Ik heb gisteren eindelijk een vrijetrap gescoort! Hij ging er onderkantlat via de keeper in, hij werd genomen door Frank Lampard.
Kan iemand me ff uitleggen hoe ik mijn opstelling kan saven. Volgens mij save ik hem goed, maar als ik die file de volgende keer (als mijn xbox een keer heeft uitgestaan)load met dan veranderd er geen kut.
ik heb ook 2 zeer vreemdw problemen. 1: ik kan niet met mijn master league spelen in exhibition mode. als ik dan op ML icoontje klik, kan ik ML savegame laden. doe ik dat. en dan kom ik op scherm waar ik shirts moet kiezen, is het ineens aurstia tegen austria geworden . dat gebeurd steeds als ik ML team wil laden. weet iemand hoe dit komt?? 2: de spelers in de ML hebben alleen de eerste wedstrijd nadat ik de xbox opnieuw heb opgestart cijfers rond de 6 en 7. maar de wedstrijden daarna allemaal een 1. heeft iemand dit ook??
Ik heb hem van het weekend gekocht en het is echt een heerlijk spel Moet echter nog wel ff oefenen . Vind alleen de keepers af en toe vaag doen :{ Gewoon rare acties. Kan me niet voorstellen dat ik eerst fifa speelde...
Hell yeah! Tegen mijn neef(die ook PES regelmatig speelt) in 24 uur weer 15 vrijtrappen in zijn net gelegd! Almost 100!
Ik heb nog nooit een vrije trap in het doel geschoten Zou je mij uit kunnen leggen hoe je een vrije trap in de richting van het doel krijgt....
Iedereen heeft zijn eigen techniek, ik zou zeggen bekijk de handleiding is, daar staan tips hoe je hem curlt, hard schiet enz. Mijn techniek is ong. 2 meter naast het doel mikken en dan met een curl in de kruising draaien.
heb ontdekt dat als je bij een vrije trap net onder die stijgende lijn stopt met B, dan schiet je mooi op doel af dan als je B effen indrukt...
heb ik ook gedaan, lukt ook wel aardig mooi zo af en toe, maar de kans is kleiner volgens mij dan als je recht erop af schiet
Mja, recht op het doel lukt ook wel eens bij mij. Maar ik vind het leuker om 'm net voor de keeper z'n neus in het doel te knikken!
Ik wil graag met Real Madrid beginnen, alleen nu zit in met de opstelling! Hoe kan ik al die sterren laten spelen, en er moet wel een fatsoenlijke opsteling uitkomen Iemand een idee?
5-1-2-2 Guti als rechtsback en voor de rest is de achterhoede wel duidelijk. Beckham als DMF en Raúl en Zidane als OMF. Voorin Ronaldo en natuurlijk Owen. Zo kun je op de counter spelen. Ik vind de verdediging anders een beetje zwak.
Ik weet niet hoe aktueel je Real hebt maar anders zou ik zo spelen Casillias Salgado, Samuel, Woodgate/Helguera, R.Carlos Gravesen(DMF) Figo, Beckham Zidane(OMF) Ronaldo, Raul/Owen
Mijn nieuwe aankopen in de winterstop : Djibril Cisse en Cesc. Vooral Cesc vind ik een erg goede speler die ook nog doorgroeid. Maar bij een vrije trap die je dan rechtstreeks op doel schiet . Hoe kun je hem nu (nog) harder schieten. In het boekje staat zwart of R maar bij mij schiet die dan gewoon even hard. Iemand een idee hoe dat komt en wat ik eventueel fout doe?
Vooruit drukken is heel hard, rechtertrigger is een beetje hard, zwarte knop is een beetje zacht en achteruit drukken is heel zacht. Je moet 1 van deze knoppen wel ingedrukt houden TOT de bal geschoten is. Misschien deed je dat niet?!
hmm zo eens proberen... Toch al bedankt. Ik drukte dan het wel in , maar als ik het balkje om te schieten heb laten stoppen liet ik de knop ook los dus dat zal het wel zijn.