1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier net op de site het classic team van NL staan. Hoe kom er daaraan. Waar is ide te vinden?
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kun je in de PES shop kopen (in het hoofdmenu onder options te vinden)
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    OK thanx. Lijkt me nog best wel leuk om met Cruiff en van Basten te gaan spelen. Is weer eens wat anders.
    Edit: Moet je dan optie teams kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  5. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan kan je kiezen uit 5 landen, ze kosten allemaal 1000 per land.

    Seizoen 2 met fiorentina in de ml, op 6*. Na 16 wedstrijden nog geen verliespunten, en nog maar 2 doelpunten tegen. Ik denk dat ik gewoon ff de Wefa Championships ga halen en dat ik dan maar eens een ander spel weer ga spelen, dit is niet leuk meer. Ik ben gewoon te goed voor de computer (niet om arrogant te doen, maar ik krijg de laatste tijd bijna geen eens schoten op doel van de tegenstander, hooguit afstandschoten. Die 2 doelpunten waren dan ook afstandschoten). Bovendien scoor je zelfs op 6* te gemakkelijk. Heb in een paar wedstrijden met 1 speler 3 kop doelpunten gemaakt terwijl Header bij hem 60 is en Jump niet veel hoger.
     
  6. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt goed om veel doelpunten te scoren als ik bijv 1 of 2 nul achter sta dan kan ik bijna al niet meer winnen terwijl ik beasly en kovacs in de spits heb staan hebben jullie tips om snel te counteren om makkelijk te scoren
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel in de aanval meestal zo

    --------Omf--------
    -----Cf----Cf------

    En dan geef ik meestal een hoge diepe pass (L trigger + y) en dan rennen, en scoren.
    Je hebt wel een Omf nodig met een goede l-pass, en een echte counterspits.
    Die spits moet de volgende dingen goed beheersen:
    Technique
    Response
    Topspeed
    Dribble Speed
    En natuurlijk en goed schot hebben
     
  8. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou van aanvallers met een hoge balans, Vieri bijvoorbeeld... vandaar dat ik haast altijd met Inter speel :)
     
  9. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij vrije trappen, als je bijv Ronaldinho laat schieten... 2meter naast het doel mikke en dan linker trigger ingedrukt houden voor het draai effect?
     
  10. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb nu denk ik wel ongeveer een ideaal team:

    Doel
    cech
    verdediging
    Stam
    nesta
    maldini
    puyol
    middenveld
    Davids
    gerrard
    ronaldinho
    nedved
    aanval
    shevchenko
    ronaldo

    Ik heb hiervoor wel wat leeftijden aangepast anders kan t niet. maar als een speler retired dan komtie een seizoen later als jonge speler trug of ligt dat aan mij?
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik speel in de aanval precies hetzelfde. Ik heb Kaka als Omf staan , en Djibril Cisse als spits . Ook scoor ik nu vaak doelpunten uit een pass van rechts ( Cesc dit seizoen al 24 assists).
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Spelers komen idd terug maar het is niet altijd na 1 seizoen maar het kan ook iets langer duren :)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Kon hem niet laten liggen bij dixons voor 30 euro :)

    gaan we ff online checken :)
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb em ook voor 30 euries gekocht en hij is het geld zeker wel waard. Ik heb er al menign uurtje achter gezeten
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gezeten, speel nu alleen Forza maar ga toch weer het magische spel es spelen
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe we spelen een keer tegenelkaar! Geef ik je even PES4-voetbal-les! :+

    ;)
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu al een aantal seizoenen bezig met ML, en al aardig wel geld verzameld (ik sta nu 12de op de WEFA Rankings). Net een succesvol seizoen beƫindigd (WEFA CS en D1cup gewonnen, 2de in competitie). Ik had een nieuwe spits nodig, en Adriano leek me wel leuk. Die me dus gekocht in het voorseizoen.
    Aan het begin van het nieuwe seizoen krijg je dan een overzicht met de totale ontwikkeling van je spelers voordat het seizoen begonnen is. Daar zag ik dat Adriano (die nu dan pas 2 oefenpartijen gespeeld had, tussen 2 seizoenen in) al bij vele eigenschappen 2 punten gedaald was. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?:confused:
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    stel dat maar bij :+
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon dat hij te oud is en snel daalt hoe oud is hij eigelijk?

    BTW: Sinds je mod bent heb je opeens een mooi ajax avatar voor *dat* verwisseld :{ ;)
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Net weer tegen een oude vriend Undergrounder gespeeld, maar wonderbaarlijk genoeg niet uit een vrije trap gescoord.

    Ik zal mijn vorm toch niet kwijt zijn. :eek:
     

Deel Deze Pagina