1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is tot nu toe elk jaar zo geweest dat de nieuwe PES in oktober/november komt, en dat PES6 de eerste PES wordt op de nieuwe consoles stond een paar maanden geleden al op insidegamer.nl,gamer.nl etc
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn elftal na ongeveer 3 1/2 seizoen


    ----Sinama pongolle --------------Lee Chun Soo----
    ---------------------------------------------------
    ----------------------Kaka------------------------
    ---------------------------------------------------
    Kallstrom------------------------------------Iniesta
    ---------------------Muntari-----------------------
    ---------------------------------------------------
    Pique---------Gole------------Adailton------Emerton
    ----------------------Lewis------------------------
     
  3. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ploeg na 5 of 6 seizoenen:

    ---Robben-------Ronaldo------Henry
    ----------------------------------
    -------------Ronaldinho-----------
    ----------------------------------
    Roberto Carlos--------------Dagaka
    ----------------------------------
    --------------Baretto-------------
    ---------------------------------
    ---Chivu------Samuel----Ferdinand
    ---------------------------------
    --------------Lewis---------------
    Op de bank heb ik nog:
    Casillas
    Rachmane Barry
    Adriano
    Joaquin
    Beckham
    Duff
    Kallstrom
    Pirlo
    Kompany
    Terry
    Palmieri
    Van der Vaart
    Songo'o
    Ferdinand
    Couto
    Justa
    Song Bilong
    Di Canio

    Een uitgebreide ploeg toch. Maar het vrije trappen nemen lukt me bijna nooit! En heb nochtans veel goede vrijetrapnemers!
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij mij is het zo dat ik met normale vrijetrappen nemers zoals Pirlo en Lampard er veel vaker in schiet dan als ik met Beckham of Roberto Carlos schiet. Moet je is ook proberen.
     
  5. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet ze er met Adriano vaak in.
     
  6. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, de adriano manier (H volgens mij) is perfect om mee op doel te schieten, want de stats van zijn Free Kick is niet super.
     
  7. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niet hoe ze het normale voetbalspel nog veel kunnen verbeteren qua graphics. Voor het overzicht zal je toch een redelijke afstand van de spelers moeten bewaren. Alles kan wel wat scherper, maar het zal niet veel meer verbeteren.

    Als ze in deel 5 echter de gameplay nog revolutionair kunnen verbeteren..... _O_

    En commentaar gewoon beperkt houden. Beetje namen noemen, it's a goal, it's a corner. Ze moeten niet proberen om er wedstrijdanalyses in te stoppen, want daar klopt toch geen bal van. En die rekenkracht kunnen ze beter in andere zaken stopenn.

    Meer licenties :9

    Master League op de schop :{

    En natuurlijk het allerbelangrijkste: minder lag online, meer opties, manual selecteren.
     
  8. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerenveen Week3 2009 6*
    GK
    Landreau
    Waterman
    DF
    Rodri
    Evotargo
    Drost
    Jakobsen
    Yobo
    Dakata
    Hooiveld
    Bakkati
    MF
    Muntari
    Cardozo
    Farfan
    Ronaldinho
    Xavi
    Ilnylov
    Olembe
    CF
    Saviola
    Rooney
    Odonkor
    Calincov
    Rachmane Barry
    Sinama-Pongolle
    Huntelaar
    Hakansson
    Haarala
    Samaras

    Ben het trouwens helemaal met Sunrise eens over PES5
     
  9. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb door omstandingheden (kruisbanden afgescheurd & geen router+pc) de Masterleague weer eens aandacht gegeven. Ben met Ajax begonnen, gaat vrij aardig ik heb alleen een gebrek aan een goede spits. Heb wel een hele berg spitsen en wingers. Hiervan zijn Charisteas en Ogbeche nog de minst slechte. Charisteas heb ik bij Ajax geedit, Zlatan naar Juve gedaan. De spitsen die ik gekocht heb zijn dus Ogbeche en ene Sagatz (komt van River, 29 jaar oud, lijkt een beetje op Salas) .. ze hebben allebei uitstekende stats maar scoren lukt me amper met deze 2 |:-

    Ben dus opzoek naar een spits waar ik wel iets mee kan, heb er een aantal op het oog.

    Farfan, 19 jaar, 391 salary
    Kerzhakov, 20, 547
    Agoruga, 20, 477
    Carnashi, 20, 579
    Temeru, 20, 644
    Ilnylov, 21, 612
    Donovan, 22, 704

    Heb op dit moment funds van 23.000 en salary van 15.000 en echt behoefte aan goed advies, heb geen zin om weer een berg geld te verklooien en weer een waardeloze spits erbij te halen :cool:. Zit nu in het begin vh 2e seizoen, ben kampioen geworden en heb de bekerfinale verloren ( 1-0, blessuretijd, met Ajax, zelf 2 pingels gemist .. PES is zoo realistisch ;) ) en speel op 4 sterren om even in te komen.

    Zit er in dat lijstje iemand waarmee jullie "positieve ervaringen" mee hebben? Of raden jullie me een andere speler aan , heb het liefst een kopsterke en balvaste spits. Andere spelers zijn natuurlijk altijd welkom :cool: Verder zou ik wel willen weten wat bij search die gele sterretjes achter een naam betekenen, hoe makkelijk ie te halen is ofzoiets heb ik me laten vertellen?
     
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Farfan en Ilnylov zijn niet balvast of kopsterk, zijn eerder buitenspelers. En zeker de moeite waard. Farfan wordt heel goed. Klaas Jan Huntelaar heeft het bij mij altijd wel goed gedaan de eerste seizoenen. Maar is nu gepasseerd door Saviola en Rooney. Huntelaar is wel een balvaste en kopsterke spits die niet al te duur is.
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu heb ik even gemerkt dat Van Basten een klote speler is. Hij is al 3 x 6 weken geblesseerd geweest. En nog zo'n 5 x 1/2 weekjes geblesseerd geweest. En nu krijgt die zo'n schouderduwtje is die 23 weken gebleseerd!?!?!?!. Snel verkopen die gast.
     
  12. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    carnashi is een goeie spits als je hem veel laat spelen en in de offseason traint is hij echt de beste scoort zelfs beter dan ronaldo. Hij is alleen niet kopsterk maar groeit echt hard..Claudio lopez is ook een goeie spits, hij is snel en scoort ook makkelijk..
     
  13. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    met ajax speelde ik eerst altijd met een goede spits (saviola bijvoorbeeld) maar nu heb ik heb ajax systeem, dus 4-3-3 maar dan 1 omf die echt achter de spitsen staat (helemaal voorin, nog een stapje opzij en hij is een cf) en 2 dmf. De wf's moeten goed kunnen scoren en behendig en snel zijn, en de cf een aanspeelpunt, met als eisen:
    Hoge Balance
    Goede kopper
    Goede passes
    Maar ook als het moet een individuele actie + goed shot

    Ik hield alleen Kluivert over dus die heb ik maar gekocht, en hij deed het een half seizoen fan-tas-tisch. Topscorder, veel assists en hoefde maar 1 keer aan de kant vanwege vermoeidheid (1 streepje rood is bij mij vrijwel altijd bankzitten) maar zijn stats gingen al snel omlaag. Dus heb ik em verkocht en Cantona gekocht (classic player, maar ja) en die doet het heel wat minder, maar er zijn bijna geen spelers die een goed aan speelpunt zijn. Maar ik blijf op zoek
     
  14. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met H?
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je hebt verschillende technieken hoe je de vrijetrappen en zelfs penalty's neemt en dat wordt aangeduid met A,B,C,D enz.
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat mag ook wel ja, die verschillende manieren van vrije trappen en penalty's nemen. Wat ik overigens wel ruk vind, is die manier van roberto carlos. De ballen gaan of over, of in de muur. Aan R. Carlos' vrije trappen heb je eigelijk alleen wat vlak bij doel en gwoon dom op goal poeieren. Mayb domme vraag, maar waar pas ik die manier van trappen ook al weer aan?
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit--Edit player--General Settings---Free kick style

    Maken jullie ooit zelf een speler bij de free players, ik vind het jammer dat ze zo duur zijn (ook als ik niet super goede spelers maak) en dat ze standaard 17 zijn. Zo kan ik niet spelers maken die goed zijn en niet bij 1 van de pes clubs zitten.
     
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ajax ook compleet gemaakt? Zo ja, over welke spelers hebben jullie babel, maduro en rosales gemaakt, want ik zou ze graag (goed) in de ml willen hebben.
    Ik heb rosales al gevonden, duplicate van robben
    Babel heb ik rachmane barry voor gebruikt, maar ik heb liever een duplicate of een player die niet meer in een bestaande pes club speelt
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ze van PES United gemaakt...Welke weet ik niet meer maar ik geef ze gewoon hun eigen eigenschappen:)
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zater dag avond met een vriend wee eens fifa gedaan???!! o o o we moesten gewoon lachen... dat we dat altijd gespeeld hadden?
     

Deel Deze Pagina