Kan iemand me misschien vertellen of ik die option file van PESfan ook kan gebruiken met een Action Replay ipv een MaxDrive??
Kan hier bij een winkel nl. een Action Replay kopen maar wil natuurlijk wel graag weten of ie werkt met die option file....
Verder zie ik hier veel staan over het commentaar van PES tov Fifa......nou ik speelde voordat ik PES ontdekte al enige tijd Fifa2005 maar als ergens slecht commentaar bij zat was het daar wel bij....
Oke, je had nederlands commentaar maar dat sloeg werkelijk nergens op, het klonk echt voor geen meter
Youri en Evert hebben de teksten niet samen ingesproken en dat was duidelijk te horen, waren dus losse zinnen ipv lopende zinnen.....
En wat ze zeiden sloeg helemaal nergens op, was je halverwege het seizoen en dan zeiden ze zoiets als 'Die misser maakt niet uit want ze toch al kampioen' terwijl je gewoon 3e stond ofzo
Ook in de CL of beker, tijden de allereerste wedstrijd zinnen als 'Ze zijn toch al door naar de volgende ronde'
Nee, geef mij PES maar dan, het is misschien niet zo orgineel maar het past enigzins nog wel, dat bij Fifa was echt een lachertje
In het begin leuk maar na een tijdje echt zwaar irri.......
Laatst bewerkt: 18 jan 2005