op www.pesfan.com staan de nieuwste files edit//hier de link, je moet wel een forum account op pesfan hebben http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=62496
Hmmm ik heb nog de V2 file en die doet het goed.Als je wil kan ik hem jou wel een keer via msn/email sturen.Pm me dan maar
Werkt het ook met Action Arcade??? Want kan nergens een Max Drive vinden in Nederland...heb geen cc...
Wat is een Action Arcade?heb je daar een link van? Mocht je Action replay bedoelen, daar werkt het wel mee
Maar je moet wel bedenken dat PES zo een beetje het enige spel is waar je de AR voor kunt gebruiken.Voor alle andere games kun je alleen savegames overplaatsen. Maar zeker als je straks ook nog PES5 koopt is het geen miskoop
Moet dan maar Kheb PES4 voor 28 euro + 25 euro voor de Max Drive heb ik nog een koopje Zo'n goed spel Cheat toch nooit
Het spel wordt er idd stukken beter door.Het is gewoon veel leuker als de teams uit de Premier League en de Bundesliga echte tenues aan hebben
Zo'n Max drive werkt super, kan je gewoon bij bol.com bestellen hoor!!!! En alle transfers zijn aangepast en de opstellingen en emblemen.
Ik speel nog altijd ML, en heb na Rooney weer een supertalent gevonden voor het scoren: Fernando Torres. Hij is snel, en kan erg hard schieten (iets waar ik veel baat bij heb in mijn manier van spelen). Heb hem nu bijna een seizoen, hij is topscorer in zowel de League, als de D1 Cup, en staat 5e in Overall Topscorers. Vagner Love is ook geen gekke spits, alleen niet zo doeltreffend als F. Torres, al scoort ie ook wel zijn doelpuntjes.
Is onze enige echte HAn nog actief in dit forum? BTw rivanov waarom cancel je me als ik je room binnen kom???
Je gebruikt gewoon X, het ligt hem aan de timing, hoe die staat en de techniek vd speler die hem wil maken. Ikzelf maar regelmatig een omhaal met Crespo(die heel ver misgaan. )
Ja, maar jij bent ook een meester in vrije trappen kheb het helaas nog nooit gehad dat ik een vrije trap erin schoot of een omhaal maak
De laatste tijd gaan de vrije trappen bij mij gewoon er NIET in! Waarom weet ik ook niet, maar in tegen stelling tot jou button4ever heb ik er al 150+ erin zitten.