1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb je gelijk in. Ligt aan het talent van die speler
     
  2. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ikzelf heb ook het liefst de meest jonge spelers in mijn team. Worden lekker snel een heel stuk beter. Die oude spelers worden alleen maar slechter.
    Spelers als Cardarson (OM,17 jr), Vomme (CBT, 16jr), Lewis (GK16jr), Giuseppe Rossi (CF16 jr), Drost (SB 16/17 jr) en nog een tweetal heb ik in mijn team in de basis staan. En ik heb pas het eerste seizoen (dus d2 league) achter de rug. En trouwens eerste geworden (1 punt voor op Fiorentina)!
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Drost en Cardarson worden zooo goed, ik heb ze ook in me ML
     
  4. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je weten of een speler talent heeft?? ik kijk altijd naar de statistieken die opgekleurd worden...
     
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een jonge speler wil kopen, dan kijk ik of hij al aardig wat 'statistieken boven de 80' heeft, de gekleurde dus. Meestal groeien spelers, die op jongen leeftijd al gekleurde statistieken hebben, door tot goede spelers.

    Dus talentjes hebben meestal gekleurde statistieken, bij mij iig wel :)
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat, ik heb al een tijdje classic ned en brazil gekocht maar waar kan ik ze kopen in de ML??
     
  7. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    gwn bij de talented players .. Als t goed is zijn ze nog best jong en veel te goed ..
     
  8. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind t een beetje nep om die classic spelers te kopen ..
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik doe het ook nooit, verneukt de spelervaring vind ik.

    Trouwens ik heb Robinho nu en die kan helemaal niet zo goed worden, beetje lomp.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ook nep..Ik heb trouwens Cardarson en Cardozo allebei maar Cardozo is niet echt goed..En is die Cardarson echt geen classic speler? Dat vind ik namelijk niks.. |:-
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt stom vind is een soort van ''dubbel-spelers''. Ik doe de ML met ajax en heb dus heitinga en nu heb ik al 2x gezien dat een team heitinga kocht maar ik heb hem nog steeds. En ik heb ook park gekocht maar die zit ook nog steeds bij pisvee. En ik heb ook nog eens van der sar gekocht en die staat ook nog eens in de basis bij fulham.
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan heb je twee heitinga's. Eentje van het Nederlands elftal, en een bij Ajax. Vanwege de licenties |:-

    Wel handig als je een vervanger voor Van der Meyde nodig hebt, dan koop je gewoon nog een Van der Meyde (Farzel Merit). Was alles maar zo simpel _O_
     
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Cardozo = Cardarson en is een echte speler, dus geen classic speler..
    Ik koop die classic spelers eik nooit, maar de tegenstanders wel..Dat is op zich wel goed dat ook de concurrentie spelers koopt, wordt het moeilijker door.. Als ze tenminste goede spelers kopen :)
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je die Ronaldinho trick? Hij staat niet op pesmoves.com of wel?
     
  15. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    zit die er wel in dan??
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja die zit erin, je moet dan een speciale beweging met je rechterstick maken. Mij is het nog nooit gelukt, probeer het eigenlijk ook nooit! :)
     
  17. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    als ik een wedstrijd speel en als ik dan een slijding maak ( komt er af en toe wel eens een picotgram te staan met een zwart mannetje) wat is dat ?.....

    ohja,
    als ik in een gewone wedstrijd speel dan komt er eens voor dat ik een PENALTY tegen krijg als ik dan naar links druk met die X dan doet de Keeper niks.
    weet iemand de controls bij penaltys en hoe je het moet doen ?

    GRT.Ferry
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je 1ste vraag met dat zwarte mannetje is dat de scheids de voordeelregel van toepassing laat gaan dus als die pic er nog staat en jij pakt de bal wordt er meestal afgefloten. En voor je 2e vraag je moet 1s kijken of je wel de goeie poppetjes hebt want ik speel zeg maar met ajax en dan krijg ik een penalty mee en dan ben ik opeens de keeper dat moet je dan even veranderen.
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    en die Ronaldinho trick is??? :confused:
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina