1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik dach missschien heeft hij z,n naam verander maar dat heeft hij dus niet gedaan?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, HanTheMan en Han de Man zijn geheel andere personen :).

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tweetal vragen:

1) Een klein deel van mijn beeldscherm blijft zwart tijdens het spelen van PES 4. Dit is een smalle zwarte strook aan de rechterkant van het scherm. Wanneer ik de positie van het beeld bewerk via het opties menu, dan verandert dit niets aan de zaak. Ik heb dit alleen met PES 4. Ben ik de enige met dit probleem? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, dus dat ik gebruik kan maken van mijn volledige scherm zoals bij alle andere spellen ook het geval is?

2) Je verdient PES punten na het spelen van wedstrijden en winnen van competities. Hiermee kun je dingen kopen in de PES shop. Nu heb ik alles gekocht in de PES shop en nog altijd verdien ik PES punten. Heeft iemand enig idee waarom? Wat kan ik hier nog mee?

4. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand voor mij of Pro Evo 4 gelijk is aan Winning Eleven 8? Of is Winning eleven 8 weer een iets nieuwere versie?
    Ik kan namelijk aan Winning Eleven 8 komen en heb Pro evo 4 al....

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PES 4 en Winning Eleven 7 zijn aan elkaar gelijk, op paar wijzigingen na. WE8 is eigenlijk het Japanse vervolg op WE7. Maar het is niet meteen een hele andere game. Paar subtiele wijzigingen alleen maar, als ik me niet vergis.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon ff een opmerking tussendoor. Het was me net opgevallen dat je tijdens de ML niet de moeilijkheidsgraad kan veranderen. Ik speel nu op 3 sterren, maar wil nu eigenlijk naar 4 sterren, want ik win alles supermakkelijk.
    :mad:
    Best jammer eigenlijk...

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    bij WE8 zijn engeland en duitsland ook gelicenseerd, grote verandering dus :D

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan nadat je je seizoen hebt uitgespeeld. Tussen de seizoenen kun je de moeilijkheidsgraad veranderen! :)

Okay! Didn't knew that! :eek:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees het net onderin beeld. Je kan alleen veranderen in de weken 37 t/m 44:).
    Thnx anyway.

Bij WE8 was de speelsnelheid ook lager dacht ik. Tenminste, dat zei Skate in de PU.

10. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No!!! ik ben net een nieuw seizoen begonnen met 4 sterren , maar ik win alles redelijk gemakkelijk en zou dan graag naar 5 sterren overgaan.. Moet dus nu het hele seizoen afmaken...

11. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Precies andersom. Bij PES ligt de snelheid net wat lager dan bij WE. :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, okj, ik wist het niet meer zeker.
    Er was btw bij WE8 ook een slowdown bij de hoekschoppen, en was het spelersbestand niet geheel up-to-date. Aldus, Skate PU 11.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat niet alles up-to-date is ligt er aan dat WE8 al in juni uitkwam en dat met de slowdown lag er aan dat de PS2 te sloom is/was. WE8 kwam alleen op de PS2 uit en niet op de xbox

14. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat Gamespot hier dan een Xbox review heeft gemaakt van WE 8. ;)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vreemd dat gamespot het over WE8 Internationalheeft, wat een ander spel is dan WE8 en wel op de xbox uitkomt ;)

16. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben die Amerikanen er zelf bij gezet. Die knakkers hebben toch geen verstand van voetbal. :p

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. de PS2 heeft maybe de betere controls, maar heeft dan weer de problemen dat het een kutkast is. Ik snap alleen geen hol van het feit dat Winning Eleven 8 International anders is dan Winning Eleven 8.. wat kan hier zoveel anders aan zijn? Is het alleen maar zo dat International geupdate is?

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Winning Eleven 8 and PES 4 zijn volgens mij gelijk aan elkaar Rivanov, maar dat kan ik niet garanderen. ik dacht enige tijd terug in de PU gezien te hebben: Pro Evolution Soccer 4 (Winning Eleven 8 ). Ik kan het fout hebben, maar volgens mij was het zo.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zit zo:

In juli/augustus komt alleen/exclusief in Japan altijd de nieuwste versie van Winning Eleven (dit jaar deel 8).

In september komt dan in Europa altijd de PES versie (dit jaar deel 4).De verschillen tussen de WE en PES zijn op de taal na heel klein

Begin van het nieuwe jaar komt dan in Amerika en Japan altijd WE International (dit jaar dus deel 8).Deze is dan weer iets verbeterd ten opzichte van PES (Dus minder bugs enz.)

WE8 kwam alleen op de PS2
    PES4 is er voor de Xbox,PC en PS2 en
    WE8:I is er ook voor de Xbox,PC en PS2

Er zijn dus wel verschillen tussen de 3 versies maar die zijn niet zo heel groot

20. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej bedankt TIM!!
    Ik denk dat ik em dan toch maar neem :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina