1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wowie, die is MACHTIG!!!! :9 }:] _O_

    straks een keer oefenen!!
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trick is zeker dodelijk !! Weet alleen nog niet hoe ie moet :{
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een idee hoe die moet?
    En is Ronaldinho de enige die die kan?
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hij wordt niet voor niets zo genoemd.. heb btw nog nooit iemand anders zoiets zien doen, dus zal wel niet. Gwoon speciaal iets van Ronaldinho
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die truc heet iets van La Bona ofzo, maar ik heb geen idee hoe je hem doet.De Recoba shot (schieten achter het standbeen langs) is me ook nog nooit gelukt :'-(
     
  6. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er wel vet uit...maar kan iemand mij vertellen hoe het systeem werkt dat je talenten groeien? Sommige spelers groeien echt hard en stijgen op de devopelment grafiek, maar andere die beter zijn even oud die dalen dat begrijp ik dus niet..
     
  7. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ibrahimovic maakte tegen Real Madrid ook die Ronaldinho actie....
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb vanmorgen effe pro evo op de PS2 gespeeld das echt veel beter want dan kan je acties doen die je door middel van het zwarte knopje doet makkelijker combineren met bijvoorbeeld schieten omdat je op de xbox een ingewikkeldere move moet maken met je vingers. Hebben jullie hier ook last van? Dat de functies die ondere het zwarte knopje daar maar een beetje door de armoe zitten?
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb wel vaak dat hij hem achter zijn standbeen omhoog wipt. Erg kanp hoe hij dat doet, maar het ziet er wel vet uit. Ik speel PES nog dagelijks, en het is elke dag weer anders.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is gewoon een feit dat je PES4 beter kunt spelen met een PS2 controller. Daarom kopen veel mensen een converter. Dat zwarte knopje gebruik ik toch best vaak, vooral voor balaannames. Maar hij zit inderdaad niet op de meest gunstige plek.
     
  11. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heet gwn de snake.. En iedereen die voetbalt doet 'm.. Probeert t iig O-)
     
  12. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken de 'Recoba Shot' niet :{ .. Kan iemand mij mss de knoppencombinatie ervoor geven, thx :)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is niet altijd een kwestie van de goede knoppen indrukken. Bij dat schot moet je meen ik de schotkracht van een been heel laag zetten en van het andere been hoog. Dan schiet hij 'm vanachter z'n standbeen.

    Correct me when i'm wrong. :)
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er miss een Site waar een beetje mooie Tricks in staan ? Dus ik ken www.pesmoves.com maar volgens mij is niet alles daar Trickie. Dus iemand die me kan helpen ? Of misschien dat je ff de Trick wilt noemen en welke knoppen je moet gebruiken ? :)
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    google leverde niks op bij mij dus ik zou t niet weten. Misschien moet je gewoon gaan trainen met een kladblokje er naast.
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is ook niks..:mad:

    Echt niemand die er IETS over weet ? O-)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Truckjes zijn gewoon heel moeilijk, en voor de meeste heb je geen knoppencombinatie. Wel is het aan te raden om ook het zwarte knopje te gebruiken. Als je echt verslaafd bent aan truckjes, zou je Fifa Street eens moeten proberen.
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Tis in sommige gevallen natuurlijk ook de vraag in hoeverre trucjes rendabel zijn in het spel. Kijk ook maar in het echte voetbal het is belangrijker om goed combinatievoetbal te beheersen. Als ik tegen een maat van mij speel die vrij goed scoor ik vrijwel alleen maar door onverwachte snelle combinaties.
     
  19. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    truckjes zijn leuk voor het oog maar hebben niet veel nut volgens mij,
    Bij elk truckje dat ik doe onderschept de tegenstander de bal..heb wel een x de dropshoulder gedaan met sneijder en de tegenstander op de verkeerde been gezet, maar dat ging zo snel dat ik het niet eens wist todat ik de replay terug zag..
     
  20. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Trucjes zijn juist onverwacht en kunnen je vrij maken van de tegenstander |:- .. En daarnaast met trucjes kun je je tegenstander vernederen.. En dat blijft nog altijd 't leukste *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina