Hey man .. wat een rotspel is dit ook .. niks lukt.. me ventjes rennen niet eens .. en ik hou de linker trigger toch echt in .. ik snap er niks van .. en die moves die je kan doen met de witte knop lukke me ook niet.. Het kan aan mij liggen .. maar dit spel is echt slecht in elkaar gezet en klopt voor geen meter.. Iemand anders daar ook last van?
Misschien makkelijker als je de rechtertrigger gebruikt om te rennen.... Truukjes doen met de rechter thumbstick gaat ook beter als met het witte knopje.... Nu snap ik waarom er nog boekjes zitten bij games, sommige mensen snappen de controls echt niet
James Bond, hij zit je wat te dollen joh, Hij speelt mee op PESlive en is daar 1 van de beste. Alleen heeft hij veels te veel fantasie soms.
He .. waarom verpest je het nou .. Trouwens @ james bond.. ik zou het boekje ook maar eens raadplegen .. want truucjes gaan natuurlijk met de zwarte knop... _0/
Leuke humor, NOT!! Ik hoef het boekje niet raad te plegen, want je wil weer grappig zijn......helaas mislukt.
Je hebt gelijk .. truucjes zijn niet met de zwarte knop .. maar gewoon met de witte knop .. ik haalde weer een grap uit.. maar je kijkt dwars door me heen ..
schijnt dat je met pes 4 op 1 of andere manier ook een panna cup kan unlocken..... Ik krijg morgen de codes daar van door ! Dus echte panna's...fifa street style
Ik geloof daar nix van, heb er nog nooit wat over gelezen...en als het waar is mag je mij ze ook ff doorpassen
Whaha go Pauche! James Bond zit zich lekker op te vreten! Dat kan alleen met de Belgische versie Mikey!
Als er nog mensen zijn die zin hebben in een toernooi, de inschrijving voor een knockout toernooi is begonnen op www.peslive.nl
wil je je ff stil houden daarover. doe jij het maar ff beter dan hun in die situatie. jij kunt het niet eens zover schoppen als hun. respect voor die lui .