Haha, Onze Brad is ook aanwezig hoor..... Gaat ie meteen weer bijdehand lopen doen tegen anderen...... Ken niet voetballen die gozer haha ......
Hmmmz Vandaag 2 heerlijke friendlies gespeelt Vol spectaculaire goals en reddingen... Ik speel tegenwoordig alleen nog maar friendlies met nationale teams
Je had vandaag niet echt je dag he Rivanov? En heb trouwens weer een vrije trap gescoord, zit dus nu op 151.
Pff eerste wedstrijd ging goed. 4-2 overwinnig voor mij. Maar daarna was het hopeloos, prachtige vrijetrap van jouw hoor!
Even een vraag. Kan je met een aangepaste optionfile (van Pesfan) gewoon op Xbox Live? Of moet je dan de oude optionfile terugzetten?
Ik snap er echt geen moer van, ik speel in de Master League met Barcelona, en ik moest tegen Arsenal spelen. Met de grootste moeite kan ik er als uitslag 1-0 winst uit persen. Vlak voor die wedstrijd speelde ik 2 wedstrijden tegen Lazio die ik met 5-0 en 5-1 won, en vlak na die wedstrijd tegen Arsenal moest ik weer tegen Lazio en won ik met 7-1 Is het kwaliteits verschil tussen Lazio Roma en Arsenal dan zo daverend groot? Iig merkte ik wel dat die keeper van Arsenal erg veel ballen stopte die er normaal wel gewoon in gaan.
Kan aan de conditie van je spelers liggen, als ze moe zijn spelen ze minder goed (lees slecht). Of je speelde gewoon heel goed in de wedstijd die je groots won.