1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu beetje teveel vedettes gekocht, en heb dus ook probleem met opstelling. ik kom maar niet tot een goede. k zal ff me spelers zeggen wie ik allemaal heb.

    howard, ricardo
    nesta,ferdinand,riise,ashley cole,silvestre,neville nog wat andere wissels
    beckham,scholes,ronaldinho,giggs,aimar en nog andere wissels
    djibril cisse,rooney,v nistelrooy, smith

    ik hoor graaaag suggesties. alavst heel erg bedankt.
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ---------------howard--------------
    Ferdinand----Nesta----Cole-----Riise
    -------------Aimar/scholes----------
    Beckham-----------------------giggs
    --------------Ronaldinho------------
    ---V.Nistelrooy---------rooney------

    zo zou ik hem ongeveer doen. En dan zou ik als je spelers een geel streepje krijgen bij conditie ze 1 wedstrijd de bank warm laten houden zodat je andere (top) spelers ook aan spelen toe komen :p

    //edit: 200 ste post *) :cool:
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m'n opstelling een beetje aangepast...

    Ik wil nog wat talentvolle verdedigers kopen, en Tevez of Adriano koop ik ook nog denk ik.
     
  4. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Patser :p
     
  5. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    Ferdinand als rechtsback?? En Cole als CV?

    ---------------Howard--------------
    ----Nesta----Ferdinand-----Cole----
    -------------Aimar--Scholes----------
    Beckham-----------------------Giggs
    --------------Ronaldinho------------
    ---vNistelrooy---------Cisse------

    Zou ik het eerder zo proberen....3-5-2
    Maar dan zou ik wel een goede verdedigende middenvelder halen om naast Scholes te zetten....Emerson van Juventus of Davids ofzo
     
  6. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Aimar achter de spitsen zetten. Online speel ik altijd met Valencia, maar dan speelt ie rechts buiten :)
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat wil ik dus ook, ik wil volgende transfer periode dmf halen. maar aangezien de besten allemaal al oud zijn, blijft er weinig over. denk dat het gerrard wordt, alleen weet k nie of die uit de voeten kan op de dmf.en probleem is denk k, dat ik iets te veel aanvallende krachten heb. ik wil ze zo graag dr in hebben, maar kan gewoon nie denk k. ode aan degene die hier mooie opstelling van kan maken, en als het kan ook alvast gerrard er in meeverwerkt.
     
  8. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er wel iets van maken alleen is de vraag; hoe wil je het liefst spelen? Met 4 verdedigers of 3, met een ruit op het middenveld, met 1 of 2 spitsen?
    Ikzelf speel eigenlijk vrijwel altijd 4-4-2 met een ruit op het middenveld en een aanvallende linksback.
    Voor jou zou het er dan zo uit kunnen zien;
    ---------------Howard--------------
    Neville----Nesta----Ferdinand-----Cole
    -------------Gerrard-----------
    Beckham--------------------Giggs/Riise
    ----------Ronaldinho/Aimar------------
    ---vNistelrooy---------Cisse------

    Ik weet niet of je ook weleens speelt met opnieuw tot leven gebrachte spelers? Als dat zo is dan is Rijkaard msschn iets voor je....tis een DMF en een goeie...ipv Gerrard
    Verder kan ik als rechtback J.Zanetti (normaal bij Inter) aanraden, die is ook goed en je mist nu een beetje een echt goeie rechtsback
    Ben zelf ook niet zo kapot van Beckham dus je zou op zn plek bv. Aimar kunnen zetten. En hoe doet Howard het bij jou?

    --------------Howard-------------

    ----------Nesta---Ferdinand-------
    J.Zanetti--------------------------
    -------------------------------Cole

    -------------Rijkaard---------------

    --Aimar----------------------------
    -----------------------------Riise--
    ------------Ronaldinho-------------

    ------Cisse------------------------
    ---------------------vNistelrooy----
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuw ml begonnen.
    Ik ben bijna met seizoen 1 klaar, met Fiorentina, omdat die niet heel slecht en niet heel goed zijn. Moet nog een paar wedstrijden, waaronder de cup finale. 6 tegen doelpunten, en in de point ranking zitten alle 4 mijn verdigers in de top 5, r. carlos volgt als nummer 5. Bojinov is topscorder en hij is, samen met Chielinni ongelovelijk aan het groeien, vooral die laatste. Hij loopt na 1 jaar al bijna 1 jaar voor, en hij mist bijna geen wedstrijden. Mijn sterspeler Jorgenson is helaas 2x langdurig geblesseerd geraakt, maar gelukkig kan ik hem over 2 weken weer gebruiken. In de zomer komen Farfán en Barreto naar mijn team toe, want die zijn beide enorm goed geworden. Farfán heeft bijna alles in het geel.
     
  10. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    kee man, thnx, ik zal er eens naar kijken. is cker wel een goede opstelling. dan moet ik de volgende transferperiode rijkaard en zanetti kopen, en heb ik wel een super relaxt team.

    en of howard het goed doet??SUPERRRR. een van de beste keepers van het spel denk ik. wat heeft die gast een reflex zeg 8) 8) . echt nie normaal. top keepertje dus. daar hoef ik geen vervanger voor.
     
  11. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag met de ML kopen jullie ook spelers uit de Classic-Teams zoal van Basten of niet en kopen jullie ook die spelers die je kan kopen via je Pro Evo Punten?
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb het zelf nog nooit gedaan, ik koop alleen spelers die bij de clubs of landen zitten die ook in het spel zelf zitten, maakt het 'realistischer' voor mij. Als je met classic of unlockable players gaat spelen vindt ik het een stuk minder, maar dat is voornamelijk een persoonlijke voorkeur :+
     
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jups, same voor mij. ik vind dat ze dat ook moeten veranderen met die classic temas/spelers. dr moet zeg maar een OLDIES mode komen. daarin heb je gewoon alle toernooien van vroeger, en de bijbehoorende spelers van die tijd. als je da ndie TV van philips hebt, is het ook ngo eens een keer dubbel zo echt. daar kon je namelijk het beeld ''oud'' laten lijken :+ .
     
  14. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de meest waardeloze tv-functie ooit of wat :confused:
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Duidelijk, ik moest ook heel hard lachen toen ik het voor de eerste keer hoorde :+

    Hebben we kleuretelevisie gaan ze weer terug naar de 'retro' style 8)
    Wie zit daar nou op te wachten dan?
     
  16. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap ook niet wat je dr aan hebt. maar ik zag het ineens in een reclame. niet echt een functie dat iets toevoegd, maar het is wel lollig opzich.
     
  17. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat geen ambilight tv? En is het dus juist gedaan, dat ouderwetse, dat als je een gewone kleuren tv hebt dat het dan LIJKT dat je terug gaat in de tijd, dus als je die ambilight uitzet? En dat het dus gaat om die kleuren die de TV geeft naar de zijkanten en niet de functie om het beeld ouderwets te laten lijken..
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het nederlands elftal ook helemaal up to date? Zo ja, zou iemand dat even willen posten, want ik ben opzoek naar een goede selectie. Dus niet de opstelling, maar de selectie. Graag verdelen in achter, midden, voor.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wel:)

    Doel:
    Van der Sar
    Timmer

    Verdediging:
    Heitinga
    Nigel de Jong
    Bouma
    Kromkamp
    Mathijsen
    Van Bronckhorst
    Boulahrouz

    Middenveld:
    Sneijder
    Van der Vaart
    Van Bommel
    Cocu
    Landzaat

    Aanval:
    Van Nistelrooy
    Makaay
    Van Hooijdonk
    Robben
    Kuijt
    Castelen
    _0/
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de aanval hoort Babel nog bij. My Favorite.:)
    Jammer dan Kalou er nog niet bij kan...
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005

Deel Deze Pagina