Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand hoe je goed kop ballen kan maken omdat met corners enzo kom ik er nooit aan te pas....want ze staan achter hun mannetje en als ik een keer kop gaat hij ver over.
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met zwart voor hun gaan lopen dan gewoon X en kijken of die goed valt. Lukt mij wel regelmatig.
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet X wel op het goede moment ''timen''. niet gelijk op X drukken als je de corner of voorzet net hebt gegeven. pas drukken als je wilt dat hij de lucht in springt en kopt.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Whaa! thanks, ik ga het zometeen gelijk proberen, zou wel rielekst zijn als ik ook wat gevaarlijker werd d.m.v. vrije trappen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het zwarte knopje voor de man komen, of juist naar achteren lopen zodat je de bal goed kan koppen en niet over kopt. En dan op X. Vergt wel wat training, maar is niet zo moeilijk. De kunst is meer om de corner goed voor te krijgen op het hoofd van je speler.
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze zomer V. Nistelrooy halen bij Espanyol, waar ik nou nooit een bal er in kop, alleen op de training maar die is niet van nut:mad:
    V. Nistelrooy brengt daar ceker verandering in hoop ik!!! heb een paar games in master league en master cup gespeelt, hij maakte er minstens 1 enstaat altijd in top 3 goalgetters lijst_o_

    he trouwens, Contreras vind ik het 2e jaar (hijs nu 24-25) minder gaan spelen hoor, ik heb natuurlijk Kompany, wereldspeler, maar ik zie Contreras nooit meer aan de bal, terwijl hij vorig jaar Lopo al de basis 11 uitschoot en goed speelde...
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    o he jongens,

    offtopic: zijn die nieuwe HALO 2 maps goed ofnie????
    moet het nog downen, kom bijna nooit meer online (vind ik best wel dom eigenlijk...)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En dat vraag je in de Pro evo tread. |:-
     
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer ff tranferperiode gehad. beckham en ashley cole gekocht *) .

    ----------------howard----------------
    ashley cole---silvestre--ferdinand---riise
    beckham---lampard--scholes-------giggs
    --------v.nistelrooy----rooney----------
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zit nu middenin het 3de seizoen, en damn wat moet je veel wedstrijden spelen!
    De league zelf, de cup en dan nog die WEFA cup. Maar het gaat allemaal wel voorspoedig, net weer 2 spelers gehaald te weten: van Bommel (ned) en Mellberg (zwe). :cool:
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb echt een super groot probleem. Ik ga zo aan het 4de seizoen beginnen, ben nu in de off-season periode. Ik had iets van 11000 punten (Salary 10000). Ik moest nog twee weken off season, en wou nog een nieuwe verdediger.
    En aangezien mijn meeste boden afgeslagen werden, bood ik maar es op 2 spelers tegelijk (dom van me achteraf gezien). Ik kies Next Week, om vervolgens de wedstrijd te kunne spelen. Nadat ik op Next Week heb 'geklikt' save ik.
    Wedstrijd gespeeld, en wat blijkt nou; beide spelers zijn aangenomen. Nu heb ik dus een schuld van 10000 punten, en nog 1 wedstrijd te spelen. Als ik de wedstrijd gewoon speel, dan is het GAME OVER.
    Kan ik dus op het moment dat ik gesaved heb, en dus al geboden heb op de spelers en 'geklikt' heb op Next week, die boden nog terug draaien?
    Ik weet niet wat ik anders kan doen, ik vind het nogal zonde, want ik had een supersterk team, eigen shirts en vlaggen etc.
     
  12. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er weining aan te doen Elgee....ik heb hetzelfde probleem gehad en ben opnieuw moeten beginnen met een ML
    Ik weet niet of je nog een week over hebt waarin je kunt handelen?
    Mocht dat zo zijn dan kun je nog proberen om een speler te verkopen....

    Ik heb toen ook geprobeerd een van mijn spelers te verkopen maar dit lukte bij mij niet...zat in de laatste week en niemand wilde hem hebben
    Heb een paar keer de save opnieuw geladen en iedere keer een andere speler aangeboden maar niemand wilde ze hebben.....zelfs een van mijn beste spelers niet
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je 10.000 punten kunt halen als je de wedstrijd met 35-0 wint?
    Of kan dat niet? Je krijgt toch per gescoorde goal ook punten?

    Misschien is het ene optie om de wedstrijd op 35 minuten te zetten/spelen...
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij eens toe jongens ik heb twee gamertags
    FreakyOliver BE
    Maen machine niet mean machine
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kun je beter in de Live thread van PES4 posten. Daar zitten hoofdzakelijk de mensen die PES4 online spelen. Voeg mij maar toe als je wil.
     
  16. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt klote...ik weet niet hoe goed je bent maar als ik jou was zou ik dit doen. De moeilijkheid op 1 ster zetten en 2x45 minuten en 200 doelpunten scoren..
     
  17. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best eens kunnen werken, kzou t proberen maar is bijna een niet te halen resultaat. 90 (ECHTE) minuten en dan 200 keer scoren. Dat is gem. meer dan 2 per minuut!!
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar hoeveel krijg ik dan? 800+200x20=4800. Is eigenlijk nog te weinig. Misschien toch maar overnieuw beginnen. Toch bedankt voor de reacties.

    Ik ben dan nou mijn team enzovoorts kwijt he?
     
  19. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet een aantal spelers 'vrijlaten', zodat je minder salaris hoeft te betalen?
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, zal niet lukken. Het kost punten, en ik heb dan nog maar iets van 1250 punten over om salaris te betalen. Het enige redmiddel is de boden ongedaan maken (wat dus niet gaat meer), of steeds opnieuw proberen en hopen op breakdowns.
     

Deel Deze Pagina