wat is jullie hoogste aantal doelpunten in de division 1?? bij mij heeft van nistelrooy dr 33 in geknald dit seizoen. dat is mijn record. hij staat nu 2e in de total ranking topscorers *) . ronaldo staat 1e, maja als je ziet hoeveel real madrid wel niet scoord altijd, is gewoon ongezond. gewoon 75 goals in de division 1. das toch beetje heel erg overdreven. en als je dan tegen ze moet, win je gewoon wel makkelijk van ze. beetje onrealistisch.
M'n record staat op 59 doelpunten in een seizoen met Pele (4* en een wedstrijd van 10 minuten).In het topscoorder ranking staat Pele naar 5 seizoenen ook op nummer een met 300+ doelpunten
Kun je als je eenmaal een bod heb gemaakt, het bod niet veranderen? Dan maak je er gewoon een heel laag bod van, tot ze wel moeten weigeren. Maar ik ga het zometeen spelen, ik zal even kijken of ik dat ergens kan vinden.
ik heb me toch een lekkere transferperiode gehad . ronaldinho, aimar, djibrill cisse en nesta binnegehaald *) . relaxt team lijkt me he. -----------------howard--------------- ashley cole--ferdinand--nesta-----riise-- --------------aimar--beckham----------- ----ronaldinho---------------------giggs- -------------v.nistelrooy--cisse----------
het lukt me nog steeds niet vaak om te scoren. ik heb beckham. lijkt mij de beste voor vrije trappen. ik krijg ook weining vrije trappen in een wedstrijd, altijd penalty's.
whahahaha, noem mij maar vrijetrap KNEUS specializeer me er ook niet in, laats wel voor de lol kut geschoten met Peru in de halve finale, krijgt teamgenoot van Pizzaro de bal op ze kop en kopt hem in het goal (zo naar achter koppend) echt fantastisch!! 400ste post!!!
Het klinkt raar, maar ik scoor mijn meeste vrije trappen met Lampard en dat is vanwege dat hij in een lekkere strakke lijn schiet.
Ik scoorde laatst met Den Bosch speler Beekmans uit een vrije trap tegen Chelsea! Vrije trappen kunnen er 't makkelijkst in als je 'm net iets,schuin voor de 16 mag nemen en dan in de verre hoek erin krullen. Maar het blijft moeilijk en scoor er mss nog maar 4/10 ofzo, maar is iig al een vooruitgang!
Ik denk dat ik deze zomer toch maar een keer een classic player ga kopen, 1 van deze: Pele Euseubio Maradonna Weet iemand ook tot hoelang hun stats groeien (heb nl het liefst degene die het langst doorgroeid, 28 of hoger) of kent iemand nog een andere goede classic player die lang doorgroeid?
ik kan NOOIT met iemand scoren die rechte lijn schiet, aangezien ik dan over schiet. ik heb lampard ook gehad, maar nam nooit met hem de vrije trappen, aangezien ik beckham al heb . alleen met roberto carlos lukt het wel ns om met een hard schot te scoren.. damn wat kan die gast lekker buitenkante trappen met heeeel veel curve. maar als de bal nie daalt nadat ie over de muur is, kan ie dr toch nooit n keer in, of hij moet door de muur heen gaan .
Euseubio, kheb hem zien staan bij classic players, maar wie is dit??? een Braziliaan je hebt geen Romario ofsow de enigste NL'er in classic die ik zag was De Boer, waar staan Cruiff en Van Basten???
Eusebio is een portugees (de beste ooit) Classic player komen er pas bij als je het classic team koopt, De Boer is trouwens geen classic speler
Eusebio is een portugees. Ja kan ook classic teams unlocken, als je dan het Nederlands classic team unlockt krijg je automatisch ook Cruijff en van Basten. Edit: Whaa! Tim NL was net iets eerder