1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, duur salaris zeg. al heb je dat na 3 wedstrijden winnen al terugverdiend, maar toch, zelfs bij real madrid hebben ze geloofk nie zulke hoge salarissen.
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn spelers hebben een hoger salaris: Maradona wou niet komen voor een lager salaris dan 3000.
     
  3. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Babel gemaakt.. hij kost 5000 pt. _O_
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb eindelijk bijna alle nationale team ge-edit. Jeuzus wat een werk:mad: Waar doe ik het eigenlijk voor? Het wordt toch een x gewist...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet niet of jullie allemaal iets fout doen ofzo maar ik heb PES4 al 100+ uur gespeeld en nog nooit was mijn optiofile corrupted :)

    Hulde voor me zelf :cool:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn optionfile is ook nog nooit kapot gegaan. Scheelt mischien dat ik nooit meer offline speel en alleen maar online. En dan laad ik m'n optionfile alleen voor de opgeslagen formaties.
     
  7. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen 50 inliggen maar t lukt me de laatste tijd steeds beter. Vrije trappen kan je op 2 manieren nemen:
    Hard, druk dan je linkerpook naar voren en houdt de rechtertrekker in, schiet dan niet te hard, ongeveer tot halverwege het streepje in de schietbal als je ongeveer op de 16 staat en iets harder als je verderweg staat. De curve is bij dit soort trappen vrij beperkt dus mik redelijk recht op de hoek die je wil treffen. Bovendien kan je niet over een muur heen schieten, je moet altijd op de vrije hoek mikken.
    Zacht, als je een vrije trap op gevoel wil nemen druk dan de linkerpook naar achter, hiermee kan je over een muur schieten en heb je meer curve. Als je zo rond de 16 staat moet je de schietknop inhouden tot het streepje in de schietbalk. Deze vrije trappen zijn iets lastiger dan de harde, maar als ze eenmaal een beetje lukken zijn ze wel doeltreffender.
     
  8. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat dan toch een super zacht stiftje doen als je de linker thumbstick naar achter doet :confused: ?/ bij mij wel volgens mij. ik doe meestal gewoon het balkje tot het midden vullen, en dan daarna de linker thumbstick naar links of rechts om te krullen.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik speel juist alleen maar offline :)
     
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die vrije trappen wist ik al wel, maar ik weet nooit hoe ik moet gaan staan wil ik hem bijvoorbeeld in de rechterhoek krullen/knallen. Dat zal wel op oefenen aankomen, en ik oefen nooit op vrije trappen. Ga toch maar eens vrije trappen oefenen in het trainingsmenu.
     
  11. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen met vrije trappen heeft geholpen, schoot er best in aantal in!

    Offtopic:Rivanov kun jij nog wel inloggen bij peslive? ik krijg een foutmelding:

    phpBB : Critical Error

    Could not connect to the database
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Juist. :cool:
    Het is even oefenen maar als je het beheerst zal ten eerste je tegenstander(online tenminste)je wat minder vaker onderuit halen dicht bij de 16 en ten tweede je kan nu ook gemakkelijk doelpunten maken uit spelhervattingen. Oefenen dus!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die foutmelding krijg ik ook. Ligt dus niet aan jouw! :)
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan er ook niet in...
     
  15. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je snel en makkelijk PES Points kan verdienen wil graag snel alle spelers enzo gekocht hebben dan kan ik ze editten..
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij doet het weer! :cool:
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een ML beginnen. Of héél veel Friendly Matches spelen.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het makkelijkste verdien PES punten met cups.Dus EK,WK etc. krijg je iets van 2000 punten voor 6 wedstrijden mits je ze wint nartuurlijk :)
     
  19. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, doe een cup met zo min mogelijk teams en korte tijd maar win hem wel. Dan heb je poen in snelle tijd!
     
  20. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    of (als je een max drive hebt) download je een option file met de pes shop compleet. (heb ik gedaan, maarja ik had daarvoor ook bijna alles gekocht, kost idd veel tijd)
     

Deel Deze Pagina