1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K speel niet eens zo vaak online, meestal is het gewoon een potje van 1 uur ...
    Of ff snel een cupje opstarten van 5 min per wedstrijd, dan kijke hoe ver ik kom ...

    Moeilijk? Mwah .. in het begin wel ja ... maar je moet wennen ... echt veel spelen en werken aan je skills ... de controller helpt ook niet, maar na 2 weken ofzo begin je eindelijk wat wedstrijden te winnen etc ...
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die site is pas 100x gegeven! :+
     
  3. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net in de PES-Shop Classic Holland gekocht maar dat zijn niet de echte namen (Zo zijn er nog wel meer landen die dat hebben) hebben jullie een site waar ik de echte namen kan krijgen?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je de zoekfunctie zou gebruiken, had je het antwoord al gehad. Maar omdat ik zo sociaal ben.. www.winning-eleven.com
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    die original dribble challenge is vet :D

    jammer dat je niet in een klein vakje 1 tegen 1 elkaar kan dollen enzo

    hehe zou vet geweest zijn
     
  6. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een speler gemaakt die niet in het spel zit (Maxi López:)), maar nu weet ik niet hoe ik hem bij een team (barcelona) krijg. Als je doet Register Player, kan je niet naar de plaats waar je zelfgemaakte spelers komen.

    Weet iemand hoe dit wel kan?
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    eej gasten hoe zit dat met de transfer otie hier; als ik een seizoen begin bijv. met az; kan ik dan ook de transfermarkt op ofzo? tijdens t seizoen? neiit master maar normal;
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, alleen in een masterich cubbie kan dit!!
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Game nu eindelijk ! :D Helemaal top ! Maar vind moeilijk om de Vrije-Trappen te nemen, iemand met hulp ?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lees anders het topic even door,er staat zat hulp in bij voor vrije trappen

    En omdat je er anders toch naar vraagt:

    Voor echt namen: www.winning-eleven.com
    Voor de moves: www.pesmoves.com
    Voor evt optionfile : www.pesfan.com
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! Ik heb het al een beetje door. Ik deed net Exhibition Match Ajax-Graafschap (ikke Ajax natuurlijk:D) en werd 2-1 voor Ajax. :p
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En op hoeveel sterren? Is ook wel makkelijk om te vermelden natuurlijk! :cool:
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm...1 ster..:eek:. Maarja lach me niet uit want ik ben nog een n00b (was me eerste wedstrijd) . :) :eek:
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    probeer free training ff, helpt met je controle skills enzo

    k ga ook ff spelen ... heb er zin in nadat ik deze site heb gekregen hier, www.pesmoves.com :D

    trucjuhssssssssssssssssssssssssssssss
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik lach je ook niet uit! Ik zou zeggen, doe de training 's, en focus je niet te veel op de moves die op www.pesmoves.com staan. Leer eerst maar 's de basic skills en als je die onder de knie hebt, moet je het maar 's online proberen. Je zegt dat je op 1 ster speelde, en dan met 2-1 wint. Dan zou ik nog eventjes niet op Live gaan, want dan wordt je zéker afgemaakt. Oefen het eerst lekker offline, en betreed dan het grasveld online! :)
     
  16. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Maxi López zit er wel in, maar onder een andere naam. Hij speelt bij River Plate, nummer 23. ;)
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst weer potje PES 4 gedaan... 6 wedstrijden, op elk niveau 1 dus. Ik met m'n ML team (meesterlijk goed, dat wel.. alle topspelers :)) tegen Real Madrid. Gevolg met 10 minuten per wedstrijd:

    1* = 15 - 0... Zoals de score doet vermoeden totaal geen moeite mee
    2* = 8 - 0... Nog steeds weinig moeite mee, speelde ze weg
    3* = 3 - 0... Al meer moeite, stuk minder kansen, maar maak makkelijk goals, dus.. :)
    4* = 3 - 1... eerst nog voor gekomen, daarna gelijk.. vrij moeilijk al (1 penalty mee)
    5* = 2 - 1... Net gewonnen.. corner 85e minuut.
    6* = 3 - 2... Dit was me toch echt te machtig.. penalty gemist, vrijwel geen kansen, werd gedwongen lange ballen te geven omdat ik heel de tijd bij m'n goal zat te kloten.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    weet iemand een goede option file met de goede transfers van de laatste transfermarkt ?
     
  19. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    nope sorry.

    Iemand nog Master Leaque speler tips.
    Ik heb uiteraard Lewis al, en Heit. Echte buffels.
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand ook of je het automatische schakelen tussen spelers ook uit kan zetten? zo ja waar?
    Op hoeveel sterren spelen de meeste mensen hier trouwens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina