1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ok bedankt ik weet niet wat een MaxDrive is maar dan dan doe ik de namen wel via winning-eleven. bedankt:)
     
  2. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Maxdrive is een soort USB stick waarmee je save games kan downloaden en op je XBox zetten..
    Dus download Option File van pesfan.com dan gooi je die op je maxdrive, maxdrive stop je in je Xbox en spellen maar met echte namen en veeeeeeeeeel echtere pakjes!
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waarom Chelsea niet bij de teams zit in de ML???
    Zit niet bij 1 van de 4 league's
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de bovenste rij kijkt bij transfers heel duidelijk chelsea en bij de WEFA-ranking. Maar heb je die engelse teams wel de echte namen gegeven.
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook heb ik Robben wat meer skills gegeven want dat sloeg helemaal nergens op. Vdmeyde was zelfs beter :9

    Maar ze zitten er bij mij niet bij. Nergens. Er is ook geen 1 speler te vinden van Chelsea bij de transfers
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij op die bovenste rij als je kiest bij transfers ''select bij team''
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt niet. Ik heb trouwens rechts onder ruimte voor nog 5 teams. Uitzondering ?
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb ik ook maar chelsea staat bij mij bovenste rij 6e van links weet je zeker dat je de engelse team namen hebt ge-edit.

    EDIT: ik heb net in de beker 1ste wedstrijd thuis met 1-2 verloren en uit met 1-0 gewonnen dan zou ik tog doormoeten gaan??? |:-
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    100%, dit is al mijn 7de seizoen ofzo en zit elke jaar opnieuw te kijken. En ik weet het 100% zeker ja.

    En nee dan ga je niet door. jij hebt namelijk 2 tegen doelpunten thuis gekregen. En maar 1 uit gemaakt. Helaas.

    Edit;

    ff een paar bugs/regels ie ze in pes5 moeten weg halen/erin stoppen.

    - neerhalen doorgebroken speler rode kaart
    - wanneer je naar een speler paast en de speler loopt niet door of kan niet door lopen doet de keeper niks met de bal (ze hebben het dus blijkebaar zo geprogameert dat de keeper geen ballen tegen houd ie worden gepaast). Net rolde de bal via de voet van de keeper me goal in.
    - ook de ai cheat soms. Soms rennen ze 1.5 keer zo snel. Bijv bij een super sprint of als ze een fout maken.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ók dat is raar want ik zie het tog echt staan. Zie je hem ook bij de WEFA rankings staan. Het was wel irritant bij die beker wedstrijd in 80e minuut maak ik 1-0 en die commentator bleef maar zeggen ''with a victory like this they'll go to the next round'' ik dus blij na de wedstrijd zie ik die andere gassies juichen.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat valt me ook vaak op.Ik heb een speler die heeft 99 als Speed en 99 voor acceleration (nee ik heb niet gecheat), maar hij wordt er vaak bij een sprintje nog uitgelopen terwijl hij de enige speler in de ML is die 99 voor Speed en Acceleration heeft |:-

    Als je een doorgebroken spelers onderuit haalt krijg je wel een rode kaart.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst toen ik werdt onderuitgehaald helemaal alleen. Dus gewoon doorgebroken speler. Krijgt die gast alleen maar een waarschuwing :eek: . En dat heb ik wel vaker
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is idd wel zo dat een speler niet altijd een rode kaart krijgt maar ik ben vaak genoeg onderuit gehaald als laatste man en toen kreeg de tegenpartij wel een rode kaart.Maar het gebeurt niet altijd (net als in het echte voetbal):)
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De scheids is idd niet echt goed. Loop me ook vaak te ergeren als ik vet voor de scheids zn ogen word neergehaald en de scheids niet eens af doet fluiten.. Commentaar is ook kut zo word soms gezegd dat mijn team deze wedstrijd wel moet winnen omdat ik anders uit het toernooi zit of geen kans meer maak, maar het rare is dat ik dan wel gewoon 30 punten op de andere teams voorlig.
     
  15. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel al een tijd wordt er gelukkig steeds beter in.
    Maar de ML vindt ik soms nog een beetje moeilijk om goeie spelers te kopen.
    Weet 1 van jullie misschien een paar goede spelers.
    Bij voorbaat dank.
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet spelers in de quick search die zijn wel aardig.Ik heb laatst VITORA gekocht die is goed maar hij is wel 33 jaar.
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad moet je bij quick search zoeken want daar vind je wel goede spelers die je makkelijk kunt halen.
    Zelf vind ik : Vonlanthen , Koltarii , Lewis wel goeie spelers.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou wel voor Lewis gaan ik deed bij advanced search en type dus de naam Lewis in. Maar dan vindt die nooit wat. Ik heb nu maar voor van der sar gekozen. Maar nu heb ik een schuld van 6000 en nog maar 2 competitie wedstrijden. Ik wordt wel 1ste krijg je daar ook geld voor?
     
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle teams doen mee aan de Master League. Zo kan het zijn dat bij de ene speler Chelsea wel meedoet, en bij de andere niet. Dat kan je alleen voor het begin van de ML bepalen.... :'-(
     
  20. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop eigenlijk alleen jonge spelers, het liefst 16 of 17. Die lopen tenminste lekker snel op.

    Ja, je krijgt ook flink veel geld als je eerste wordt. Ik geloof 10000 ofzo? Dus die schuld los je wel af.


    Heb ik eigenlijk een klein vraagje nl: hoe schiet je nou van afstand flink hard? Als ik vanaf rand strafschopgebied of net daarbuiten schiet op het doel, dan is dat altijd zo'n slap schot dat de keeper altijd heeft. Ik schiet overigens met X of met rechter trigger ingedrukt en X (zit daar trouwens verschil in?)

    Ik weet dat je hard kan schieten als je hem van een medespeler krijgt aangespeeld en dan meteen knalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina