1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe bedoel je dat?

Als je bedoelt dat je PES4 neemt is dat ook je enige mogelijkheid omdat de anderen 2 versies hier niet te koop zijn(of je moet een US Xbox hebben en WE8:I importeren)

2. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    augustus 2004 - WE8 in Japan voor PS2
    oktober 2004 - PES4 in Europa voor PS2
    november 2004 - PES4 in Europa voor XBOX en PS2, online.
    februari 2004 - WE8I voor PS2, PC en XBOX in Amerika, voor XBOX in Japan

Allemaal min of meer hetzelfde spel.

De Japanse Winning Eleven 8 Evolution Liveware (eind maart) gaat online op de PS2, en heeft verbeterde gameplay.

Konami neemt Europa op het gebied van PES/WE gewoon niet serieus :{

3. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Pro evo 4 al, maar ik neem ook Winning eleven 8:I. Kijken wat er dan veranderd is. Ik heb heel veel originele spellen gehad en nog steeds een behoorlijk aantal en tsja nu..... }:]
    Je begrijpt wel wat ik bedoel :cool:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, dan zal ik me er maar weer mee bemoeien haha.

Ik heb zelf WE8 voor de PS2 en natuurlijk ook PES4 (zowel op de PS2 als op de Xbox, je bent fan of niet haha).

In WE8 heeft Konami GEEN licenties voor de Duitse en Engelse competities. De gamespeed van PES4 ligt HOGER dan die in WE8. WE8 heeft slowdown die niet te verhelpen is. PES4 heeft alleen slowdown op 60hz niet op 50 hz (en online natuurlijk haha).

WE8I voor de PS2 heeft waarschijnlijk wel de Engelse en Duitse licenties als ik het goed heb. Dat weet ik niet zeker, maar dat zou best weleens kunnen las ik ergens.... De Xboxversie van WE8I zou dat dus wel kunnen bevatten, omdat dat volgens mij niet WE8 is zoals we die op de PS2 kennen maar een updated versie daarvan.

5. Xirk

Xirk Not Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is Winning Eleven 8 en PES 4 nu het zelfde of anders, als het anders wat dan.
    (zocht het niet om alle 6 de delen af te gaan liggen zoeken naar het antwoord :9 )

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het spel is niet echt anders, de controls zijn hetzelfde. Alleen de "feel" is gewoon ietwat anders. Ook zitten er in WE8 ook schoonheidfoutjes die in PES4 weg zijn (wisselspelers met vieze broekjes als ze invallen, de slowdown bij corners), en PES4 is wat meer up-to-date. In de Eredivisie zijn RKC,RBC en nog twee teams (weet ff niet welke) nog zonder reclame op de shirts en de gezichten van sommige spelers (Heitinga bv.) zijn niet echt. In PES4 is dit wel het geval.

Het is echt moeilijk uit te leggen, er zit ietwat verschil in de games, maar niet zodanig dat het twee verschillende games zijn... De meningen over welke beter is verschillen nogal, dat zou je echt zelf eens moeten ervaren. PES4 gaat wat sneller imo dan WE8.

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  7. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn wisselspelers oefenen altijd slidings tijdens de warming up, meneer Cyrax77 *)

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    zozo, jullie gaan maar weer over op deze site :D

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn keeper( en ook die van mijn tegenstander) die springen soms helemaal niet naar de bal als de bal op de paal gaat ( ook soms als hij erin gaan) . Daardoor heb ik nu een goal gemaakt maar doordat de keeper niet springt vind ik hem niet geweldig..:mad:

En ehmss.. ik heb spelers die erg snel moe raken(meetal jonge spelers) maar hoe kun je dat oplossen. Maar bij sommige spelers gaat het groene balkje sneller leeg dan 't andere terwijl 't oranje balkje leeg is bij beide spelers. Kun je de conditie "trainen"??

10. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah tuurlijk, en de stats staan in de 5e rij ofsow, onder defence en attack en balance enzo, bij speed....
    als je 1 keer rechter trigger indrukt dan kom je bij nog meer gegevens natuurlijk en daar staat ook conditie....
    Ik zou trouwens zoveel mogelijk spelers met rode pijltje omhoog in het veld zetten of geel, behalve als die natuurlijk veel slechter zijn dan TOP spelers met groen horizontaal balkje (wat normale fitheid is...)

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens, kan je met zo'n Max Drive ook saved games van bijv. PGR 2 opslaan??? zodat je allemaal kudos punten krijgt die je kan spenden???

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarschijnlijk denkt hij dat de bal naast gaat ofzo. Gebeurd heel vaak...

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja dat is ook mogelijk.Op www.codejunkies.com staan voor alle games saved games :)

14. jeroenvdm

jeroenvdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES n00b kan niet eens dribbelen

Heb net PES4 gekocht, ondanks dat ik niet van real life voetbal hou!
    Ben braaf met de trainingsmodus begonnen, maar loop al vast met de eerste oefening: dribbelen.
    Er staat dat je met directional pad ingedrukt op het goede moment (met O linksboven) het witte knopje in moet drukken en dan het directional pad moet gebruiken. Ik kom ook de tegenstander voorbij, maar toch is de oefening altijd "Failed".
    Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de bedoeling dat je deze (en vele andere) oefening(en) zo snel mogelijk uitvoert. Probeer er dus sneller voorbij te komen (renknop al gevonden? ;)). Overigens maak ik zelf nooit gebruik van die witte knop...

16. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat is voetbal??? AZ vs. PSV????

17. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    19:30

eitje voor psv! :cool:

18. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    welke zender, half 8???

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Canal + is het denk ik live en tegen 22:30 op Studio Sport (nederland 2)

20. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    he bah, je ziet nooit wat op normale TV live, laatste weds, was PSV- Feynoord, waarom geen AZ-PSV??? :mad:
    later haal ik denk ik ook maar canal + in huis...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina