1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel verschillende mogelijkheden voor 1 actie..heerlijk maar een beetje frustrerend als je het mij vraagt. Heb me gisteren ook direct lopen ergeren op Live. Speelde veel beter dan ik verwacht had (of ik ben beter dan ik denk of er zijn nog gewoon mensen die slechter zijn dan mij *) ). Heb 7 wedstrijden gespeeld. Bij 3 van die wedstrijden stond ik bij rust met 4-0, 3-0 en 4-1 voor, maar ging de tegenstander er vandoor :'-( . Van de andere 4 heb ik er 3 gewonnen en kreeg ik bij 1 wedstrijd bij de penalty's na een 3-3 gelijkspel een dirty disk error (dit heb ik trouwens ook vrij vaak in de single player en bij trainingen in de Master League |:- ). Als er hier nog mensen zijn die graag willen winnen, voeg me toe _0/
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook vaak last van die disk-errors maar mijn xbox functioneert niet helemaal meer zoals het hoort. best wel raar dat het scheelt wat voor games ik speel Halo en Halo 2 zijn bijvoorbeeld nog nooit vastgelopen maar bij Fable, Fifa 2003 en PES 4 heb ik regelmatig problemen. Best wel raar ik denk dat het aan de manier van inladen ligt ofzo.
     
  3. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dacht ik te maken met de DVD speler die je hebt en bij spellen als Fable en PES wordt er veel data ingelezen van de DVD af dus dan krijg je wel eens foutmeldingen als je een oudere DVD speler in je Xbox hebt zitten.

    Ennieweej..beetje meer ontopic. Met welk(e) teams spelen jullie over Live? Heb nu nog alleen met AC Milan gespeeld, een van mn favo clubs met een heerlijke verdediging (Stam, Nesta en Maldini) en gebruiken jullie een eigen formatie/tactiek/strategie of hoe je het ook wilt noemen? Ben een aantal mensen tegen komen die op die standaard manier spelen met een diepere spits aan de linkerkant.
     
  4. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Keeper lobben doe ik altijd met linkertrikker en dan x kort indrukken.
    Als ik L + B doe gaat hij altijd veel te ver.

    Elp
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was een typfout in mijn vorige post.Ik lob ook altijd met L + X en niet met L + B
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    hoe kan je eigenlijk een goeie vrije trap nemen?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    R+X+beetje omhoog en omlgaag mikken. Probeer even in trainingmode
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Thanks. Kan een wedstrijd trouwens ook door onze grote vriend Collina gefloten worden? Hij staat wel op de cover maar niet bij het lijstje scheidsrechters die je soms kan kiezen. :confused:
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je zien welke scheids er zijn dan?? en kiezen wie er fluit????

    Speel nu ML met Espanyol, is wel leuk, heb een aardig spits rijtje: El Khatabbi van AZ, Rommendahl, Dani Garcia, Tamudo, en supersnelle spits zonder dat ik diens naam weet (net gekocht nameklijk) maar kan noooooit freeckinken, shiet maar wat, en die suist over doel heen, enige help???
     
  10. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat vraag ik me ook af, heb hem ook nog niet gevonden :confused:
    Lijkt me trouwens zowieso wel gaaf als jeo ok echte scheidsrechters hebt, zoals Collina, Merk enz.
    suggestie voor PES 5 :9
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voor de wedstrijd als de opstellingen ezv. bekend worden gemaakt , komt er ook te staan welke scheids er fluit.Maar aangezien het geen echte scheidsrechters zijn boeit me dat niet zo (kun je ook niet aanpassen in edit-mode).Je kunt voor de wedstrijd niet kiezen welke scheids je krijgt, dat gaat random
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, hoop dat ze in PES 5 ook een beter Ajax stadion doen, dit veld lijkt nergens naar, zo is het veld helemaal niet...:mad:
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ooit überhaupt zo'n veld gezien?

    Trouwens het is echt wel vaag dat Collina op de cover staat, maar niet in het spel zit. :confused: Wou liever in FIFA zitten, denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    friggin hell ik blijf maar gelijk spelen met lazio roma op 3 sterren op een of andere manier creeer ik gewoon te weinig kansen. :mad: Aan de andere kant speel ik wel weer gelijk tegen toppers als milan dus das weer aardig goed.
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon een exhebition match(of hoe je het ook schrijven mag)speelt, ken je wel een scheidsrechter kiezen. alleen weet ik niet wat je eraan hebt :confused:
     
  16. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb PES united zonet even geedit en mezelf en me broertje er even in gezet :)
    Alleen het probleem is dat ik niet als een 18 jarige in de ML zit maar als een 29 jarige.
    En de stats zijn ook niet veranderd terwijl ik dit wel heb gedaan..
    Alleen het uiterlijk is wel goed.
    Als ik een gewone Match speel is het wel allemaal goed .
    Probleem is dan ook dat hij gewoon PES United noemt terwijl ik er een andere naam van heb gemaakt...
    Weet iemand hiervoor een oplossing?

    Elp
     
  17. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, in de ML veranderen alle stats van je geedite speler weet ook niet waarom ze dat gedaan hebben. ik vind het iig nergens op slaan
     
  18. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel een nieuwe speler creeëren en die dan een contract aanbieden. Die zijn dan wel gewoon goed dacht ik, heb ik zelf ook gedaan.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje vaag als je dat zo hoort. Moet toch gwoon goed zijn als je 't hebt aangepast.
     
  20. thug

    thug nog al mijn tanden

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik ben nieuw op dit forum en idem in de xboxwereld; ik kocht overlangs een xbox massive entertainmentpack met fable en pgr2. Nu zou ik graag PES kopen. Maar ik twijfel of ik 4 wel zou kopen, of zijn er nog geen vooruitzichten voor PES5 op xbox?
    Greetz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina