1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een duplicate gebruikt uit het duits nationaal elftal, hij is redelijk.
     
  2. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt 013, ik kon het niet vinden in het boekje (maar ik heb ook niet super goed gezocht)
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die witte en zwarte knop nou handig als je tijdens de game van taktiek veranderd met 1 van die knoppen??
    ben er nog nooit bezig mee geweest, maar mijn aanval loopt altijd vast op een minimale 8 mans muur van de tegenpartij, dan kan je alleen beetje rond pasen, echt waardeloos...
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Whoehoe net weer 5 vrije trappen met Pirlo erin gelegd. :cool:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doe je goed! :cool:
    Ik probeer ze niet meer in één keer op doel te schieten, maar gewoon mooi over de muur en dan inkoppen. Dat lukt bij mij vaker! :+
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zo doe ik het ook meestal.

    Of ik laat de 2de man bij de vrije trap de bal iets op zij leggen en knal hem dan met de eerste speler in een keer op het goal.Zo lukt het mij iig beter om te scoren _O_
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is ook een mogelijkheid. Afvallende ballen schiet ik altijd meteen op doel. Zijn 9 van de 10 keer doelpunten.
     
  8. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de zwarte kan je trucjes doen. Met de witte kan je iets tactisch doen. Verschilt per persoon, is maar net wat je ingesteld hebt. Gebruik het witte knopje alleen voor de semi-auto strategy. Dat houdt in dat je door de witte knop in te drukken, je één bepaalde tactiek kan 'activeren'. Voorbeeld: ik heb ingesteld dat als je op de witte knop drukt, dat dan de Central Back mee naar voren gaat voor de aanval. Dus als ik dan in de wedstrijd op wit druk, dan komt me CB naar voren. Check het boekje anders op pagina 57 voor meer info.
     
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    en rond de 20 meter, recht voor het doel lob ik ze er altijd in. Lukt vaak met (mijn favo pes player) Chivu
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij die in de voorhoede staan?:+

    Ik heb nu Takahara als spits, ik weet niet hoe het komt maar hij speelt echt supergoed. In een wedstrijd 4 prachtige schoten erin.:eek:
     
  11. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel vrije trap!
    Kijk eens naar Barreto (NEC) aan het begin van het eerste seizoen, en aan het eind van het eerste seizoen. Hij is dan echt mega gegroeid, en hij zit nu in mijn team, ik heb em geruild voor Van den Borre, want die groeit ook erg snel. Is wel handig, want zo kan je steeds een talent bij een klein clubje laten groeien, vervolgens als ze goed zijn terug halen en een nieuw talent aan hun geven. Zo heb je dus een satteliet club, en het werkt volgens mij best goed.

    Zoek je nog een smf? Fernandes (volgens mij van Southampton) is een best goede speler, die erg goedkoop is. Hij groeit alleen niet zo snel, maar hij is handig als je niet veel geld hebt, dan kan je een (half) seizoen later wel een ander kopen
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Mathis heb ik net gekocht, echt handige spseler bij Barca
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik lees net op insidegamer.nl

    Pro Evolution Soccer 5 binnenkort al?

    Konami is waarschijnlijk van plan om Winning Eleven 9 (Pro Evolution Soccer 5) op 4 augustus te lanceren in Japan. Dit geven enkele Japanse prijslijsten namelijk aan.

    Officieel heeft Konami dit nog niet bevestigd. Eerder gaf Konami al aan te werken aan een nieuw deel in de Pro Evolution Soccer-serie.


    en ik ben deel 4 nog niet zat?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is gewoon het jaarlijkse ritueel.

    WE wordt in augustus in Japan uitgebracht waarna PES hier in oktober/november komt.Zo was het vorig jaar en zo zal het ook dit jaar gebeuren :)

    Je hebt dus nog ongeveer een half jaar de tijd om PES4 te spelen ;)
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik had stiekum gehoopt dat hij voor de xbox 2 kwam.. en dat het speler dan zo zou uitzien als in de intro!...
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is al wel langer bekend geweest dat PES5 het laatste deel wordt op deze generatie consoles, dus PES6 komt op de xbox2/ps3 :)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    komt pes 6 dan wel???
     
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eerst op deel 5 wachten;)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    PES5 komt in oktober/november 2005 op de xbox/ps2 en PES6 komt in oktober/nobember 2006 op de xbox2/ps3.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    bron ??
     

Deel Deze Pagina