Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    die japanners zijn wel relaxt kosten bijna niks ze zitten bij zo'n lijst bij negotiatons damn ben ff die naam vergeten
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    LEWIS IS ZO GOED _O_ _O_ !!! Heb ik ook :p !!

    Ik zou naar dat transfer menu gaan. Dan naar All Players. Doe je Sort, met X. Je sorteerd ze dan op AGE, en dan helemaal naar pagina 1 met je linker trekker.

    Daar heb ik al mijn talentjes vandaan :cool: ! ZOals, Cunaim, Niellsens, Drost, Miunel en Owusu Abeyie.
    Ik ben alweer wat verder en heb van Inter, Emre gekocht. Ook BOUMA en HEITINGA staan bij mij centraal :) !

    Suc6 met zoeken _0/
     
  3. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe oud ie is, maar wel dat hij briljant is: Martin Cardetti (PSG of Real Valladolid dacht ik)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan je meerdere seizoenen spelen achter elkaar, wat betreft de competitie (Serie A)? En kan je daarna ook spelers halen?
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , dat kan alleen in de Master-Leaque geloof ik .En je kan geen spelers kopen...

    Vonlanthen(psv) is een goede spits die snel groeit en die niet al te snel moe is. Ook Kalou(feyenoord) vind ik wel fijn om mee te spelen. Anders moet je bij Japan/zuid Korea kijken daar heb je erg veel goedkope spelers.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Cunaim is Cruijff en Niellsens is volgens mij Neeskens :)
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alweer wat goede spelers gehaald. Ik merk alleen wel dat Thierry Henry echt al slechter aan het worden is. Hij scoort amper, zelfs Castolo scoort meer en is meer een passieve dan een actieve speler. Doet weinig, af en toe een goede pass. Maar scoren ho maar.

    Lewis is binnen, samen met nog een aantal buffels. Alleen Maxi Lopez wil maar niet komen.
     
  8. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een gewoon seizoen spelen en ook zo lang achter elkaar als je wilt volgens mij maar je kan geen spelers kopen enzo in de league mode. Daarvoor moet je zijn in de Master League, maar daar kan je ook gewoon alle italiaanse teams bijelkaar doen zodat je toch een soort van Serie A hebt.
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, overdrijven is ook een vak. Dat castolo meer scoort ligt dan aan jou. Check de stats maar eens tussen ie 2.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het wel, Henry is like duizend keer beter. Maar hij raakt gewoon bijna niks meer. En dat kan toch amper toeval zijn als ik met Castolo die like duizend keer slechter is wel scoor.

    Ik zal ze anders is van positie verwisselen. Misschien heeft dat effect.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je in het ML menu naar Player Development gaat kun je zien hoe een speler zich verbeterd/verslechterd heeft.Het kan best zijn dat Henry in de loop van de jaren in sommige stats een stuk slechter geworden is :)
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens een kijkje nemen, hij groeit iig niet na een wedstrijd. Dus dat zegt al niet veel goeds.

    Die lewis is echt te ziek, zelfs al doet die amper wat in een wedstrijd gaat die zo een stat omhoog.. _O_
    Ik zal morgen trouwens is mijn team+ opstelling posten. Het is al best aardig al zeg ik hetzelf.
     
  13. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    of Castolo uit je team zetten, heb je het ook niet meer door:p

    kan een ML team meer dan 25 players hebben??? anders ga ik effe inslaan met lkkr hooppie spelers, trouwens hoe veel vaste salaris betalen jullie aan je gehele team??? ik zo´n 9800 PESjes voor ongeveer 20 players:)!!!
     
  14. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan ook in de ML je team opslaan via (data - record room - my best eleven), en dan kun je in een exhibition match wel met de huidige stats spelen _O_
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik betaal ongeveer 22000PES voor 19 spelers :eek:

    Achja,ik heb nog meer dan 350000PES dus het maakt me niet zoveel uit

    wat is trouwens jullie duurste transfer?Ik heb voor Pele 45000Pes-punten moeten dokken
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zo'n 8000 voor 16( :eek: ) spelers tja k moet even snel bijkopen
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het wel toeval is, een andere verklaring heb ik er niet voor. Ie Castolo is een halve amateur, weet nog dat ik hem in het begin meteen op de bank zette. Maar dat Henry snel slechter wordt merkte ik ook ja. Had ik ook heel erg met Ronaldinho. Had hem voor 50.000 gehaald (in 2007 ofzoiets) en toen was ie al een stuk minder dan eerst. Nu staat ie zelfs niet meer in mijn basis. En Ronaldo ie blijft maar groeien tot zijn 32ste :confused:

    Wat ik wel vaag vind is toen ik gewoon ff een wedstrijdje ging spelen en mijn ML team loade Zola opeens super langzaam was, waar ie normaal toch echt super snel is. Toen ik bij zijn stats ging kijken was ie opeens 38 :{
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jaja Fransesco Zola is de jongste niet meer hoor:9
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Nueh want cruiff en V.basten waren gewoon rond de 25
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je met je ML team Gewoon in Match Mode speelt (dus niet niet in ML mode) dan hebben alle spelers hun default stats en leeftijden (dus hoe ze van begin of aan zijn)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina