Dan zal het dat wel zijn ja... Weet iemand nog een erg talentvolle goede spits? Ik heb namelijk nu al 3 seizoenen Rooney in de spits staan, en die jongen blijft maar groeien. En ik geef liever mijn geld uit aan een groeiende spits dan iemand die alleen maar daalt... Ik zal eens kijken of ik hem kan reanimeren, die Maxwell
ik heb in de spits volgende jonge talenten Voyner & Vucinic Martins van Inter is ook goed , vooral snel Muntari is goede middenvelder Barreto , Essien , Kompany , Heinz enz Jonge ploeg met 2-3 oude ervaren spelers men ploeg was Paris St Germain
Farfan doet het normaal gesproken heel goed en kan een van de beste aanvallers worden als je hem veel laat spelen ( wordt beter dan Ronaldo etc) edit//Muntari kan ik als middenvelder ook aanbevelen. Is bij mij 28 jaar ofzo en heeft alle stats 85+ (op keeper skills na )
Ik heb C.Ronaldo gekocht. En hij doet het best goed in zijn begin wedstrijden. -------------Cech-------------- -Escudé--Dagaka--Maldini--Evotargo- -------------Essien-------------- -Ben Afra------------------Baker- -------------Di Canio------------ ------Rooney---------C. Ronaldo- Ik heb nu alleen spelers in mijn team die lekker groeien.
Ik heb C.Ronaldo ook al een tijdje geleden gekocht, maar bij mij groeit hij dus vanaf het begin al niet meer :{
C. Ronaldo en Adriano stoppen al heel snel met groeien, dus nóóit kopen in de Ml. Een lang spelende spits is Ronaldo, zijn stats blijven gelijk tot zijn 40e ofzo (maar dan is ie al met pensioen denk ik)
Ja die zijn erg goed. Veel gele balken. Ik raad Di Canio ook aan, die is heel erg snel. Of Evotargo zijn echte naam is, weet ik niet. Ik zocht gewoon op leeftijd en kwam hem tegen. Hè damn...:{
Ik speel met NEC in de ML,dit is na 2 en half seizoen mijn team gentenaar* Diamoutene..................sensini....costacurta................................dagaka Van Der Doelen* Boutahar*.....................Baretto* Rooney..........................zola.....................................niedzielan* reserves Lewis Pothuizen* Ebbinge* Leiwakabessy* De Haan* Wielaart* Simr* Heye* Valencia* Thijs Hendriks* Roel Hendriks* Worm* Prent* Demouge* Denneboom* Moet nog wat spelers verkopen,Baretto is erg sterk en Zola is een prima spits,sta momenteel 2e achter AC Milan dat bijna elke wedstrijd wint
Net doodgeërgert aan de scheids van PES José Trueva...Een typische Spaanse scheids die veel kaarten trekt (Wedstrijd uiteindelijk gestaakt bij mij omdat ik teveel rode kaarten ontving) Ik vind O'Brien, Jansen en Pedrotti nog de beste scheidsrechters By the way... Heeft iemand van jullie al een x een rode kaart opgelopen met je keeper? Ik wel laatst... Carroll van Noord-Ierland kreeg 2x geel en ik had mij wissels al verbruikt. Moest ik een veldspeler op goal zetten...deed het overigens ruk, maar wat verwacht je ook 2 tegengoals in de laatste minuten