1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb gisteren eindelijk een vrijetrap gescoort! :cool:

    Hij ging er onderkantlat via de keeper in, hij werd genomen door Frank Lampard.
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand me ff uitleggen hoe ik mijn opstelling kan saven. Volgens mij save ik hem goed, maar als ik die file de volgende keer (als mijn xbox een keer heeft uitgestaan)load met dan veranderd er geen kut.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien ik dat al 100x heb gepost, gebruik ik nu maar een Quote van mezelf:

     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook 2 zeer vreemdw problemen.

    1: ik kan niet met mijn master league spelen in exhibition mode. als ik dan op ML icoontje klik, kan ik ML savegame laden. doe ik dat. en dan kom ik op scherm waar ik shirts moet kiezen, is het ineens aurstia tegen austria geworden :confused:. dat gebeurd steeds als ik ML team wil laden. weet iemand hoe dit komt??

    2: de spelers in de ML hebben alleen de eerste wedstrijd nadat ik de xbox opnieuw heb opgestart cijfers rond de 6 en 7. maar de wedstrijden daarna allemaal een 1. heeft iemand dit ook??
     
  5. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    jponline,

    koop de originele versie zou ik zeggen. Of je hebt ill*gaal of de beta versie
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je moet je ML team eerst opslaan in de ML(onder Data-records-best team)
     
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem van het weekend gekocht en het is echt een heerlijk spel _O_ Moet echter nog wel ff oefenen :p . Vind alleen de keepers af en toe vaag doen :{ Gewoon rare acties. Kan me niet voorstellen dat ik eerst fifa speelde... 8)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hell yeah! Tegen mijn neef(die ook PES regelmatig speelt) in 24 uur weer 15 vrijtrappen in zijn net gelegd! :cool: Almost 100!
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog nooit een vrije trap in het doel geschoten :'-( Zou je mij uit kunnen leggen hoe je een vrije trap in de richting van het doel krijgt.... 8) :p
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Iedereen heeft zijn eigen techniek, ik zou zeggen bekijk de handleiding is, daar staan tips hoe je hem curlt, hard schiet enz. Mijn techniek is ong. 2 meter naast het doel mikken en dan met een curl in de kruising draaien.
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ontdekt dat als je bij een vrije trap net onder die stijgende lijn stopt met B, dan schiet je mooi op doel af dan als je B effen indrukt...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik doe altijd kort B, dan wipt ie 'm over de muur. En dan kop ik 'm erin! :)
     
  13. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan, lukt ook wel aardig mooi zo af en toe, maar de kans is kleiner volgens mij dan als je recht erop af schiet
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, recht op het doel lukt ook wel eens bij mij. Maar ik vind het leuker om 'm net voor de keeper z'n neus in het doel te knikken! :cool:
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik wil graag met Real Madrid beginnen, alleen nu zit in met de opstelling!
    Hoe kan ik al die sterren laten spelen, en er moet wel een fatsoenlijke opsteling uitkomen ;)

    Iemand een idee? :cool:
     
  16. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    5-1-2-2
    Guti als rechtsback en voor de rest is de achterhoede wel duidelijk. Beckham als DMF en Raúl en Zidane als OMF. Voorin Ronaldo en natuurlijk Owen. Zo kun je op de counter spelen. Ik vind de verdediging anders een beetje zwak.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet niet hoe aktueel je Real hebt maar anders zou ik zo spelen

    Casillias

    Salgado, Samuel, Woodgate/Helguera, R.Carlos

    Gravesen(DMF)

    Figo, Beckham

    Zidane(OMF)

    Ronaldo, Raul/Owen
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe aankopen in de winterstop : Djibril Cisse en Cesc.
    Vooral Cesc vind ik een erg goede speler die ook nog doorgroeid.

    Maar bij een vrije trap die je dan rechtstreeks op doel schiet . Hoe kun je hem nu (nog) harder schieten. In het boekje staat zwart of R maar bij mij schiet die dan gewoon even hard. Iemand een idee hoe dat komt en wat ik eventueel fout doe?
     
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit drukken is heel hard, rechtertrigger is een beetje hard, zwarte knop is een beetje zacht en achteruit drukken is heel zacht. Je moet 1 van deze knoppen wel ingedrukt houden TOT de bal geschoten is. Misschien deed je dat niet?!
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm zo eens proberen... Toch al bedankt. Ik drukte dan het wel in , maar als ik het balkje om te schieten heb laten stoppen liet ik de knop ook los dus dat zal het wel zijn.
     

Deel Deze Pagina