1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , in het nu komende seizoen zul je nu in het "Wefa championship" meespelen. Dit kun je het best vergelijken met de Champions leaque.

2. Messo

Messo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet klopt dit niet....
    Je hebt Divisie 1 en Divisie 2 en dat is het....je begint in 2 en gaat dan naar 1
    Win je die of eindig je hoog dan kun je volgens mij alleen europees voetbal halen maar je blijft in dezelfde Divisie spelen.....

3. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , je speelt in dezelfde divisie spelen maar je speelt Europees.

4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een de eerste divisie mag je pas het 2de jaar meedoen aan de wefa cup
    maar heeft iemand hele goeie spelers
    en een tijd maak zelf een team
    en koop spelers bij de pes shop die zet je over in je team en dan de master legeau spelen heb ik gedaan
    gaat erg lkkr

5. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0

Ach, die ging nét eerder weg, omdat hij de bus moest halen en me zus ging met de trein. Dus dat werd later, ze kon er wel om lachen (ze gingen beiden naar hun huis)

6. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Ajax qua transfers, appearance en stats helemaal veranderd, en nu lijkt het stuk echter!:*) Ik heb Maxwell, Trabelsi , Galasek beter gemaakt, Sneijder en vd Vaart minder goed, en Boukhari, Babel en Rosales gemaakt (Maduro, Lindgren en Filippe moeten nog, maar die zijn wat moeilijker, want ik weet echt niet hoe goed/slecht ze zijn).
    En het resultaat mag er wezen, veel acties van Maxwell en Trabelsi, die heel aanvallend spelen, Babel die zowel op de flanken als in de spits veel acties maakt, Galasék die de motor van het team is, etc, etc. Ik kan het nog wel een keer posten (het klopt online en in de ml niet, maar tegen vrienden of de HCE is echt stukken leuker geworden)

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb laatst het ideale team gemaakt (alles 99 en alle sterretjes) maar op de een of andere manier loopt het niet heel lekker. Ach ja, dan maar weer met Tsjechie :)

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het dan niet eens leuk meer om het spel te spelen, omdat geen enkel team is opgewassen tegen dat sterrenteam. Voor mij moet er wel een beetje uitdaging in zitten. Af en toe verliezen hoort erbij.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens. Om alles 99 te maken lijkt me niet leuk. Je loopt gewoon de verdedigers voorbij alsof ze er niet staan. En met 7-0 winnen kan ik al helemaal niet uitstaan, dat wordt gewoon saai.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met 7-0 winnen is best wel leuk als je het maar eerlijk verdient hebt.Ik speel in mijn ML nu op 5* en ik scoor gemiddeld zo 2 keer per wedstrijd.Laatst had ik een wedstrijd waar alles perfect voor me liep en die ik dus met 7-1 won, dat was wel een goed gevoel(van tevredenheid) :)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nou, ik heb laatst met 7-0 op Live gewonnen! Dat is absoluut niet saai hoor! :cool:

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    weet je waat echt leuk is, met Ajax de Konami cup, das echt te gek, ik had allemaal vette wedstrijden tegen Lyon, Bayern en AS Roma waar het echt nipt goed ging (3 sterren) en is echt verslaafend,

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    he jongen, hoe kan je nou weer met je eigen veranderde team op LIVE, daaat kan toch nieet, je hebt altijd die sssstandards..... :'-( 8)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Okj, op Live met 7-0 iemands ass woopen lijkt me iid dan weer wel leuk. En in ML een enkele keer waar alles goed verloopt, eens met 7-1 winnen, okj, kan ik me wel in vinden.

Maar om steeds een wedstrijd met 6/7/8-0 te winnen, dan is het gewoon saai. En dan ligt het niet aan je eigen skills maar gewoon aan het feit dat je de spelers zelf verandert hebt.

Misschien had ik het zo moeten formuleren:).

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op Live heb je gewoon de standaard spelers. Ook al zet je Ibrahimovic en Cannavaro bij Juventus, als je online gaat staan ze er niet bij. Dan staan gewoon de standaard Juventus spelers erin.

16. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker een tijdelijke actie van gcshop? Hij is nu namelijk weer 53 daar...

17. Firedog

Firedog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens nog een vraagje
    ik begin de eredivisie met 2 spelers tegelijk in 1 team....
    ik speel 1 wedstrijd en sla hem op
    dan wil ik andere keer weer verder spelen en kan ik niet meer met 2 spelers tegeljik spelen....
    hoe kan dit? en hoe kan ik dit weghalen of verkomen?

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Is een bug geloof ik en die kan je niet voorkomen...

19. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch ook nieet, ik weet ook van die ssssstandards

20. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook tegen het team dat alles op 99 heeft gaan spele. Dat is wel een uitdaging. Alleen een beetje jammer dat ze dan zo makkelijk van 25 meter in de kruising schieten |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina