1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    ach, liever een goede patch die 2 weken te laat uitkomt, dan een halfbakken patch die strax weer een aantal bugs blijkt te bevatten en waardoor je je option file of whatever kwijtraakt...
    Ben benieuwd of het alleen de live-fouten (quiters etc) zal aanpakken, of ook nog wat dingetjes in de gameplay...
    Zou ook wel cool zijn als de transfers meteen doorgeveoerd zijn, zolang het maar geen effect heeft op ge-edite spelers (vind mijn eigen gemaakte poppetjes veel mooier dan de modellen in de game :) )
     
  2. XForce1

    XForce1 Guest

    vind het echt zwaar irritent spelen
    snap ook niet dat ze dat niet er niet uit hebben kunnen halen voordat het spel uitkwam
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je zwaar irritant spelen :confused:
     
  4. XForce1

    XForce1 Guest

    die lag die 1 van de 2 heeft
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat er dan bij
     
  6. jayzen

    jayzen Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... ik word helemaal gek van dit spel... ik zit nu al dagenlang te oefenen en nog wordt ik weggespeeld... :confused: Nou ja... dus maar meer oefenen...
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Dagen oefenen? Dat is nog niets hoor. Sommigen spelen de PES serie al jaren (waaronder ikzelf), en nog leer ik vaak nog nieuwe dingen. Ik weet niet tegen wat voor gasten je speelt, maar ik zou gewoon tegen beginnelingen spelen om van daaruit steeds beter te worden.
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik oefen al maanden en nog steeds kom ik dingen tegen waarvan ik niet eens wist dat het kon :D
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je kan me alles vragen Tech.... ;)
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat je dat niet meer wilde na m`n twee vrije trappen :-(
     
  11. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me misschien vertellen of ik die option file van PESfan ook kan gebruiken met een Action Replay ipv een MaxDrive??
    Kan hier bij een winkel nl. een Action Replay kopen maar wil natuurlijk wel graag weten of ie werkt met die option file....


    Verder zie ik hier veel staan over het commentaar van PES tov Fifa......nou ik speelde voordat ik PES ontdekte al enige tijd Fifa2005 maar als ergens slecht commentaar bij zat was het daar wel bij....
    Oke, je had nederlands commentaar maar dat sloeg werkelijk nergens op, het klonk echt voor geen meter
    Youri en Evert hebben de teksten niet samen ingesproken en dat was duidelijk te horen, waren dus losse zinnen ipv lopende zinnen.....

    En wat ze zeiden sloeg helemaal nergens op, was je halverwege het seizoen en dan zeiden ze zoiets als 'Die misser maakt niet uit want ze toch al kampioen' terwijl je gewoon 3e stond ofzo
    Ook in de CL of beker, tijden de allereerste wedstrijd zinnen als 'Ze zijn toch al door naar de volgende ronde'
    Nee, geef mij PES maar dan, het is misschien niet zo orgineel maar het past enigzins nog wel, dat bij Fifa was echt een lachertje
    In het begin leuk maar na een tijdje echt zwaar irri.......
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij mij is het omgekeerd: Ik oefen al maanden en nog steeds kom ik dingen tegen waarvan wist dat ik het niet kon :D
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is dan wel weer waar. Geef ik eens een tip, wordt het meteen tegen me gebruikt. Ik had laatst ook aan Rivanov uitgelegd hoe ik die lobjes deed en prompt kreeg ik er zo een om mijn oren van hem haha....
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    blijven oefenen :+
     
  15. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja kan. Werkt bij mij ;)

    @milo: en als ik je al een keer online zie ben je al aan het spelen. Als je toch weer eens een keer makkelijk wilt winnen moeten we maar wat afspreken want elkaar gewoon tegenkomen zoals bij Black Arrow of Burnout zit er bij PES volgens mij niet in. Wil wel weer een keer tegen bekenden spelen maar s'avonds laat zijn er meestal weinig uit mijn friendslist online (of al aan het spelen).
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja het kan ook met een Action Replay (heb ik zelf ook gedaan)
     
  17. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke...thnx weet ik genoeg
    Ga ik er maar een kopen want ben wel een beetje uitgekeken op vonMistelbaum ;)
     
  18. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    online met nederlands elftal blijft vonMistelbaum he..even dat je het weet
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik leer snel zal ik maar zeggen! :cool:
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov, vanavond tijd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina