1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede 1-2 kunnen je ook vrij voor de goal zetten en dat vernederen doe ik opzich liever door gewoon dik te winnen. Als ik merk dat mijn tegenstander op Live het niet meer ziet zitten en dus maar wat gaat aanrommelen dan ga ik ook meestal wel wat truukjes proberen maar dat is echt meer uitzondering dan regelmaat
     
  2. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens met een schaar je tegenstander voorbij te komen, of met een roullette door 2 tegenstanders heen te komen. Mij lukt het iig niet of ik doe het fout... :'-(
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26

    Misschien heb je wat aan deze sites (ik heb ze zelf nog niet uitgecheckt):

    www.pesfan.com or www.pesinsight.com
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden spelers die met pensioen gaan in de Masterleaque weer 18 dat volgende jaar oid? Ik zag ineens bergkamp en djorkaeff weer..Echt vaag. Ook zag ik een of andere vage keeper uit zo'n afrikaans land met allemaal stats van +95 (oké, een stuk of vijf dan) maar als ik gewoon een match speel is die veel slechter..Hoe kan dit?
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een vriendschappelijke wedstrijd? Daar krijgen alle spelers de orginele stats weer terug. En volgens mij komen ze met 17 jaar alweer terug.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Roulette lukt me wel redelijk vaak...kwestie van timing en beetje geluk I guess... gewoon goede moment uitkiezen om het te doen.

    De schaar gebruik ik zeer weinig maar heeft een beetje een 50-50 kans van slagen geloof ik...
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou weer een schaar???
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je de bal aan de voet hebt en je "zwiert" er met je been overheen. Dat doe je als je 2x snel het zwarte knopje indrukt.
     
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dit spel dus nogsteeds niet gekocht. Ikd enk dat ik van de week maar eens dit spel ga halen want ik zit al maanden te popelen om dit spel weer eens te spelen. Pro Evo 4 is gewoon de beste footie game van het moment en als het aan Konami ligt dan zal Pro Evo nog wel een tijd aan de top blijven. Of EA moet met een geheel ander concept komen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga je schamen! :cool:

    Als je van voetbal houdt dan is dit spel gewoon verplichte kost, maar als je alle 7 delen van deze thread doorleest wordt je dat wel duidelijk gemaakt! ;)
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het concept van de master league gaan veranderen in deel 5. Dat je bij een club begint en dat je ook van clubs kan veranderen (zoals in Fm 2005 of Fifa) en dat de clubs ook veel meer aan transfers doen. Dat goede spelers naar grote clubs gaan, minder goede naar kleinere clubs, zodat je echt het idee hebt dat het zo zou kunnen gaan. Zelfs na een paar seizoenen veranderen de clubs niet echt veel, op onrealistische transfers na. (r. Ferdinand naar Psv, Ado en Heerenveen die topspelers kopen).
     
  13. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja, de A.I mag ook nog wel wat beter, na niet zo heel veel wedstrijden win ik alles op 6*, 10 min, en dan soms ook nog met hoge scores. Dat is niet leuk, want ik ben er nog lang niet op uitgekeken maar dit zorgt er wel voor dat ik er minder lol aan heb. Ik vind de A.I té voorspelbaar. Is wel jammer want zo super goed ben ik niet
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Moet zeggen dat ik het toch wel een prestatie vindt of misschien zit ik zelf nog wel op een Fc Knudde niveau :'-(
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou idd, dan heb je wel super talent.als jij um nog maar zo kort hebt, en dan al niveau 6 met gemak aan kan.petje af hoor.je hebt wat betreft de voorspelbaarheid wel gelijk.je krijgt de tegenstander na een tijdje wel door.ik denk dat je dan ff op live moet.daar is niks voorspelbaar.
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar live zit er voor mij niet in:mad:. Wel speel ik tegen de vriend van mn zus en soms tegen vrienden. Heel raar, want die zijn echt niet super goed en daar heb ik (redelijk) vaak moeite mee. Ik heb Pes 4 trouwens niet super kort, hoewel ik het nu sinds een maand weer speel.
    Ik begon op 2 sterren, dat was echt saai, ben snel naar 3* gegaan. 3* vond ik echt heel goed, heb echt hele mooie wedstrijden gespeeld. 4* vond ik nog leuker, omdat ze dan veel aanvallen (ik speel zelf ook heel erg aanvallend) en dan krijg je mooie wedstrijden. 5* merk je niet veel van (vergeleken met 4) en 6 is dan nog even een uitdaging. Tegen/met vrienden blijft het leukst.

    Kent iemand nog een speler a la Kluivert voor in de masterleague, die het liefst jong is.
    Dus:
    CF met hoge balance, goede passes, en zelf ook nog goed kunnen schieten
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet als Koeman!

    Koop Berbatov, van Leverkussen _O_

    Of koop Zlatan *)

    Of Charisteas, kan ook :9
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas zit al bij ajax :confused: . En als je op zn Ajax speelt heb je een speler als Kluivert nodig,
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, probeer C. Cole van West Midlands Village (Aston Villa) eens......
    Of Collins John van West London White (Fulham)
     
  20. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dank je _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina