1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kun je eigenlijk met die witte knop? Toch alleen maar van formatie wisselen als je de witte knop in combinatie met een andere knop gebruikt..

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah, met Y, X, A of B

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog nooit gedaan... heeft zoiets veel effect???

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel of ik er verder een trucje of wat dan ook mee uit kan halen... :)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heeft zeker effect. Je kan zo zeer snel van tactiek/opstelling wisselen. Je kan heel aanvallend of verdedigend gaan spelen. Etc... etc... Weer iets waar PES fifa (hard) ownt :)

6. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach az-psv 0-0, duel was in evenwicht en verdiende eigenlijk ook geen winnaar.

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    neej, zoals VI.nl al zegt, het was knokken voor elke meter!!:p
    en Ajax mocht wel een beetje betere scores behalen, zoals Feynoord vandaag!!:p 7:0.....:)

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier een antwoord op weet?

9. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Weet ik niet

2. Met die punten kan je totaal niks meer. Je blijft ze verdienen, vind de PES-shop sowieso een beetje vaag aangezien je heel de shop al bijna leeg kan kopen als je één ML-seizoen hebt gespeeld

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. Dit heb ik ook eens gehad met NFSU. Maar dat was alleen bij het laden. Heb je al eens gekeken bij de instellingen van de Xbox zelf?

11. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker nutteloos dus wat betreft die PES punten. :confused:

Ik heb de instellingen van de Xbox zelf niet bekeken, want ik denk niet dat het daar aan ligt. Die zwarte rand krijg ik namelijk alleen tijdens het spelen van PES 4 te zien. Het is niet storend, maar wel opmerkelijk.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb ik ook. Instellingen e.d. al naar gekeken. Niets helpt :'-( Je zou er mee moeten leren leven ;)

13. Firedog

Firedog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heyy mensen een vraagje
    ik strat met pes 4 een competitie de italiaanse die begin ik dan met ze 2...dat je met ze 2 met 1 team speelt..ik speel eent ijdje en op een gegeven moment als ik hem opgeslagen heb en dan weer ga spelen kan ik niet meer met ze 2 tegelijk spelen? weten jullie hier iets van?

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eerst weer naar spelerinstelllingen, en dan gewoon weer die andere vent aanmelden!!:p
    eergister speelde ik met mijn broerdje weer es PES 4 met zijn 2en, maar dan zie je ook echt dat je dit vaak speelt!!! ergerde me dik dood af en toe....
    toen gingen we maar rode kaarten krijgen, was ook al moelijk, vele spelers pasen veel te vroeg de bal af:mad:

15. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, nu weet ik tenminste dat ik niet de enige ben met dit probleem. :)

16. Messo

Messo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb dit probleem ook gehad en mijn oplossing was om naar 'regulate condition' te gaan en daar via 'player settings' een kant te kiezen....
    Bij mij kwam het volgens mij door het volgende; ik speel meestal met 2 kameraden en net voordat we stoppen met spelen doen we vaak nog snel een keer 'regulate condition', daarna slaan we hem op en zetten de x-box uit
    Iedere keer als we daarna wilde spelen lukte dit niet met zijn 3e....dat lag dus aan dat 'regulate condition'....nu lukt het wel omdat we eerst naar 'regulate condition' gaan en daar weer met zijn 3e een kant kiezen.....

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb ik net voor het NL elftal de namen gewijzigd en als ik on-line ga, zijn alle namen weer verne*kt. Van Nistelrooy heet weer Van Nistelbaum en Davids heet weer Darit. :mad:

Maar off-line zijn alle namen wel goed, precies zo als ik het had bedoeld.
    Hoe krijg ik de namen wel on-line juist ??
    Erg frustie allemaal als een Brit aan je vraagt wie Van Nistelbaum is 8)

Thanx.. _O_

18. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Online gaat niet nee .

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Online kun je idd alleen met de default spelers spelen (dus hoe ze zijn als je het spel voor het eerst opstart).Dit doen ze omdat je anders iedere speler alleen 99 stats kunt geven en dat is niet leuk/eerlijk

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Thanx Boessie en Tim.

Wel raar dat nu bij de online mode nu ook de kop van Davids is veranders. Hij is nu zowel off-line als on-line niet meer blond, maar heeft nu zwart haar.
    Helaas geen bril.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina