het is echt mogelijk om zelf je ML league samen te stellen . je moet in de pesshop, de 1 na laatste ff kopen, die boven masterlegue points. start dan nieuwe ML league op, en dan in plaats van OK bij competitie kiezen, ff opzij gaan, daar staat EDIT. dan kun je de competitie EN divisie 1 samenstellen. ook kun je jezelf gelijk in division 1 zetten. ik ben met arsenal in de premiership gegaan. k heb de spaanse, engelse, italiaanse en nederlandse competities gemaakt. helemaal top is dit.
met 3.5 seizoen met Manchester United: --------------Buffon---------- Cavu----Nesta-----Maldini Zidane-----Nedved-------Ronaldinho Rooney-----Van Nistelrooy-----Robben-----
Kun je ook een bal uitlaten gaan zonder dat de speler er nog achteraan probeert te rennen? Want ik heb heel vaak dat de speler de bal (die de tegenstander als laatste aanraakte) nog probeert binnen te houden, maar door de slechte aanname hem juist zelf uitloopt. En die speler die dan achter de bal aanrent kan ik dan niet een andere richting in laten lopen o.i.d. Dus kort gezegd; kan ik een speler ervan weerhouden de bal binnen proberen te houden?
Volgens mij kan dan niet, is zwaar irri jah. Je kan wel rechter trigger + zwarte knopje proberen en dan een richting kiezen. Alleen ik kan me niet herineren (wat een kutwoord) dat het mij lukte. Eigenlijk zouden ze de speler ook moeten kunnen afhouden. Kunnen ze mooi in pes5 zetten.
haha foutje.. dit is de goede.. ------------Buffon--------------- ---Cavu----Nesta-----Maldini----- -------------Xavi----------------- Zidane-----Nedved-------Ronaldinho Rooney-----Van Nistelrooy-----Robben
Espanyol na 4 zeisoenen: --------------------Kameni* De Jong------Koltari-------Contreras------Wome* Mathijssen/m. rodriguez*----V. Bommel----Maxwell Tomasson----Drogba/Carnashi----Coster bank: Cesc El Khattabi Bonet Ibarra* Lewis nog wat redelijk goede spelers... Maresca Tamudo*
willem II na 3 seizoenen:4-4-2 -------------------------------Taipa(chili)-------------------------- --Yaran(rbc)--- Sedoc(groningen)--- Augustien* -----Snoyl(denbosch) ----------------------------Essien(lyon)---------------------------- --Montolivo(Atalanta)--------------------------------Fafiani(twente) -----------------------------El Ahmadi(twente)--------------------- -----------Dagaka(Iran)-------------------------------------------- ----------------------------------------Adebayor (Monaco)--------- bank: Diego (porto) Carlos Alberto (porto) Kalou (Feyenoord) Caluwe* Bobson* V/d Struijk* Delanoy* Moens* Kreek* Wau* *= originele selectie
3de seizoen ajax. Heitinga - Samuel - Chivu Rijkaard Gullit Cruiff Pele Di stefano Zola/Marrius Ronaldo
hahaha, nou hij zal nie beter of slechter worden hoor. je hoeft namelijk alleen z'n naam te veranderen. tenminste bij mij is het daardoor nog nooit veranderd .
Als je nog spelers zoekt die goed groeien: CBT Vermaelen (RKC/Ajax) SB Drost (Heerenveen) CMF Barreto (NEC) CF Kone (Roda) CF Pozzi (Ac Milan) OMF Cases (Villareal) CMF Fabregas (Arsenal, heet Cech in spel) Deze spelers kunnen erg goed worden.
mmmm, Kone mischien maar es halen, he jongens, waar koop ik mijn eigen gemaakte sdpeler??? niet uit de PES shop, daar heb je allemaal classic teams en spelers, ik moet 1950 punten betalen