1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Met een boog is wel makkelijker om te scoren zeker, dat heb ik bijv. met Pirlo van AC Milan die kan ook heerlijk vrije trappen nemen. Maar met Lampard schiet ik ze er gewoon in, waarom weet ik ook niet.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Classic Netherlands hebt gekocht in de PES-Shop zitten daar Cruijff en Van Basten gewoon in hoor, alleen niet de echte namen maar die kun je van Winning-eleven.com halen.
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    De Boer is wel een classic player! En Kieft is ook een classic player, moet je beide wel kopen in de PES-SHOP
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waroom zit De Boer dan bij mij gewoon in het ''normale'' nederlands elftal?
     
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat F. de Boer is. Ronald zit bij de PES-Shop spelers. Ik heb nu trouwens alle shopspelers met hun echte naam. Heeft wel even geduurd!
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin Pro Evo toch wel wat minder te vinden na verloop van tijd. Ik zit in 2010 met de ML maar die spelers kappen al met groeien als ze 25 zijn, dan vind ik er al minder aan. Speel nu wel 3-5-2 en iedereen kan eigenlijk overal staan dus dat is wel mooi. Ik neem nu voortaan als Cardarson weg is de linkercorners met mijn keeper, 85 curve en andere stats 80+ dus dat gaat best.

    Maar het ergste vind ik de domme fouten die erin zitten. Als ze gewoon wat langer eraan hadden gewerkt en de ML wat uitgebreider gemaakt en dan vooral de transfers en de leaques had ik me wat meer vermaakt.

    Online is wel oké, vooral als je create speelt het net als offline. _O_
     
  7. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje.. ik heb het NL Classic team gekocht.. maar ik kan Cruijff, Van Hanegem etc. niet kopen in Master League... hoe kan dit?
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht tot het volgende seizoen.
     
  9. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ben net klaar met een ML seizoen en heb in 30 wedstrijden 102x gescoord (5*,10 minuten per wedstrijd) :) en maar 11 tegen gekregen.Wordt tijd dat ik op 6* overstap ;)
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is netjes.. met welk team speel je? en wie was je topscorer?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Speel met Fc Barcelona (ben met de slechte spelers begonnen) en met topscorer is Pele met 57 doelpunten :) en meeste assists had Kim Ho Doen met 38 stuks :)
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem de vrije trappen altijd met Lee Chun Soo . Niet dat hij zo'n geweldige stats voor vrije trap en Curling heeft maar ik scoor met hem regelmatig uit een vrije trap.

    Wanneer gaat Vornander met pensioen ? Hij is bij mij nu 40 en ik denk dat hij na dit seizoen met pensioen gaat..

    Ben BTW vorige week overnieuw begonnen en zit in het 2 e seizoen en sta eerst met 62 punten uit 24 wedstrijden op 5*.
     
  14. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vannacht weer eens met me ML-team Heerenveen gespeeld. Zit nu in het begin van 2009 en heb afgelopen jaar de 'triple' gehaald, cup,wefa championship en landskampioen. Was het hele seizoen ongeslagen en maar een paar keer gelijk gespeeld. Dus had op het einde van het seizoen centen! 75.000 punten, terwijl ik in de eerste negotiationperiode Ronaldinho nog had gehaald. Heb er nu weer 8 nieuwe spelers bij, waaronder Rooney. Maar het wordt nu natuurlijk wel steeds makkelijker, in PES5 zou ik graag een hogere moeilijkheidsgraad zien!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde he, dat het gaandeweg de seizoenen alleen maar makkelijker wordt.
     
  16. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker.. Zo zie je maar, zelfs aan PES4 valt nog wat te verbeteren ;)
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu in de ml:

    Vd Meyde----Koné----Babel

    als aanvals trio. Ik las ergens dat je kan instellen dat de rwf en de lwf ook van posities wisselen. Weet iemand hoe je dit kan instellen?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Een van mijn belangrijkste spelers in de ML is nu de komende 44(!) weken geblesseerd :mad:
     
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar Strategy gaan en dan naar semi-auto (dat is wel 't makkelijkst) en dan Change Side Attack selecteren. Het beste is dat je een wit bolletje achter die change side attack zet. Dat houdt in dat je in de wedstrijd, door op het witte knopje te drukken, de buitenspelers van positie kan laten wisselen. Staat overigens gewoon in het boekje uitgelegd.
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe goed heb jij babel gemaakt?
     

Deel Deze Pagina