WTF? Hoe doe je dat in vredesnaam Ik heb sinds ik PES4 (december) heb maar 3x gescoort uit een vrije trap. Ik wou dat ik L!VE had. Kon ik tegen jou
Ik begin pes nu een beetje zat te worden, de masterleague moet dringend aangepast worden, het liefst dat stats ook aangepast kunnen worden
Daarom ben ik blij dat ik Live heb. Speel (als ik nu nog ooit PES4 speel) alleen nog maar online. Offline vind ik niet meer leuk.
De master leaque blijft mij dus boeien op de een of andere manier. Steeds nieuwe talenten aanschaffen, en gewoon een of twee wedstrijden spelen op een dag.. Ik ben in ieder geval nog niet uitgekeken op de master leaque, terwijl ik toch al alles heb gewonnen (op alle sterren dan) Online doe ik zelden. Komt ook omdat er nu weinig mensen online zijn. (althans wat ik merk).
Had je een paar maanden eerder moeten komen. Toen was het ongelofelijk druk. Nu zit vrijwel iedereen (including me) Forza te spelen!
Misschien dat nu Pro Evo voor een budgetprijsje in de winkel ligt, het weer wat drukker op LIVE wordt...
jah, het is echt nooit druk geweest geloof ik, toch een heleboel mensen op de scorelist, maar zoms maar enkelingen die je online kan vinden...
Heb wel 'ns een hele tijd gehad dat gewoon 20 mensen uit m'n Friendlist PES4 aan het spelen waren! Nu nog steeds een heleboel...
Hetzelfde geldt voor mij.Speel steeds nog m'n 1 a 2 wedstrijden per dag, dat heb ik nodig anders kan ik niet slapen Heb me zelf tot doel gezet dat ik geen spelers laat spelen die boven de 25 zijn en dat is me in mijn 10 of 11 seizoenen tot nu toe nog steeds gelukt *)
en je moet van elke speler hoe hard je moet schieten om hem over de muur te schieten. is bij elke weer anders. en het belangrijkste is, nadat je het balkje hebt gevuld, en hij een aanloop neemt, je de linker thumbstick de kant op drukt die je wilt krullen.
Hoi Dries. Anyway, ik wil ook wel wat tips en controls. Is het nou beter om de D-pad of de rechterstick te gebruiken bij vrije trappen?