1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het toevallig niet mogelijk om zelfgemaakte spelers in het desbetreffende elftal te stoppen. Dus babel, rosales en Boukhari bij Ajax. Of kan dat alleen in de master leaque? Anders zou ik wat sloeberspelers die zijn vertrokken moeten veranderen in Babel enz en die dan naar het goeie team doen.
    Of een ML maken met de goede elftallen..Maar dat is weer veel werk.. |:-
     
  2. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen ff een 2 vragen. Kan je met je master league team ook gewoon competitie spelen en, hoe komen jullie aan pele,maradonna,cruiff enz enz..
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    op vraag 1 is het antwoordt nee en op vraag 2: pele en maradona enz worden in de master league beschikbaar als 17 jarige talentjes dus kan je ze weer kopen
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan nu dus toch maar zo'n Dreambox te kopen maar ik wil ff weten of iemand zo'n ding heeft en of het fatsoenlijk werkt enzo.

    Waar kan je het best zo'n ding kopen, op lik-sang en psxshop hebben ze hem maar daar heb ik nog nooit wat besteld en weet dus niet of het betrouwbaar is. Maar als iemand weet waar zo'n ding goedkoper is dan is dat altijd welkom natuurlijk :9
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0

    Vraag 1: Nee, in de ML neem je zelf een team onder handen en speel je meestal in een competitie met clubs uit andere landen. Het is volgens mij wel mogelijk om een aantal (Nederlandse) clubs in jouw competitie te stoppen maar de Holland Casion Eredivisie zal het niet worden.

    Vraag 2: Met je PES points kan je in de PES Shop (Zie options menu) classic landen teams unlocken. Zo kan je dus van Basten, Maradonna en Pele die je al noemde kopen in de Master Leaque en kunnen ze dus in jouw elftal spelen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Liksang is wel betrouwbaar en psxshop volgens mij ook. Maar veel mensen die een converter gekocht hebben waren er niet echt tevreden mee omdat bijvoorbeeld de L en R knoppen omgedraaid waren en de knoppen niet altijd even snel regeren
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb eerst bij de pes shop alle spelers en teams gekocht.
    daarna heb ik een team totaal verandert shirt naam alles
    toen heb ik alle spelers geruild met spelers van mijn team dit doe je allemaal bij editen
    en toen ben ik de ml begonnen met dat team.
    ik heb nou dus stam ferdinand zidane peli maradona ronaldo enz.
    dan is het leuker om op meer sterretjes te spelen wat het spel spannender maakt en je kan mooiere goals maken dit is een tip voor jullie allemaal
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou daar niet van, ik speel liever met een orgineel team dan met een all-star team. Of iig een zelfgemaakt team maar dan niet met alle supersterren. Het spreekt mij gewoon niet aan.
     
  9. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu ook eentje en aan die omgedraaide knoppen ben ik ondertussen wel gewend en dat laat reageren merk ik nu alleen bij een ingooi ofzo.

    Maar dan zal ik er binnenkort eens eentje bestellen als beiden winkels betrouwbaar zijn.
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de transferperiode en ik kreeg een bod op een speler , en ik drukte op "Accept" maar toen ging de transfer niet door.. Dat is al de 4e keer dat dit gebeurde. Weet iemand hoe dit kan?
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, zoms zien ze er rtoch vanaf:p

    maarre, krijgen team spelers nou alleen aanbiedingen als ze op THE LIST of op de TRANSFERLIJST staan of is het gewoon dat niemand boden wil doen op gewone team spelers die ik een basis plaats gegeven heb?

    oja, vrrag 2: 3 sterren achter iemands naam betekent toch dat hij makkelijk over te nemen is, want mijn basisplayers hebben gewoon 1 ster en dus toch willen blijven??
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe zelf genoeg transfers, maar weet dit toch eigenlijk neit....

    oja, toch nog een vraagie, Heitinga´s contract loopt strax aan eind van zeisoen af bij Ajax, maar als ik snel ben, kan ik dan hem overnemen voordat hij een nieuw contract maakt met Ajax????
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nee, dat kan niet.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    jep 3 en 2 sterren kan je makkelijk en 1 ster moet je een heeeeel erg goed bod doen en 0 sterren komen gewoon niet :'-(
     
  15. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar je kan wel met je mlteam tegen vrienden spelen of niet???
    In de Pes shop zie ik geen namen staan als pele,maradonna,cruiff enz enz
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag 1: nee die is alleen voor de ML

    vraag 2: in de pes shop moet je classic teams kopen en daar zitten ze in
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet waar, als je een exhibition match speelt kan je in het laatste club vak (Boca Juniors, River Plate, Glasgow Rangers, die clubs) in het onderste rijtje jouw Master Leaque team laden. Feit blijft dat ze dan hun originele stats weer terugkrijgen wat neerkomt op sucky stats, bij de meeste dan.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: dat wist ik niet nou bedankt :p
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk wel jammer vind is dat de andere teams zoals real en Arsenal steeds minder worden. Ik zit nu in het jaar 2010 en real staat 10de en Arsenal en Ac Milan 12 en 14de. Ook had er best nog wel 1 ster bijgekund. Win nu bijna elke wedstrijd met 4 doelpunten verschil in 10 min. (wel met cruiff, vbasten,ronaldo, Rijkaard, gullit, ZOla enz. :9).

    ps. nog een tip voor de mensen ie net beginnen. Neem altijd een spits ie een sterretje bij zijn stats heeft bij positionering. Zo komt Pele altijd te laat bij een afvallende bal en waar San Marco altijd optijd is _O_
     
  20. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de transfer periode en wil wat goedkope goede aankopen doen. Iemand een idee, en ik zit niet te wachten op die classic spelers.. _0/
    Ik heb al een bod gedaan op die keeper Lewis, en ik zoek ook nog een aardige spits. Castolo is veel te snel moe..
    Alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina