3 was 5* uiteindelijk niet al te uitdagend meer maar je kon iig nog eens een goal tegenkrijgen. In PES4 heb ik dat totaal niet meer op 6*. Gelukkig is er nog altijd die online mode, al ben ik daar niet echt heel goed.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vind het jammer dat je niet tussen de wedstrijden door de moeilijkheids graad hoger kan zetten. Maar je kan het toch wel tijdens het offseizoen doen??

9. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm denk dat een curve wel mogelijk is in een gewone spelsituatie.. kijk deze video maar eens Winning Eleven Goal, is weliswaar van WE7 en niet van Pro Evo4.. maar het zou wel moet kunnen denk ik

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je kunt de moeilijkheidsgraad idd alleen veranderen tijdens het offseizoen.Begint eenmaal het nieuwe seizoen (week 1) dan moet je een (ingame)jaar wachten tot dat je de moeilijkheidsgraad weer kunt veranderen

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    das wel kut af en toe....maar 1 x per jaar... :'-(

12. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke goal zeg op dat filmpje _O_

13. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer pes 5 uitkomt? want dat is toch niet 1x per jaar ofwel?

14. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ie voor mij is :D

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Yeah curve is wel degelijk mogelijk. Je ziet er meestal niet zoveel van tenzij je een mannetje hebt met heel erg hoge specs voor curve.
    Speelde gisteren ook op Live tegen een ventje, en die scoorde 2x met zo'n hele lange curve bal van net over de middenlijn. (is bekend foutje in het spel)
    Dan vliegt die bal geowon over je keeper heen en issie vrij kansloos.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    WTF... die zit er wel erg lekker in :9_O_

17. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 is net uit en nú al ga je vragen wanneer het volgende deel uitkomt. Geniet eerst nu maar van deeltje 4. |:-

Dat curve schot uit dat filmpje is niet zo moeilijk te maken. Houd je controller goed vast. Ga nu op je bank of stoel (bij voorkeur de eerste) staan en spring als een gek in de rondte. Druk nu in een rap tempo de volgende knoppencombinatie in: X - A - X - Rechter Pookje 360 graden draaien - Rechter Trigger - Linker Trigger - Y - A - X - X en schreeuw ten slotte heel hard: CURVE GOAL!

Appeltje eitje. :+ 8)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PES 5 komt gewoon weer oktober/november dit jaar uit en is de laatste PES die op de xbox uitkomt.De volgende (PES 6 ) komt op de Xbox 2

19. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag ik toch zelf weten |:- . Ik heb alle cups al gehaald en win vrij makkelijk
    op niveau 5 en 6, en live zit er ook niet voor mij in. Dan mag ik toch wel weten wanneer deel 5 uitkomt? Bovendien ben ik op dit moment van plan alle spelers enzo te editten en dat kost veel tijd. Zou een beetje k*t zijn als ik net klaar ben
    en deel 5 uitkomt.

En ik heb niet gevraagd of je antwoord zou geven, als jíj dat zo'n probleem vind, hoef je toch geen antwoord te geven _0/

20. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan PES4 natuurlijk altijd uitdagend maken. Start de ML met al die k*t spelers en probeer met dat team dan gewoon de WEFA Championship te winnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina