1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan de WEFA Cup te winnen met een team als Roda JC (evt met dubbele speelsnelheid). Of wat te denken van wat vrienden uit te nodigen en daartegen te spelen?

Het is volgens mij nog nooit gebeurt dat er 3 maanden na de release van een spel alweer een vervolg uitkwam. Al helemaal niet bij een voetbalspel. Gezien je met het editten hooguit een week bezig bent zie ik het verband met je eerder gestelde vraag en dit aspect niet helemaal zitten.

Bovendien had je met een beetje logisch nadenken zelf wel kunnen ondervinden dat er ieder jaar een nieuwe WE & PES verschijnt (net als FIFA).

_0/

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  2. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry dom van me, ik dacht dat je hier gewoon iets kon vragen zonder dat iemand er meteen een big deal van maakte, en veel mensen zeiden altijd dat pes niet 1x per jaar uitkomt. Van fifa weet ik dat wel, dit is pas mijn eerste pes. En met roda ofzo, lijkt me geen fuck aan. Ik speel graag met een club waar ik voor ben (bv Ajax) en ik vind dat het wel erg makkelijk is om met Ajax van een topclub te winnen. Geen vriend wil meer tegen mij spelen omdat ik altijd van ze win (zelfs als ze met classic spelen, dit is niet arrogant ofzo maar zei spelen het zelf niet). En dat jij in een week alle spelers van de juiste look hebt voorzien vind ik erg knap, maar dat lukt mij niet.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    BEgin anders een keer met de default spelers, en ga geen nieuwe spelers kopen.Dat is ook heel erg lastig :)

4. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja dat zou nog wel kunnen, maar die gaan toch snel met pensioen? bij mij ging er in de winterstop al 1 weg, de rest was ver in de 30

5. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet mijn intentie om hierover een big deal te maken. Ik houd alleen niet van mensen die altijd meer lijken te willen ( Halo 2 net uit, vragen om Halo 3 ). Ik dacht dat jij tot deze groep mensen bleek te horen, maar jij blijkt jouw redenen te hebben voor het stellen van je vraag. Mijn excuses dus voor mijn eerder gemaakte opmerking, ik was wat voorbarig. O-)

Wat betreft het editten: ik had het alleen over de namen. Daar ben je uiterlijk een week mee zoet. Als je ook de juiste look wilt hebben, dan ben je idd wel wat langer mee bezig. Ik heb me hier zelf niet mee bezig gehouden omdat de meeste spelers wel aardig lijken.

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    mjah, met classig default spelers is het wel lastig jah, he jongens, El Khattabi en Rommedahl ruleren echt man!!!

7. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    @Glimaxter

Ok, sorry. Zand erover.

Edit: Nooit pes met halo vergelijken he ;)

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is er trouwens alweer een nieuwe optionfile uit of niet???

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou zeggen...kijk op www.pesfan.com! :)

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahaha oke man je hebt gelijk, wist niet meer hoe die site heette en ben te lui om te zoeken!!!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, graag gedaan! :cool:

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar er is nog geen nieuwe versie en er is ook nog niet belkend of er een komt.

13. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel irritant vind is dat bij sommige option files té veel is veranderd. Dan zijn alle duplicates uit nederland's elftal in een keer veranderd enzo, dat vind ik niet leuk. Kent iemand nog een option file met alleen de clubs goed gemaakt (dus de juiste naam + shirtjes)

14. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een goede Rechtsback die een beetje makkelijk naar je team te halen is, kent iemand nog een goede?

15. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm vandaag deed ik even een quick Match tegen mijn broertje met mijn ML team.
    Alleen Farfan en Barreto waren ineens slecht geworden terwijl Farfan op Free Kick Accurity ( ofzo ) 90 heeft en nu ineens 78, beetje vaag lijkt me..

Elp

16. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ferdinand is een goede rechtsback die vrij makkelijk naar je team te halen is (voor +/- $800 als salaris). Hij is tevens in te zetten als centerback. Een andere goede verdediger is Sensini (ook makkelijk naar je team te halen voor +/- $500 als salaris).

Zet je Farfan toevallig ook in als hij niet in vorm is (blauw of wit pijltje)? Want in dat geval schieten de statistieken als een gek omlaag. Controleer dus altijd goed de vorm van je spelers voordat je ze inzet om een wedstrijd te spelen. Je kunt dit voorkomen door te trainen (Regulate Condition).

17. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er binnenkort zeker een nieuwe optionfile komt, met daarin alle wintertransfers verwerkt.. heb daar iets over gelezen op PesFan.
    Als je teveel vrije tijd hebt kun je ze ook zelf aanpassen met behulp van voetbaltransfers.com ;)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ass je met het ML team een quick match speelt hebben alle spelers uit je ML team hun default eigenschappen.Vraag me niet waarom dat zo is, het is gewoon zo :)

Op het forum van PesFan wordt ook een lijst met transfers bijgehouden.Aagezien er tzoch niet veel transfers waren heb ik het zelfs maar aangepast aangezien je bij een nieuwe Optionfile weer alle PES-punten, records en je eigen aanpassingen weer kwijt bent

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  19. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de master leaque heb ik Ronaldinho gekcoht, maar ik kan hem steeds niet opstellen, want bij zijn naam staat 'summon to represen'. Wat betekent dat in hemelsnaam?

20. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    dat hij interland verplichtingen heeft. Dat is geloof ik alleen bij spelers die in een nationaal team zitten. Meestal is het maar 1 week ofzo, iig heb ik het nooit langer dan een week gehad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina