1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kwestie van timing. Het ligt trouwens ook aan de scheidsrechter. De een laat meer toe dan de ander.

    @ Feodor, die punten zijn stats. Als ze 100 van die puntjes hebben gaan ze 1 stat omhoog. Zo kunnen je spelers sneller worden, een hogere topsnelheid krijgen en beter leren schieten. Ze kunnen alleen ook in stats dalen als ze ouder worden..
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in ardiano beste tijd moet nog komen maar zijn power is op 23 alweer aan het zakken heel kut
    maar ik maak altijd spelers en bij de ml koop ik ze altijd en dan zijn ze pas 17 heel fijn zelfde bij peli en maradona bij peli is denk ik alles al wel 10 tot 15 vooruit gegaan hele fijna shit
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon de stats waarmee je het spel bent begonnen maar je kan bijv. je ml team kiezen als je gaat multiplayer.
    ga naar de laatste pagina en klik op load daar kan je dat team kiezen
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, vind ik wel heel goed gedaan. zo kun je namelijk nooit het randje van toelating berijken.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tjonge,

    Bedankt Sunrise haha. Door jouw post op de vorige pagina, krijg ik weer van die ambitieuze mannekes pmmetjes, omdat ze zonnodig tegen Cyrax77 willen spelen. Voor een ieder: Voeg mijn tag toe, en als ik online ben (in PES4 bedoel ik dus), invite me vooral. Maar ik ga niet meer online op afspraak om uitdagingen te spelen. Ik hoef niemand meer iets te bewijzen, en als je denkt dat je beter bent: GEFELICITEERD, leuk voor je. Ik speel zelden meer PES4 op de Xbox meer, dus ik ben er zelden.

    Of ga lekker Sunrise uitdagen, die is minstens zo goed als ik zoniet beter.... Er zijn er genoeg die supergoed zijn hoor...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren wedstrijd tegen Mike Avalanche gespeeld, 4-3 gewonnen! :cool:
    En die behoort ook bij de "betere"! :)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

    Mike was halve finalist bij het PESLIVE toernooi, dus dan kan je wel wat.. Lekker gedaan hoor Riv......
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ie er iemand die mogelijk weet of er nog verdere updates staan gepland voor PES.
     
  9. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit heb ik aal zo vaak gehad zo frutrerend! :mad:
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er is nog niets bekend, denk ook niet dat er nog 1 aan zal komen. Voor verbeteringen is het wachten op PES5! :)
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Mijn vlogende vraag laat zich dan raden, is er al iets bekend over PES5, release datum of andere info omtrent het spel. Vraag is wel iets offtopic en ik ben zeker nog niet uitgekeken op PES4.
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog bijna niks over losgelaten. Vermaak je tot die tijd nog maar met PES4. ;)
     
  13. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar aan dan? Is het in de winkel te koop of is het geen officieele game?
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    WE is de Japanse versie van Pro Evo 4...hoe hij eraan komt is een grote vraag;)
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he, ik had vandaag 2x dik van Real gewonnen, echt 2x top
    4-1 en ook in de Cup finale 4-0 gewonne, grandieus (op 3 sterren nog wel:p)
    maar ik krijg de neiging om zo veel leuke players te kopen dit ziesoen, heb zoveel punten...als je in de champions en cup ook meedoet + de competitie, dan heb je echt heeel veel games joh
    ik ga ook weer es op live, wie wil er effe ballen strax gewoon voor de lol??
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben nu met willem II bezig op 6 sterren (das het hoogst toch?) en dan zit ik nu eindelijk in de 1e divisie (na 2 jaar) en das dan wel even wennen, ik ga denk ik wat verdedigender spelen. Dagaka van Iran is trouwens een heel handig spelertje om te hebben, aangezien ie overal kan spelen.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    6 is het hoogst;) De zesde ster moet je zelfs kopen bij de shop:)

    Misschien moet ik het toch maar proberen om een Master League te beginnen;)
     
  18. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Booster voeg me maar toe, ben nu weg, maar mss in het begin van de avond..
     
  19. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Winning Eleven 8 Live Ware is idd zoals die ene jongen zegt vreselijk vet! Echt waar zoveel beter als PES4! PES4 is er niks bij vergeleken.. Redelijke pace en eindelijk is schieten weer eens goed ingesteld! Beste versie van WE/PES na Winning Eleven 6! Als Konami zo door blijft gaan worden de nieuwe WE/PES pareltjes!
     
  20. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je de ps2 of de xbox versie van WE??
     

Deel Deze Pagina